Przyzwoity hotel?

Pisemny: 4 może 2020
Czas podróży: 7 — 17 marta 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Witajcie, drodzy przyjaciele, podobnie myś lą cy ludzie i podró ż nicy!
Chcę podzielić się wraż eniami z 25-lecia wakacji w Egipcie, trzeciego w Makadi Bay. Na wakacjach z mę ż em. Wybraliś my hotel Sunwing Family 5*. Odwiedziliś my ten hotel po raz pierwszy w listopadzie 2019 roku. Zostawił recenzję . Z gó ry przepraszam, ż e ta recenzja bę dzie podobna do poprzedniej. Podobał o mi się prawie wszystko. Monitorowane recenzje wszystkich 5 hoteli grupy Red Sea Hotels, w tym hotelu Sunwing Family 5*. Ze wzglę du na cenę , jakoś ć i podstawowe koncepcje postanowiliś my ponownie wybrać Sunwing. Hotel był zarezerwowany w styczniu, nie był o jeszcze mowy o pandemii.
Transfer: Lot Kijó w - Hurghada 4 godziny, lot samolotem typu Boeing 737, liniami SkyAp. Ś wietny samolot, ś wietna zał oga. Odlot na czas, start i lą dowanie przebiegał y bardzo sprawnie. Przejazd do hotelu okoł o 40 minut.

Zameldowanie i pokó j: Do hotelu dotarliś my okoł o 6 rano. Poprosiliś my o pokó j, w któ rym mieszkaliś my w zeszł ym roku, ale nie był gotowy do wprowadzenia się . Dostaliś my bransoletki i wysł ano na wczesne ś niadanie. Po przeką sce wybraliś my się na spacer wzdł uż wybrzeż a Makadi. O 8 rano dostaliś my klucze do naszego ulubionego pokoju. Brak dopł at. Dobrze zrobiony!
Pokó j 303 na 3. pię trze z czę ś ciowym widokiem na morze. 2 pokoje o ł ą cznej powierzchni 62 m2 m. W tym hotelu pokoje są tylko z kategorii „rodzinne”, idealnie zaprojektowane dla rodzin wielodzietnych. W pierwszym pokoju duż e wygodne ł ó ż ko, duż a szafa, sejf, szafki nocne i stary telewizor. Drugi pokó j posiada 2 mał e ł ó ż ka, sofę , duż ą szafę wnę kową , mini-barek, duż y telewizor. Duż y balkon z leż akami i stoł em. Oddzielna ł azienka z prysznicem, osobna kabina prysznicowa za zasł oną , 2 umywalki przy lustrze i jedna w toalecie. Jest mał a suszarka do wł osó w. Pokó j jest bardzo przytulny i wygodny, izolacja akustyczna jest dobra. Wyglą da na to, ż e pokó j został posprzą tany. Nasza sprzą taczka Gomaa natychmiast przyszł a się poznać . Przynieś akcesoria do ką pieli. Chcę trochę wię cej się zają ć sprzą taniem pokoju, ponieważ . Rzadko spotyka się tak sumiennych pracownikó w. Gomaa nie tylko sprzą tał a i robił a figurki z rę cznikó w, regularnie uzupeł niano akcesoria ką pielowe i wodę , buty i akcesoria był y ł adnie wyeksponowane, jakby „pod linijką ”, w ł azience i salonie czekał y na nas bukiety kwiató w. Bardzo mu dzię kuję !
Terytorium: na co dzień nie znudził o mi się go podziwianie, to jest „karta atutowa” hotelu. Przypomina mi orientalną bajkę . Moż esz spacerować po terytorium wszystkich 5 hoteli grupy Red Sea Hotels (każ dy jest wspaniał y na swó j sposó b). Cię ż ko to opisać , lepiej raz to zobaczyć . Szliś my w pochmurną pogodę wzdł uż wybrzeż a kilka kilometró w aż do hotelu Stella Di Mare, ale najbardziej podobał mi się teren Red Sea Hotels.
Baseny i aquapark: na terenie 8 basenó w, 2 aquaparki: dla dzieci i dorosł ych. Dziecię ca bardzo duż a, ciekawie wyglą da. Dorosł y skł ada się z 5 bardzo stromych zjeż dż alni, bardzo mi się podobał o. Nigdy nie pł ywaliś my w basenach, interesował o nas tylko morze.

Odż ywianie. Ponieważ jesteś my w hotelu po raz drugi, nie interesował y nas gł ó wne restauracje (wiemy, ż e jedzenie tam nie jest zł e, ale wybó r nie jest duż y, szybko się nudzi). Pierwszego dnia od razu zapisaliś my się do 5 restauracji Makadi Mall. Są to restauracje a la carte znajdują ce się.20 metró w od naszego budynku. Są dania w systemie „all inclusive”, są dania za dodatkową opł atą . Napoje tylko za dodatkową opł atą . Przede wszystkim spodobał a mi się Golden Dragon - restauracja a la carte kuchni chiń skiej.
Moż na ró wnież zjeś ć obiad w gł ó wnych restauracjach, ale my woleliś my lunch w restauracjach a la carte (bez umó wionego terminu). Są dania w systemie „all inclusive”, są dania za dodatkową opł atą , napoje są wliczone. Najbardziej podobał y mi się restauracje meksykań skie i wł oskie. A w ś ró dziemnomorskiej restauracji moż na zjeś ć ś niadanie po wcześ niejszym umó wieniu się w recepcji. Nie bę dziesz gł odny.
Bary: 10 (Sport Bar za dodatkową opł atą , Lobby Bar 24/7 napoje alkoholowe za dodatkową opł atą ). Reszta jest all inclusive. Nie poszliś my na cał oś ć . Ulubiony bar znajdował się blisko plaż y, gdzie wieczorem odbywają się pokazy i „Afryka”. Bardzo fajni barmani, super obsł uga. Pił em wino i piwo w puszkach, jakoś ć jest dobra. Duż y wybó r lokalnych napojó w alkoholowych i bezalkoholowych: rum, wó dka, tequila, brandy, piwo, soki, fanta, sprite, cola. Szczegó lnie podobał mi się fakt, ż e każ dego wieczoru w barach gra muzyka na ż ywo: gitara, skrzypce, wokaliś ci. Wykonują ś wiatowe hity na każ dy gust. Publicznoś ć tań czy. To jest bardzo fajne! ! ! Ogromny plus za hotel!
Animacja. Poziom zespoł u animatoró w w ogó le nie odpowiadał poziomowi hotelu. I tu nie chodzi o show, któ re pod koniec naszych wakacji zaczę ł o odbywać się nie codziennie, ale w odniesieniu do goś ci. Zespó ł pracował kiedyś w Sharm, podobno w tanim hotelu. Pierwszego dnia naszej znajomoś ci animatorzy z przyjemnoś cią opowiedzieli nam, jak im się Sharm podobał o, a nie podobał o im się tutaj, ż e mieli w Sharm dobrych goś ci, tu byli tylko Niemcy, ale nie lubili Niemcó w. To jest niepoprawne. Jednak jeden z animatoró w usiadł z nami wieczorem i dł ugo zastanawiał się , czy nie pomoż emy mu w migracji do Niemiec. Kiedyś podczas meczu siatkó wki na plaż y animatorzy wł ą czyli rosyjski blatniak (muzykę subkultury wię ziennej), byliś my w szoku. Ale kiedy usł yszeliś my w barze piosenkę Natalie „The Wind Blowed from the Sea” (stara, zuż yta piosenka popowa), zabrakł o nam sł ó w. Podkreś lam, ż e 99% goś ci pochodzi z Europy Zachodniej. Hotel jest drogi i bardzo pretensjonalny. Jeś li animatorom podoba się ten rodzaj gó wnianej muzyki, niech sł uchają jej w domu. A w pracy muzyka musi być dobierana dla goś ci. Koszt wycieczki obejmuje opł atę za pracę animatoró w. I byliś my bardzo rozczarowani ich pracą .

Obsł uga: zmienił się czę ś ciowo personel, ale obsł uga pozostał a na bardzo wysokim poziomie. Ci kelnerzy i barmani, któ rzy byli w zeszł ym roku rozpoznali nas i powitali nas jako mile widzianych goś ci. Chciał bym szczegó lnie podkreś lić barmana w barze Africa o imieniu Ahmed. Pracował z wielkim entuzjazmem, nie mieliś my czasu wejś ć do baru, a napoje był y już na naszym stole. Co wię cej, co konkretnie wolimy, przypomniał sobie z zeszł ego roku. Wszyscy pracownicy są uprzejmi i uprzejmi. Obsł uga jest dyskretna iz uś miechem. Czuli się jak goś cie, a nie klienci. Dzię ki!!! !
Z minusó w w serwisie zwró cę uwagę na postawę niektó rych pracownikó w restauracji a la carte. Przypomnę , ż e w tych restauracjach są dania i napoje, zaró wno na zasadzie all inclusive, jak i odpł atnie. Inni goś cie skarż yli się , ż e jeś li odmawiają przyję cia napojó w za dodatkową opł atą , pracownicy demonstrują swoją postawę w taki sposó b, ż e nie chcą już jeś ć obiadu. Jedliś my tylko lunch a la carte, nie był o ż adnych problemó w. Ale kiedy kiedyś jedliś my obiad w Fino, ż ał owaliś my, ż e przyszliś my. Kiedy odmó wił em wzię cia „specjalnego” wina i zapytał em, co zawiera koncepcja „all inclusive”, pracownik restauracji nie krył swojej zł oś ci i patrzył na mnie, jakby uruchamiał we mnie menu. Niedozwolone zachowanie.
Był bezpł atny transfer z hotelu w Hurghadzie do obszaru Mamsha. Musisz wcześ niej zarejestrować się w recepcji.
Plaż a: bardzo duż a i wygodna, zawsze był o wystarczają co duż o miejsca. Ł ó ż ka i materace dobrej jakoś ci. Są parasole i pł oty od wiatru.
Morze: nurkowaliś my z rurką z hotelu Fort Arabesque do pontonu The Grand Makadi. Koral jest wszę dzie inny, od mał ych wybojó w po duż ą ś cianę barierową , paleta i architektura są wspaniał e. Jest duż o amfiprionó w, motyli, papug, granikó w, arotronó w, heilin, fletó w itp. Lepiej raz zobaczyć niż przeczytać sto.
Mieliś my pecha z pogodą , 3 dni był o pochmurno, 1 dzień lekki deszcz. Ale mogliś my spacerować po terenie wielu hoteli z pó ł nocy na poł udnie.

Zrobiliś my sobie wycieczkę na wyspę Utopia, bardzo mi się podobał a, zamieś cił am recenzję .
Niespodzianki z lotem powrotnym: kiedy przyszliś my do recepcji w nocy 14 marca, aby się wymeldować , dowiedzieliś my się , ż e nasz lot powrotny został odwoł any. Dzwonimy do przewodnika: nie ma nawet przybliż onych informacji, kiedy nas odbiorą . Być moż e wszyscy zostaną zabrani do jednego hotelu, być moż e zostaną w „swoich” hotelach. Przewodnik poradził , aby iś ć do pokoju spać . Tak też zrobili. Rano zaczę li szukać przynajmniej czę ś ci informacji. Okazał o się , ż e nasz lot zabrał obcokrajowcó w, któ rzy kupili bilety u naszego touroperatora, aby mogli wró cić na Ukrainę i opuś cić ją przed zamknię ciem granic. W ten sposó b tysią ce ukraiń skich turystó w nie mogł o wró cić do domu na czas. Spę dziliś my dzień z niepokojem w oczekiwaniu na wieś ci: cią gle dzwoniliś my do przewodnika. Nie był o informacji. Hotel nie odcią ł bransoletek, skorzystaliś my absolutnie ze wszystkich usł ug, restauracji i baró w, ale pokó j trzeba był o opuś cić o 12-00. Siedzieliś my na leż akach przy basenie. Pracownicy recepcji byli poprawni, cią gle dzwonili do przewodnika, starali się nam pomó c. O 17-00 dowiedzieliś my się , ż e przebywamy w naszym hotelu na czas nieokreś lony, choć na koszt organizatora wycieczki. Tym samym organizator wycieczki dał nam jeszcze 3 dni odpoczynku. Hotel stopniowo opustoszał , przybywał o coraz mniej goś ci i coraz wię cej wyjeż dż ał o. Jednak wszystkie restauracje i bary dział ał y jak zwykle. 16 marca pojawił a się informacja, ż e ​ ​ lot zaplanowano na jutro rano. Zabrali nas 17 marca o umó wionej godzinie, bez zwł oki. Dzię kuję zaró wno hotelowi, jak i organizatorowi wycieczki Join Ap za profesjonalizm, obsł ugę i wł aś ciwe podejś cie do goś ci.
Ogó lne wraż enie z reszty: hotel jest trochę niedopracowany do ideał u. Tym razem z istotnych wad wyró ż nię nieprofesjonalny zespó ł animatoró w, któ ry nie odpowiada wysokiemu poziomowi hotelu. Bezwarunkowe plusy: ogromny teren zielony, bajeczna architektura, doskonał a obsł uga, ogromne, czyste i wygodne pokoje, wspaniał a obsł uga, muzyka na ż ywo, duż y wybó r restauracji i baró w, morze nieporó wnywalne. Plusó w jest znacznie wię cej. Hotel ma styl i duszę . Nadal bym tu wracał .
Odpocznij dobrze, jeś li masz jakieś pytania, napisz, odpowiem!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał