Jakość ceny!!!

Pisemny: 13 marta 2020
Czas podróży: 1 — 11 marta 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Wypoczę te 2 osoby dorosł e i 2 dzieci (4 lata i 10 lat), 4 osoby dorosł e i 3 dzieci (8 lat, 9 lat, 6 miesię cy) nadal nas znali.
Szukaliś my hotelu z dobrym jedzeniem, przyzwoitą obsł ugą , dobrym terytorium w przystę pnej cenie. Moja dziewczyna został a w nim w 2015 roku i był a bardzo zadowolona, ​ ​ wię c kiedy nam to zaproponowano, zwykle wą tpiliś my, bo minę ł o 5 lat. Po przeczytaniu recenzji postanowiliś my zaryzykować i nie ż ał owaliś my.
1. Do hotelu przyjechaliś my o 10:00 zał oż yliś my od razu nasze bransoletki, mimo ż e przyjechał o z nami jeszcze okoł o 20-30 osó b. Poprosiliś my o trzy pokoje obok siebie na parterze, zameldowaliś my się do pokoju po 30 minutach i bagaż został dostarczony natychmiast.

2. W pokojach bardzo czysta i czysta poś ciel i biał e rę czniki, woda, herbata, kawa, wszystko dział a zgodnie z techniką . Prosta dobra liczba. Brakował o nam jednego ł ó ż ka, na proś bę personelu, któ ry przynió sł bagaż w cią gu 10 minut, przyniesiono nam ł ó ż ko, ł ó ż ko itp.
Sprzą tanie w pokoju jest bardzo sumienne, rę czniki wymieniane są na ż ą danie, a nie skł adane z tych, któ re prosisz o wymianę , twoje rzeczy zawsze bę dą posprzą tane i siadają na podł odze, nawet zasł ona zostanie poprawiona w razie potrzeby, zawsze dodaj wodę , herbatę , kawę , cukier, szampony, odż ywki, ż el pod prysznic, balsam do ciał a.
3. Teren hotelu jest bardzo zielony, duż o palm, krzewó w, drzew, kwiató w itp. Teren jest bardzo czysty!! ! ! Bardzo ł adny. Pierwszy raz mieszkaliś my w hotelu na drugiej linii, ale w Stelli to nie problem, to przyjemnoś ć spacerować nad morze 7-10 minut. lub podjedź.2-3min. od recepcji co 10 min. autobus. Okolica jest bardzo pię kna i zielona zaró wno w Ogrodach jak i Bich.
4. Morze. Prawdę mó wią c, myś leliś my, ż e pantone o dł ugoś ci 350 metró w bę dzie denerwują cy, ale wcale nas to nie zdenerwował o, bo po drodze widzieliś my jeż owce, pł aszczki, mureny, oś miornice i ró ż ne ryby. Pł ynę liś my z Pantonu, a najstarszy syn 10 lat widział wiele ró ż nych ryb.
Swoją drogą jak na Hurghadę jest bardzo godna rafa i był o duż o ró ż nych ryb, nie zawsze w hotelach Sharm jest tak duż o ryb. Czasami był o duż o meduz, ale nie oszczę dzał y. Z prawej strony wzdł uż pontonu biegnie na wschó d do laguny morskiej, gdzie woda się ga do pasa. Mał opolskie 4r. pł ywaliś my czasem na pobliskiej plaż y po prawej stronie, aby spojrzeć na morze, w morzu jest stopniowy piaszczysty zachó d sł oń ca dla dziecka, czego potrzebujesz.

5. Plaż a. Duż e, gł adkie, przestronne, duż o darmowych leż akó w, ogrodzenie od sł oń ca, rę czniki, plaż a bardzo czysta. Goś cie Hotelu Gardens na plaż y mają do dyspozycji dwa bary z napojami oraz kawiarnię , w któ rej zawsze gotują ś wież e (frytki, hamburgery, hot dogi, makarony, pizza, sał atki, warzywa, wypieki itp. ). Zawsze moż esz jeś ć . Na plaż y kelnerzy niosą napoje, owoce, wycierają kieliszki goś ciom. Wszyscy są mili i goś cinni.
6. Serwis. Jesteś my po prostu zdumieni wysokim poziomem obsł ugi od recepcjonistki po sprzą taczkę.
Wszyscy są bardzo przyjaź ni, nie narzucają się , delikatnie pytają , czy wszystko jest w porzą dku i czy potrzebna pomoc jest natychmiast udzielana. W restauracji, przy barach, kelnerzy są ró wnież bardzo skrupulatni i przyjaź ni, zawsze na piechotę przed odebraniem potraw, delikatnie proszą o pozwolenie. Wszystko jest szybko sprzą tane, a stoł y nakrywane dla innych goś ci. Pracownicy zysku chodzą po restauracji i natychmiast usuwają wszystko, co upadł o. Nasz mł odszy syn zł amał talerz, od razu podbiegli do nas ze sł owami: „Madame zna problemy” i szybko wszystko posprzą tali z uś miechem na twarzy. Szczerze mó wią c, sprzą taczki stoją przy toalecie i szybko wszystko sprzą tają . Wszystko wokó ł jest bardzo czyste.
7. Odż ywianie. Po prostu kolacja bardzo urozmaicona, duż o owocó w morza, mię sa, warzyw, bomba sł odyczy. Codziennie nowe menu. Każ dy znajdzie coś dla siebie. Wszystko jest bardzo ś wież e i gotowane na oczach goś ci, przygotowywane są mię so, ryby, makarony, naleś niki, pizza, a nawet sał atki itp. Restauracja jest bardzo czysta, jak na cał ym terytorium. Naczynia są wystarczają co czyste.
Nie ma kolejek na nic pod dostatkiem, a jeś li szybko się skoń czy, doliczą , nawet tego nie poczujesz.


Restauracje ala carte (byliś my w libań skiej, chiń skiej i wł oskiej) to po prostu bomba, libań ska i chiń ska są moim zdaniem ostre, ale pyszne (mó j mą ż uwielbia ostre - po prostu zachwycony), uderzył a mnie wł oska kolacja ! ! ! Od razu zauważ am, ż e jedzenie a la carte to nie to samo, co w ogó lnej restauracji, jak w wię kszoś ci hoteli w Egipcie, ale kuchnia indywidualna. A co za prezentacja, smak, obsł uga!! ! ! Ala carte jest bardzo godna!!!
8. Goś cie to w wię kszoś ci Europejczycy: duż o Niemcó w, jest Francuz, Polacy, kilku Ukraiń có w i Biał orusinó w.
Odpoczywaliś my w Egipcie już pią ty raz, jest do czego poró wnywać , zawsze braliś my hotele za wiele 5* w pierwszej linii, ale szczerze mó wią c mojej rodzinie i znajomym najbardziej się tu podobał o. Cena w peł ni odpowiada jakoś ci a nawet wię cej.
Jestem bardzo mile zaskoczona wysokim poziomem obsł ugi i szacunkiem dla goś ci, dobrym jedzeniem, czystoś cią i bardzo zielonym terenem. Wszyscy goś cie są nadal dobrze traktowani.
Serdeczne podzię kowania dla cał ej obsł ugi hotelu od wł aś ciciela (bo w pierwszej kolejnoś ci to jego zasł uga tak dobrego nastawienia do turystó w) po sprzą taczki. Specjalne podzię kowania dla bardzo mił ego Mohammeda w recepcji, któ ry osiedlił się i eksmitował nas, przyjaznej rosyjskoję zycznej Mariny (turystycznej), bardzo uważ nego, przyjaznego, zabawnego kelnera Petera i cał ego personelu (nie pamię tam wszystkich nazwisk) na niezapomniany pobyt. Stella wró cimy do Ciebie i bę dziemy polecać znajomym.

R. S. Przelecieliś my przez touroperatora Tui - ró wnież bardzo goś cinny i przyjazny zespó ł : Hussein, Valeria zawsze pomogą i bę dą traktować goś ci z szacunkiem.
Tui nigdy nie sł yszał niegrzecznoś ci ze strony przewodnikó w, niezależ nie od tego, czy kupujesz od nich wycieczki, czy nie (na co pozwala annectour i wspó lne poł ą czenie).
Jedyne, co mi się nie podobał o, to to, ż e autobusy w Tuya był y już zmę czone, czas je wymienić .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał