Zdałem sobie sprawę, że nie chcę spędzać dalszych wakacji w Ogrodach Stella Di Mare.

Pisemny: 5 sierpień 2018
Czas podróży: 24 lipiec — 3 sierpień 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 8.0
Zdał em sobie sprawę , ż e w wakacyjnym programie „Stella Di Mare Gardens” ...
Nasze wakacje rozpoczę ł y się.24. 07.2018, ale był to bardziej pobyt niż dł ugo wyczekiwane wakacje. Dlatego o wszystkim konsekwentnie.

1) Pokó j, recepcja, obsł uga


Ale zacznijmy w kolejnoś ci: przyjechaliś my o 21.00 i pierwszą rzeczą , któ ra nas uderzył a - duż a liczba przedstawicieli ludó w Wschodu (ARAB), któ rzy są gł ó wnymi goś ć mi tego hotelu. Dlatego usł uga jest do nich dostosowana. A rezultatem tego wszystkiego był y: STOŁ Y BRUDNE w jadalni (trudno nazwać to restauracją ), kompletne niehigieniczne warunki w toalecie przy recepcji i o czystoś ci podł ogi w restauracji i holu gł ó wnym lepiej nie pisać . Jakoś ć sprzą tania w pokoju nie ró ż nił a się zbytnio, przez 10 dni pobytu kurz w naszym pokoju nie był ani razu wycierany (nawet 1$ nie pomagał ) a ś mieci był y zamiatane tam, gdzie leż ał y w hał dach.
Co do ł ó ż ka i rę cznikó w: kiedy zostaliś my wepchnię ci do pokoju, ł ó ż ka był y przykryte czystym biał ym ł ó ż kiem w ł azience i toalecie był komplet rę cznikó w ró wnież w dobrym stanie ale ich iloś ć nie odpowiadał a iloś ci osó b w pokoju pokó j i ł atwo rozwią zaliś my ten problem. W ł azience był prysznic, wanna, toaleta i bidet. Instalacja wodocią gowa był a nowa, ale nikt nie obserwował jej czystoś ci. W pokoju nie był o też ż elaza i po wielokrotnych proś bach usł yszeliś my nas dopiero w czwartym dniu odpoczynku. Klimatyzacja w pokoju był a doś ć gł oś na, wię c ją wł ą czyliś my?

2) Plaż a

Hotel poł oż ony jest na II linii brzegowej, dzię ki czemu wczasowicze mogą dotrzeć do morza taftą lub pieszo z recepcji w 10 minut. Na plaż y był o wystarczają co duż o leż akó w i wolnego miejsca. Był y też.2 bary z napojami i jeden bar z przeką skami, gdzie czasami jedliś my lunch.
Jeś li chodzi o rę czniki wydawane na plaż y - nie był o przyjemnie na nich leż eć , rę czniki zabraliś my przy basenach w naszym hotelu.

3) Morze.


Kiedy po raz pierwszy dotarliś my do morza, zaskoczył o nas to, co zobaczyliś my. Przed nami był nagi martwy koral o dł ugoś ci 200 metró w i dopiero wtedy zorientowaliś my się , ż e jest odpł yw, od 16:00 morze wró cił o do brzegu. Nie był o piaszczystego zejś cia, mogliś my popł yną ć po 300 metrach po molo, gdzie był o zejś cie do morza z piaszczystym dnem. W pobliż u zejś cia w pł ytkiej wodzie znajdował a się rafa koralowa, na któ rej dzieci i osoby nieumieją ce pł ywać mogą zobaczyć pię kno podwodnego ś wiata. Po lewej stronie molo czę sto pł ywał y pł aszczki i ró ż ne ryby. Na koń cu molo znajdują się dwie rafy koralowe, na któ rych moż na pł ywać w masce i pł etwach. Tam o 10.00 rano cumują ł ó dki, któ re zabierają turystó w na nurkowanie i wyrzucają ś mieci, po przypł ywie woda staje się czysta i moż na bezpiecznie pł ywać

terytorium + baseny
Teren hotelu jest bardzo duż y i zielony, ale nie jest to opcja dla rodzin z mał ymi dzieć mi, ponieważ odległ oś ć od budynkó w do morza jest doś ć duż a. W cią gu dnia przeszliś my okoł o 9000 krokó w. Personel hotelu monitoruje stan roś lin i trawnikó w. Wielokrotnie byliś my ś wiadkami przycinania krzewó w i trawnikó w przez pracownikó w. Monitorowano ró wnież stan basenó w. Codziennie rano był y sprzą tane i sprzą tany był teren wokó ł nich. Ogó lnie rzecz biorą c, ogó lne wraż enie krajobrazu hotelu pozostał o pozytywne.

4) Restauracja - jadalnia.

Restauracja jest najwię kszym minusem tego hotelu. Panuje kompletny chaos i niehigieniczne warunki. Stoł y są brudne, a przy rozwodach nikt ich nie myje, tylko pociera o nie jedzenie. Serwetki leż ą ce na stoł ach nigdy nie widział y wody i mydł a, wię c moż na dowiedzieć się , co jadł ostatni turysta. Sprzę ty i talerze nie był y dobrze umyte, czę sto był y na nich resztki jedzenia, wię c przecieraliś my je ś rodkiem dezynfekują cym.
Czę sto przez otwarte drzwi kuchenne moż na był o zobaczyć brudne serwetki leż ą ce na podł odze i talerze z jedzeniem stoją ce na zatł uszczonych powierzchniach. Ubrania dla kelneró w i kucharzy (któ rzy gotowali omlety, gotowali spaghetti, a pokrojone mię so był o brudne. ryby, gulasz, frytki itp. ). Jedzenie nie był o smaczne i monotonne. Restauracja miał a osobną salę z tym samym rodzajem deseró w. Imponował a bardzo mał a oferta owocó w i warzyw. Ró wnież w restauracji nie był o menu dla dzieci.


Jednak wiedzą , jak gotować , przekonaliś my się o tym odwiedzają c indyjskie i chiń skie restauracje.

5) Wycieczki + przewodnik
Naszym przewodnikiem z touroperatora „TUI” był Red Ahmet, któ rego gł ó wnym zadaniem był o „uspokojenie” wycieczek. Kupiliś my mu wycieczkę do Luksoru i wyprawę nurkową . Wyjazdy dostarczył y wielu dobrych emocji.
Ogó lne wraż enie pozostaje wię c dwojakie: wady tego hotelu są znaczne, ale są też zalety.

Dla siebie zdał em sobie sprawę , ż e w Ogrodach Stella Di Mare nie chcę spę dzać dalszych wakacji.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał