Najgorszy hotel, w jakim kiedykolwiek byłem?

Pisemny: 18 kwiecień 2021
Czas podróży: 12 — 18 kwiecień 2021
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel został wybrany przez znajomych, a my zostaliś my zaproszeni do towarzystwa. Czytam recenzje - wszystko jest super) A teraz oczekiwanie vs rzeczywistoś ć!

Numer:

Codzienne sprzą tanie to prawda. Jeś li wł oż ysz dolara, bę dziesz miał ł abę dzia, a nawet pł atki ró ż , jeś li nie wł oż ysz dolara, nawet nie ś cielą ł ó ż ka do koń ca i mogą przypadkowo zapomnieć nalać wody. Ł azienka jest okropna. Wszystko stare, brudne i zamazane - zamazane już sto razy (zał ą czam zdję cie zlewu i kranu jak tylko wjechaliś my).

Pod prysznicem, aby woda był a gorą ca, należ y ją wł ą czyć i odczekać.10 minut, aż spł ynie zimno. Poł oż ył a rę cznik pod prysznicem (kapci nie daje), odkrę cił a wodę do odpł ywu, a gdy wró cił a stwierdził a, ż e ​ ​ rę cznik jest cał y zardzewiał y (zał ą czam zdję cie, to taka woda).

Terytorium:

Tutaj mogę ś miał o powiedzieć , ż e teren jest zadbany, baseny są czyste, zielony trawnik jest pię kny) drzewa, kwiaty - wszystko jest w porzą dku!

Personel:

Czytam wiele opinii o super przyjaznym personelu...
tutaj albo ci, któ rzy pisali, dostali się na kolejną zmianę , albo przed kwarantanną , bo nigdy nie spotkał em się z taką grozą w obsł udze goś ci. Na recepcję nie ma ż adnych skarg, chodzi o kucharzy i kelneró w.
Jest ich wiele, nierealne jest dawanie każ demu dolara tylko po to, by grzecznie się z tobą komunikować . Sytuacja: kelner przynosi mi i mojej dziewczynie koktajle, dzię kujemy mu z uś miechem, na co nam odpowiada - podzię kowania nie moż na wł oż yć do kieszeni (w doś ć niegrzeczny sposó b), tacy kelnerzy nie mają ochoty wychodzić herbata...cał y hotel przesycony jest frazą jeden dolar! Każ dy czegoś od ciebie chce. Na plaż y nie da się leż eć...w cią gu godziny podeszł o do nas 9 osó b oferują cych przeró ż ne nurkowania itp. i tak codziennie! Nie rozumieją sł owa nie!

Nawiasem mó wią c, prawie nikt w tym hotelu nie rozumie rosyjskiego. Tylko na recepcji, bezboleś nie, a czasem musiał em przerzucić się na angielski.

Ż ywnoś ć:

Zapraszam do wyrzucenia 1 pił ki z 10. HORROR! Ta chemia jest okropna!

Kieł baski smakują jak papier toaletowy, poł owa dań w ogó le nie ma smaku, makaronowy dressing pachnie jak wkurzone kapcie (myś lał am, ż e to od kogoś , ale okazał o się , ż e to DANIE). W dystrybucji są kucharze uraż eni ż yciem kampanii (podczas kwarantanny dystrybucja odbywa się tylko przez personel). Udają , ż e cię nie widzą lub po prostu wylewają na ciebie ogromną przysł ugę ! Szczerze...to tylko koszmar.
Z owocó w tylko truskawki (nie codziennie), melon, pomarań cze i daktyle. (Ananasy, mango...nie chodzi o poziom tego hotelu)

Ceny:

Generalnie jest zashkvar) Nie tylko, ż e w pokoju nie ma napojó w butelkowanych, z wyją tkiem wody. We wszystkich hotelach, w któ rych był em wcześ niej (Turcja, Egipt) na ulicach był y lodó wki, do któ rych moż na był o zabrać Fantę , Sprite, Pepsi (ich produkcję ) tutaj - NIE! Mieliś my ze sobą butelkę Dutifree Bacardi Mojito i potrzebowaliś my Sprite. Zapytaliś my w barze czy moż na kupić bo nie rozdają i wiecie co...1 litr - $6 !! ! Poważ nie???
Kiedy kupowaliś my bilet, był o napisane, ż e godzina gry w bilard każ dego dnia jest wliczona w cenę wycieczki, ale nie! Jeś li chcesz grać - zapł ać.4$ za godzinę (za zabite stoł y, któ re są nieco przekrzywione, wię c prawie wszystkie kulki wpadają do jednego doł ka).

Ogó lne wraż enie:

Nigdy nie wró cimy do tego hotelu i nikomu nie polecamy, ponieważ jest to kompletne DNO. Być moż e trafi do tych, któ rzy wcześ niej odpoczywali w 3-4* hotelach.
Z cał ą pewnoś cią mogę powiedzieć , ż e hotel w ogó le nie cią gnie na 5*. Kelnerzy nawet nie znają banalnych rzeczy, ż e przy wycieraniu stoł u okruchy nie powinny lecieć do wszystkich goś ci dookoł a, a gdy goś cie siedzą , nie muszą się gromadzić i gł oś no dyskutować za plecami.

A co do dobrych recenzji, to już rozumiał em, ską d się biorą.

Trzeciego dnia podszedł do nas animator, wszyscy nazywali go Luka.

Fajny goś ć , byliś my mał ą firmą , tylko 4 osoby, a on był wesoł y, pró bują c ż artować i pokazywać sztuczki, ale gdy tylko zdał sobie sprawę , ż e jesteś my do niego dobrze nastawieni, od razu to wykorzystał . Wyrwał em koleż ance telefon i poprosił em o MOCNO napisanie recenzji. Jednocześ nie dyktował , co pisać !! ! Nie widział em tego wcześ niej!

Umieś cił em 2 gwiazdki wył ą cznie za zadbane terytorium hotelu, wszystko inne to 0!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał