Dobra lokalizacja, pomocny personel?

Pisemny: 11 marta 2021
Czas podróży: 24 luty — 4 marta 2021
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Odpoczywaliś my w hotelu pod koniec lutego (2117). Ogó lnie wraż enia był y przyjemne.
Pierwszą rzeczą , jaką zauważ yliś my, był a goś cinnoś ć i gotowoś ć administratoró w do rozwią zywania wszelkich problemó w. Specjalne podzię kowania dla Muhameda Sobhy za umieję tnoś ci komunikacyjne i Fadi za responsywnoś ć (mam nadzieję , ż e poprawnie przeliterował em imiona). Przyjechaliś my wcześ nie, ale mimo to od razu zostaliś my zaproszeni na ś niadanie i bardzo szybko się osiedliliś my).
Pokoje są dobrze sprzą tane, personel jest ogromny, cał y czas pracuje jak gę sia skó rka.

Bardzo lubił em animatoró w. Każ dy jest na swó j sposó b bardzo charyzmatyczny. Szkoda, ż e ​ ​ cał y czas chł opaki muszą być w maskach, nawet na ś wież ym powietrzu i w przyzwoitej odległ oś ci od goś ci. Kiedy trzeba mó wić , zwł aszcza na zaję ciach, kiedy jest gorą co, jest to bardzo niewygodne.
Jedzenie pyszne, wybó r duż y.
Jedyną niedogodnoś cią jest nieogrzewany basen.
Po raz kolejny przedstawiciel Anex (któ ry jest doł ą czony do hotelu) rozczarował się , ale to już z organizatorem wycieczek.
Jeszcze raz dzię kuję za goś cinę . )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał