Dobry hotel, spokojny pobyt?

Pisemny: 12 październik 2020
Czas podróży: 3 — 12 październik 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
1. Hotel został wybrany na podstawie opinii. Zameldowanie przebiegł o sprawnie i szybko (zameldowanie odbył o się wieczorem). Podczas odprawy wykryto problem z zamkiem elektronicznym - sygnalizował zamknię cie drzwi od wewną trz pokoju. Po zadzwonieniu na recepcję pracownik hotelu przyszedł naprawić problem. Jedyny moment - pracownik podszedł po trzecim telefonie.
2. Na terenie hotelu znajduje się wiele basenó w dla dzieci i dorosł ych. Chciał bym zauważ yć , ż e baseny są tutaj stale monitorowane: każ dy liś ć / pł atek jest wyję ty z wody, jeś li jest niesiony przez wiatr; na naszych oczach wykonywano jakieś prace kosmetyczne; baseny na terenie o ró ż nych gł ę bokoś ciach od 50 do 155 cm, niektó re z barami. Wypielę gnowane zielone trawniki i kolorowe nasadzenia zapewniają komfort. Nasz pokó j "wyglą dał " na ogró d, patrzą c na niego moż na napić się porannej kawy lub wieczornej herbaty - wszystkie pokoje posiadają mał e tarasy. Wieczorem moż na spacerować po terenie, w niewielkiej odległ oś ci od centralnej czę ś ci hotelu znajduje się kilka alejek, w któ rych wieczorami odbywają się animacje.
Na chwilę obecną w niektó rych budynkach (tam, gdzie jest to konieczne) przeprowadzane są naprawy kosmetyczne.

3. Do numeru nie ma uwag, ale zamek elektroniczny czasami sygnalizował , ż e został zamknię ty od wewną trz. Sprzą tanie odbywa się codziennie, a nasz pokó j był codziennie dobrze sprzą tany, za dolara lub nie.
4. Jedzenie zró ż nicowane. W cią gu dnia i wieczorem hotel oferuje kilka rodzajó w dań mię sno-rybnych i mię sno-rybnych. Ś niadania są mniej zró ż nicowane. Chciał abym ró wnież wię cej odmian owocó w. Z wyją tkiem kilku drobiazgó w, obsł uga hotelu jest dobra - dzię ki dyrekcji hotelu, któ ra monitoruje pracę personelu restauracji, basenu, plaż y i cał ego hotelu.
Przez pierwsze dwa dni pracownicy zachowywali się okropnie (np. nie sprzą tali bez dolara), ale po dwó ch dniach prawie cał y personel się zmienił (przynajmniej w naszym budynku i w restauracji) i po tym nie był o już problemó w , dopiero w dniu zmiany personelu o 6 rano obudziliś my się z faktu, ż e za oknami toczył a się bardzo gorą ca dyskusja personelu (prawdopodobnie był a to redukcja lub zwolnienie). Chciał bym, ż eby tak się stał o poza terenem, na któ rym znajdują się obozowicze.
5. Wieczorna animacja w hotelu jest bardzo sł aba, ale dla nas to nie był problem, ponieważ byliś my zainteresowani spokojnymi i relaksują cymi wakacjami. Jednocześ nie zespó ł animatoró w bardzo się stara i wspiera wypoczynek wczasowiczó w programami: aqua fitness, joga i inne zaję cia. Chł opaki - dobra robota! Jedyną rzeczą wartą odnotowania jest to, ż e animacja odbywa się gł ó wnie w ję zyku angielskim z tł umaczeniem na arabski (lub odwrotnie), bardzo mał o mó wi się po rosyjsku w programach wieczornych.
6. Wejś cie do morza pontonem (350 m) lub pieszo od brzegu. Zatoka Makadi leż y na rafie, wię c pod wodą jest co zobaczyć . W paź dzierniku morze jest bardzo ciepł e. Nie siedź w basenie od pierwszych dni odpoczynku! : )

7. Wi-Fi jest dostę pne tylko w recepcji. W pokoju istnieje moż liwoś ć pł atnego Wi-Fi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał