Odpocznij z orientalnym smakiem i europejskim komfortem

Pisemny: 12 wrzesień 2020
Czas podróży: 29 sierpień — 6 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Tak jest w przypadku, gdy naprawdę udał o Ci się przedł uż yć lato i spę dzić niezapomniany czas na wybrzeż u Morza Czerwonego.
Pomimo tego, ż e zameldowanie został o ogł oszone o godzinie 14:00, a do hotelu dotarliś my wcześ niej, zostaliś my zakwaterowani natychmiast po przyjeź dzie. Mieszkaliś my w budynku 2, któ ry znajduje się blisko lobby hotelowego, restauracji, basenó w i morza.
Pokó j jest przestronny z duż ym balkonem, dobrej jakoś ci meblami, wygodnymi materacami i poduszkami. Wszystkie sprzę ty sprawne: klimatyzacja, TV, lodó wka itp. Bardzo czysta ł azienka z nową armaturą . Rę czniki, poś ciel był y regularnie zmieniane, a pokó j był bardzo dobrze sprzą tany.

Teren hotelu to prawdziwa oaza na pustyni otoczona zielenią . Wspaniał e palmy, kwitną ce drzewa i krzewy, starannie przystrzyż ony trawnik. To niewiarygodne, ż e taka burza koloró w moż e być na pustyni. Na terenie trzech basenó w wystarczają leż aki i parasole.
Nocą iluminacja basenó w, ś cież ek i palm tworzy niepowtarzalny klimat. Był em bardzo zadowolony z prawie idealnej czystoś ci hotelu. Był y drobne wady, ale moż na je przypisać czynnikowi ludzkiemu.
W są siednim hotelu znajdują się zjeż dż alnie wodne, do któ rych w każ dej chwili moż na dojechać otwartym autobusem.
Duż a plaż a z czystym piaskiem, parasolami i wygodnymi leż akami. Trzeba iś ć po molo trochę do gł ę bokoś ci, ale są to cechy wybrzeż a Morza Czerwonego, któ re należ y wzią ć pod uwagę . Mnó stwo pię knych ryb i innych organizmó w morskich. Woda jest czysta.
Hotel odczuwa skoordynowaną pracę personelu na wszystkich poziomach. Personel hotelu jest bardzo przyjazny, poprawny i uważ ny na potrzeby i ż yczenia turystó w. Był am bardzo mile zaskoczona niespodzianką na moje urodziny w postaci tortu.
Jedzenie smaczne i urozmaicone. Każ dy znajdzie coś dla siebie. Uważ ni kelnerzy.
O przestrzeganiu norm sanitarnych w hotelu podczas pandemii Covid 2019: personel i administracja hotelu zawsze noszą maski, w restauracjach przy każ dym stoliku, kawiarniach na plaż y i innych miejscach, w któ rych przebywają turyś ci, ś rodki odkaż ają ce. Stale obserwowaliś my procesy mycia i obró bki blató w, balustrad, uchwytó w, porę czy na molo, leż akó w itp. Turyś ci na terenie hotelu byli bez masek, opuszczają c terytorium - w maskach. Przy wejś ciu do restauracji zawsze mierzono temperaturę .

Nie zauważ yliś my ż adnych niedocią gnię ć , któ re mogł yby zepsuć resztę . Na ż yczenie moż liwe był oby zwię kszenie zasię gu Wi-Fi, ponieważ nie zawsze dział a ono stabilnie i tylko w hotelowym lobby. I był oby mił o rozważ yć suszenie rzeczy na balkonach. Moim zdaniem wieszanie rę cznikó w, a zwł aszcza szortó w i strojó w ką pielowych, na balustradach balkonó w psuje widok elewacji budynkó w.
Dzię kujemy administracji i personelowi hotelu za znakomitą organizację wypoczynku i tolerancyjną postawę ! Ż yczymy wielu adekwatnych, pozytywnych turystó w i pomyś lnoś ci dla Twojego biznesu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał