Dobry hotel do powrotu?

Pisemny: 29 sierpień 2020
Czas podróży: 14 — 25 sierpień 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Trudno był o wybrać hotel po kwarantannie, bo wszystko mogł o się zmienić , wszystkie hotele zaczynają ż ycie w nowy sposó b.
Po dł ugich opiniach na temat recenzji, filmó w, porad od biur podró ż y i znajomych, wybó r został dokonany na plaż y Stella Di Mare.

Lot. Organizator wycieczek Coral Travel zadowolony. Wszystko jasne, bez nieporozumień i innych niuansó w. Dokumenty otrzymane w kasie 10 dni przed wyjazdem.
Wyjazd bez zwł oki. Na lotnisku dwukrotnie sprawdzana jest temperatura (przed wejś ciem i przy wejś ciu na pokł ad samolotu).
Na lotnisku w Hurghadzie wszystkie kontrole przebiegł y szybko. W oczekiwaniu na bagaż polecam zakup karty operatora komó rkowego do Internetu. Ś rednio 16 Gb Internetu kosztuje 10 USD. Wybrał em WE (25 Gb za 12 USD). Zasię g jest dobry, prę dkoś ć to 4G.
Przejazd do hotelu – 45 min.


Osada. Do hotelu dotarliś my okoł o godziny 22:00. Osiedlił się szybko w 1 budynku na 1 pię trze. Na począ tku był em zawiedziony, bo przed wyjazdem napisał em do hotelu z proś bą o zamieszkanie w 3 lub 4 budynku.
Jak się okazał o, w budynku 1 jest jeszcze lepiej) Znajduje się na skraju hotelu, blisko plaż y, basenó w, restauracji i w ogó le nie sł ychać ż adnego hał asu. Dla tych, któ rzy kochają ciszę w pokoju - to wszystko!

Numer. Pokó j nie jest duż y. Zważ ywszy, ż e ł ó ż eczko przywieziono dla dziecka, miejsce jest raczej mał e, przejś cie na balkon był o czę ś ciowo osł onię te ł ó ż kiem...Wszystko co potrzebne jest w pokoju (pusty mini-barek, darmowy sejf, dwie szafy , zestaw do herbaty itp. ).

Czyszczenie. Nie codziennie, ale na ż ą danie. Zmiana rę cznikó w plaż owych. Dobrze sprzą tali, zawsze dostarczali wodę i pytali, czy czegoś jeszcze nie potrzebują.

Morze i plaż a. Tutaj mogę pisać dł ugo iz emocjami, ale postaram się kró tko. Dla Hurghady obecnoś ć tak ż ywej i wygodnej rafy do pł ywania to tylko wybawienie! Ż ywa rafa był a kluczowym punktem przy wyborze hotelu. I tu jestem w peł ni zadowolony z tej pozycji i nawet dł ugi ponton mnie nie przestraszył (i też nie jest taki dł ugi).
Dla dzieci lub tych, któ rzy nie potrafią pł ywać , jest pię kna laguna z piaszczystym dnem.
Dla tych, któ rzy lubią podziwiać pię kno podwodnego ś wiata, dobrze zorganizowany jest duż y ponton z kundlami na rzeczy, leż akami i dwoma wygodnymi zjazdami do wody.
Z dzieć mi wygodniej jest pł yną ć w lewo od pontonu. Niezbyt gł ę bokie, duż o ryb, pię knoś ć jest niesamowita. Zobaczyli duż ego orlika z có rką.

Dla tych, któ rzy nie boją się daleko pł ywać - pł yń w prawo, wystarczają co daleko. Jest coś do zobaczenia. Tam zobaczył em niezwykle duż ego mureny, a mę ż czyzna zobaczył mał ego rekina rafowego.

Odż ywianie. Bardzo urozmaicony i smaczny. Wybó r dań jest naprawdę ś wietny, pię kna prezentacja. Duż o sł odyczy. Ale za mał o owocó w...Za mał o arbuzó w i ciemnych daktyli. Napoje serwowane są przez kelneró w. Swoją drogą są kelnerzy, któ rzy pozwalają sobie na przekroczenie granicy „klient – ​ ​ pracownik”.
Mogł yby ł atwo „wyciekać ” sobie z palcó w w telefonie, „ż artobliwie” zdją ć czapkę , wzią ć swoje rzeczy w rę ce… A to wszystko w rę kawiczkach, w któ rych noszą napoje. Ale był o ich tylko dwó ch. Pozostali pracownicy są bardzo mili, schludni, opiekuń czy, zawsze uś miechnię ci. Podzię kuj im za to!

a la carte. Jeś li nie pró bował eś wcześ niej kuchni indyjskiej i planujesz zrobić to pierwszy raz tutaj - na wszelki wypadek przygotuj sobie lekarstwo uspokajają ce ż oł ą dek - nie każ dy ukraiń ski ż oł ą dek jest przyzwyczajony do tylu ostrych przypraw. Bardzo smaczne i bardzo ostre!
Wł oska restauracja serwuje pyszne lasagne, ravioli i pizzę.

Totalizator pił karski. Jest wiele basenó w (155 cm, 130 cm, 60 cm). Moż na ró wnież skorzystać z basenó w Hotelu Gardens (ze zjeż dż alniami i basenem ze sztuczną falą ). Ogromnym plusem jest to, ż e w dwó ch basenach znajdują się "wiszą ce" kamienie nad krawę dzią basenu, gdzie moż na pł ywać w cieniu przez cał y dzień , bez obawy o poparzenie sł oneczne.

Basen ma 130 cm gł ę bokoś ci, a barem prowadzi bardzo przyjemny, wesoł y i bardzo pozytywny Abdu. Wywarł najbardziej pozytywne wraż enie na cał ym personelu. Mił o był o z nim porozmawiać , ż artować i po prostu wypić kawę ) Ogromne witam, Abdu! I dzię ki za twoją pozytywnoś ć!

Ogó lnie wszystko jest super. Naprawdę chcę wró cić do tego hotelu ponownie.

Minusy pozostawiają ce bardzo negatywne wraż enie o hotelu. Mam nadzieję , ż e administracja weź mie to pod uwagę.
Niektó rzy kelnerzy nie przestrzegają ł ań cucha dowodzenia.
Nadmiernie zniszczone naczynia w restauracji.
Nieprzestrzeganie zasad ubioru w restauracji. Na ś niadanie i lunch bez problemu moż na spotkać kobiety w kostiumie ką pielowym i przezroczystym pareo lub mę ż czyzn z „piwnym” brzuszkiem i bez koszulki. To jest po prostu nie do przyję cia w przypadku restauracji!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał