Fantastyczny pobyt

Pisemny: 15 sierpień 2020
Czas podróży: 7 — 15 sierpień 2020
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
W 2020 roku, po lub w trakcie COVID-19, my (mą ż i 2-letnie dziecko) odpoczywaliś my w Egipcie (Hurghada) w Stella di Mare Beach Resort &SPA. Personel hotelu sprawił , ż e pobyt był fantastyczny. Bardzo, bardzo wielkie dzię ki. Na począ tek przyjechaliś my pó ź no o 23.30. Usiedliś my w cią gu 5 minut. Poprosił em o duż e ł ó ż ko bo mó j syn spał z nami. Przynieś li też ł ó ż eczko, obiad w pokoju. Dzię kuję za uwagę . Bardzo waż ne jest, aby hotel w peł ni przestrzegał wszystkich norm sanitarnych podczas COVID-19 i był w peł ni przygotowany. Personel jest bardzo przyjazny, uprzejmy i pogodny. Jedzenie jest na najwyż szym poziomie. Codziennie kolacja tematyczna. Codzienne sprzą tanie pokoju + dezynfekcja. Chł opak, któ ry sprzą ta, osobne witam i dzię kuję . Codziennie robił kilka zwierzą t dla swojego syna. Czyszczenie terytorium to coś z czymś . Każ dy liś ć jest usuwany rę cznie. Specjalne podzię kowania dla Mohammeda w recepcji. Cią gle pyta, czy wszystko w porzą dku, czy potrzebujesz pomocy. Bardzo uważ ny. Witaj Mahomecie! Poza tym przygotowali dla nas pudeł ka na lunch w drodze. Moż esz duż o pisać . Hotel zapewnił nam niezapomniany pobyt. W 100% wró cimy. Kochamy was wszystkich, przytulajcie! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał