Na pewno tu wrócimy)))

Pisemny: 17 styczeń 2020
Czas podróży: 24 grudzień 2019 — 3 styczeń 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Jeś li jednym zdaniem scharakteryzujesz hotel, to jest to doskonał y stosunek jakoś ci do ceny.
Jesteś my wdzię czni zespoł owi hotelu za wspaniał e wakacje i wspaniał e wakacje sylwestrowe. Wś ró d zalet tego hotelu mogę wymienić :
- bardzo przytulny, zadbany i przemyś lany teren hotelu, a jednocześ nie zwarty;
- duż a linia brzegowa i po prostu ogromna plaż a z mię kkim piaskiem, leż akó w i parasoli był o zdecydowanie wystarczają co dla wszystkich;

- jedzenie - nie do pochwał y. To nie tylko dobre, jest bardzo dobre. Ró ż norodnoś ć jedzenia jest ogromna: standardowe ś niadanie uzupeł nia stacja makaronowa, kilka rodzajó w mię s i peł na gama sł odyczy, któ re zwykle moż na znaleź ć tylko na obiadach; owoce co najmniej 5 rodzajó w, cał y czas ś wież e i zmieniają ce się . Kawa parzona - na ś niadanie, obiad i kolację , plus ekspres z wyborem napojó w na magazynie. Ró wnież na ś niadanie od 7-30 do 11-30 dodatkowo otwarta jest wł oska restauracja; tam ś niadanie jest skromniejsze i na otwartym tarasie, ale trwa 4 godziny. Na obiady i kolacje bardzo duż y wybó r dań : warzywa, przystawki zimne w kilkunastu wariacjach, kilka rodzajó w każ dego z przystawek - ró ż ne makarony, ró ż ne rodzaje ryż u, przystawki warzywne na ciepł o, kilka opcji dla każ dego rodzaj mię sa i kilka rodzajó w ryb, czę sto był y to kalmary i kraby. Praktycznie o każ dej porze nie ma kolejek po jedzenie, wyż ywienie jest w peł ni dostę pne przynajmniej 15 minut przed koń cem obiadu lub kolacji, mimo ż e w okresie noworocznym hotel wydawał się być w 100% zaję ty. Przez 10 dni odpoczynku jedzenie nie był o nudne - co dwa tygodnie na zmianę tematyczne kolacje ró ż nych kuchni ś wiata, ich grafik wisi przy wejś ciu do restauracji. Z a la carte polecam chiń ską restaurację - klimatyczna i smaczna, w menu owoce morza;
- obsł uga - jak na Egipt - bardzo wysoki poziom. Restauracja był a zawsze uprzejmie witana, pytana ile osó b potrzebuje stolika i zawsze oferował a czysty i zarezerwowany stolik oraz od razu przynosił a napoje do woli, bez dodatkowych pró ś b i napiwkó w. Sprzą tanie w pokojach jest doś ć wysokiej jakoś ci, podł oga umyta, kurz wytarty, okna bez ś ladó w rą k poprzednich goś ci a ł azienka zawsze czysta. Recepcja i inne usł ugi nigdy nie odmó wił y pomocy, wszystko był o bardzo uprzejme i szybkie. Relacja z goś ć mi jest ró wnież bardzo goś cinna));
- w pokoju znajduje się zestaw do herbaty (duż y normalny czajnik, filiż anki, ł yż eczki, szklanki, herbata i kawa rozpuszczalna); wszelkie przybory (talerze, noż e) moż na w razie potrzeby zabrać do restauracji;
- w zimie jest podgrzewany basen - niezbyt duż y, ale jednak.
Oczywiś cie nikt nie jest idealny, był y mał e – wad nie powiem – ale momenty, któ re trzeba poprawić :

- Umeblowanie w pokojach - meble i naprawy wymagają aktualizacji. Wszystko dział ał o w naszym pokoju. Zaznaczam, ż e telewizor był nowy (choć nie był o sensu z niego korzystać , nie był o naszych kanał ó w). Pł ytki na podł odze, choć zaktualizowane, są już wyszczerbione i ź le uł oż one, podł oga jest bardzo zimna (zimą to minus). Drzwi niegdyś luksusowej drewnianej szafki zakleszczył y się , ale otworzył y się )) nawiasem mó wią c, szafka był a czysta od ś rodka. Instalacja wodno-kanalizacyjna (prysznic, krany) jest bardzo prosta, ale nadal sprawna. Pod prysznicem woda stagnował a na kamiennej podł odze, ale sprzą taczka suszył a ją codziennie i zmywał a wszystko. Widzieliś my, ż e pokoje są remontowane etapami (II budynek był czę ś ciowo w remoncie);
- sprzę t na plaż y - choć jest duż o leż akó w z parasolami, tylko okoł o poł owa z nich ma pł otki od wiatru. A zimą bez nich na plaż y – zupeł nie nic. Do 10 rano moż na był o znaleź ć darmowe, a wcześ niej na plaż y nie był o nic do roboty, bardzo silny zimny wiatr;
- morze to raczej nie minus, ale cecha poł oż enia hotelu w zatoce. Hotel posiada dł ugie molo, któ re wychodzi do morza na 300 m. W strefie przybrzeż nej - martwy koral i stał y odpł yw, czyli po kolana woda i pł ywanie - nie ma mowy. Zapewne w ciepł ym okresie takie molo to tylko plus (ż ywe koralowce i duż o morskiego ż ycia), ale zimą na molo wieje jeszcze mocniej niż na wybrzeż u, a morze jest doś ć niespokojne. Chociaż był o sporo zapalonych mił oś nikó w nurkowania z rurką , wię kszoś ć był a w kombinezonach (zalecane). W są siednim hotelu Labranda po prawej - zatoczka, moż na tam pł ywać , ale bez leż akó w;
- na plaż y jest wyraź nie za mał o kabin. Prysznice ze sł odką wodą są daleko od morza, ze wzglę du na to, ż e plaż a jest ogromna. Na plaż y nie ma toalety, najbliż sza znajduje się w pobliż u restauracji z przeką skami, są tylko 3 kabiny, co nie wystarcza. Ró wnież w strefie plaż y znajduje się toaleta z boku centrum spa (budynek 8) oraz w pobliż u pierwszej linii budynku 3, tylko po 1 kabinie. Chociaż musimy pł acić daninę - zawsze czysto;

- woda w pokoju uzupeł niana jest codziennie butelkami 0.5 l na osobę . Nie mieliś my doś ć , bez problemu zbieraliś my z butelek-chł odziarek restauracji, ale nie moż emy zapomnieć o zabraniu ze sobą pustej butelki. Woda normalnej jakoś ci;
- na otwartym tarasie przy restauracji, gdzie wieczorami odbywają się animacje, a rano i po poł udniu ludzie po prostu siedzą i odpoczywają , piją kawę , wszystkie stoliki są dla palą cych. W tej strefie dozwolone jest ró wnież palenie sziszy (sziszy). W rezultacie trudno jest tam przebywać niepalą cemu i dzieciom. Jestem zwolennikiem praw palaczy, ale te strefy moż na by podzielić ;
- odwieczny problem wszystkich hoteli w Egipcie - brak wysokiej jakoś ci internetu, nawet za pienią dze, nawet za darmo. Wyjś cie – karta 3G lokalnego operatora telefonii komó rkowej (lepiej od razu po przylocie na lotnisko, bo hotel znajduje się.40 km od Hurghady). Moż esz poprosić o pomoc w tej sprawie swojego przewodnika hotelowego (moż e kupić i przywieź ć ), przewodnicy od zwykł ego touroperatora zawsze pomogą .
Ale wszystkie te chwile to drobiazgi. Bardzo waż ne jest, aby w hotelu panował a atmosfera przytulnoś ci i komfortu, w któ rej moż na odpoczą ć i cieszyć się wakacjami. Jako goś cie hotelu czuliś my szacunek i uważ ną postawę personelu, nie odmó wiono nam ani jednej moż liwej proś by. Chę tnie wró cę do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał