Recenzja Stella Di Mare Makadi Beach Resort & Spa

Pisemny: 6 luty 2019
Czas podróży: 20 — 30 grudzień 2018
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Jest to hotel sieciowy, doradzono mi, skorzystał am z oferty i pojechał am tam, zwł aszcza, ż e ​ ​ wtedy był a za to dobra cena. Hotel jest ł adny, jedyną rzeczą jest dł ugie molo. To normalne dla dorosł ych, ale ten hotel nie jest odpowiedni dla rodzin z dzieć mi, ponieważ dzieci nie bę dą mogł y pł ywać w morzu, a jedynie w basenach. . . Jeś li chodzi o zameldowanie to powiem, ż e nie spodziewaliś my się do godziny 14:00, o 7 rano, kiedy przyjechaliś my, dostaliś my klucze do pokoju, ale nie odesł ano nas na ś niadanie. Zwykle dzieje się odwrotnie, ale w tym hotelu musiał em jakoś dojś ć do tego, ż eby nakarmili turystó w, któ rzy mieli to ś niadanie w cenie. Wiele pokoi nie ma zbyt dobrego widoku (na wysypisko, na pł ot), wię c trzy razy zmieniał am pokó j. Nie jestem pierwszy raz w Egipcie, wię c wiem, ż e to powszechna praktyka. W hotelu odpoczywa wielu Polakó w, zakwaterowani są w lepszych pokojach niż np. turyś ci z Ukrainy, nie wiem dlaczego. . . Mamy gorsze pokoje. W rezultacie od 3 razu dali mi dobry numer. Jedzenie jest bardzo dobre, doskonał e. Terytorium jest zadbane. Jest taki problem, ż e cię ż ko dostać się do Hurghady, trzeba wzią ć autobus za 7 USD lub taksó wkę , któ ra był a doś ć droga, ale w zasadzie wiedział am o tym z gó ry. Gdybym chciał mieć sklepy w pobliż u, wybrał bym się do innego hotelu, wię c lokalizacja mi odpowiadał a. Na terenie hotelu nie był o duż ych sklepó w, w któ rych moż na był o zrobić drobne zakupy, w pobliż u był y też.2 apteki. Nie wykupiliś my wycieczek od przewodnika w hotelu. Wraż enie przewodnika nie był o przyjemne, jest uważ ny, odpowiada na pytania, ale tylko do momentu, gdy zorientuje się , ż e turysta nie kupi od niego wycieczki. Gdy tylko zorientuje się , ż e wycieczki nie kupią , turysta przestaje się dla niego interesować , wszystkie informacje, któ rych potrzebował em, znalazł em wszę dzie, ale nie od przewodnika. Kolejny taki moment, przewodnik proponuje zwiedzanie, ale w rzeczywistoś ci nie ma zwiedzania, ludzie są zabierani do kilku sklepó w, to wszystko! Ludzie w hotelu byli bardzo oburzeni, ż e otrzymali fał szywe informacje o tej wycieczce, któ ra w rzeczywistoś ci nie istnieje.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał