Nie bój się jechać do tego hotelu - hotel jest dobry.

Pisemny: 15 lipiec 2010
Czas podróży: 26 czerwiec — 6 lipiec 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Tak wię c negatywne opinie o hotelu są albo szalenie przesadzone, albo personel hotelu wzią ł pod uwagę negatywne aspekty zauważ ane przez turystó w. Zaczą ł em czytać recenzje przed wyjazdem po zarezerwowaniu biletu. Pomimo tego, ż e doskonale rozumiał em, ż e recenzje trzeba brać pod uwagę z ogromnym rabatem na czynnik ludzki, wpadł em w szalony horror – nigdy takiego koszmaru nie czytał em. W zwią zku z tym, ż e podró ż ował em w systemie all-inclusive, uś wiadamiają c sobie z recenzji cał y horror osiedlania się w strefie sportowej, zaczą ł em badać mechanizm moż liwoś ci zmiany chociaż by rodzaju jedzenia i ustawienia na " ultra". Dopł ata był a zbyt wysoka i pojechał am do tego hotelu all inclusive z ocię ż ał oś cią w duszy, sprowokowana negatywnymi opiniami turystó w. Ku mojemu zdziwieniu bł yskawicznie rozwią zał em problem zamiany „wszystko” na „ultra wszystko” za 200 $ w recepcji bez ż adnych problemó w na miejscu. Dostał em absolutnie wspaniał y pokó j z ogromnym tarasem i rozległ ym widokiem na morze. W pokoju był dobry telewizor, czajnik, kawa, herbata, suszarka do wł osó w, szlafrok i kapcie. należ y zauważ yć , ż e ten hotel nadal warto iś ć do systemu „ultra”? . Teren sportowy jest daleko, zaró wno od morza, jak i od gł ó wnej restauracji - wedł ug kierownikó w "poza oficjalnym terenem hotelu"; pomię dzy strefą sportową a „oficjalnym” terenem biegnie wypalona asfaltowa droga. Jeś li podró ż ujesz w systemie innym niż ultra, radzę nalegać , aby biuro podró ż y nie umieszczał o na bilecie wyraż enia „Sport Area” - wtedy jest szansa, ż e ​ ​ zostaniesz osiedlony na „oficjalnym” terytorium (to został o wyjaś nione mi przez kierownika hotelu). Po rozwią zaniu gł ó wnego problemu z zakwaterowaniem zaczą ł em „przygotowywać się ” na kolejne „problemy hotelu”. Jednak poza oczywistym nagromadzeniem niedogodnoś ci dla osó b mieszkają cych w strefie sportowej (problem, jak wskazano powyż ej, jest do rozwią zania), nie zauważ ył em ż adnych znaczą cych niedocią gnię ć w tym hotelu (jest z czym poró wnać ). Był em zszokowany uważ noś cią personelu, jeś li nie mó wią c o trosce o goś ci hotelu. Wszyscy się uś miechali, każ dy problem był natychmiast rozwią zywany. Nasz prysznic zaczą ł przeciekać w naszym pokoju - ten problem został naprawiony szybciej, niż zdą ż yliś my powiedzieć o tym recepcji; zostaliś my znalezieni i ostrzeż eni, ż e w ł azience jest plastik. Pokó j był codziennie dobrze sprzą tany - nie szkoda był o napiwku za tak wysokiej jakoś ci sprzą tanie. W ł azience nie był o zwykł ych 5 * szamponó w i wszelkiego rodzaju dzwonkó w i gwizdkó w, ale dwie duż e butelki mydł a był y ś ciś le wypeł nione. Nawiasem mó wią c, przy zameldowaniu był duż y talerz ze ś wież ymi i smacznymi owocami. Trzeba powiedzieć , ż e nawet wedł ug systemu „ultra” woda w mini-barku jest dostę pna tylko pierwszego dnia – w przyszł oś ci trzeba ją zbierać w chł odnicach, któ re są na każ dym kroku; mimo wcześ niejszych opinii woda w chł odnicach jest dobra i nie był o o to ż adnych pytań - w skró cie nie ma problemó w z wodą w hotelu. Hotel ma kilka dobrych, czystych basenó w - zauważ ył em brud tylko w jednym basenie z wodą morską . Gł ó wny basen jest bardzo dobry, ale musisz zają ć z niego miejsca wcześ nie rano; Obejrzał em fajne zdję cie - przyjechał em wypoż yczyć leż aki o 7 rano i widzę , jak sami pracownicy "strefy basenowej" zajmują wszystkie (prawie absolutnie wszystkie! ) leż aki; pó ź niej widział em, jak „sprzedają ” je goś ciom hotelowym za $1. Oczywiś cie jest to oburzają ce, ale po pierwsze, wiedzą c, ż e wcześ nie rano zajmujemy leż aki, „plaż yś ci” nie dotykali naszych leż akó w, nawet jeś li się spó ź niliś my, a po drugie był o to prawdziwe zbawienie dla ż yją cych w strefie sportowej, któ ry doczoł gał się na plaż ę o 9-10, a jednocześ nie z ł atwoś cią rozwią zał problem z dobrymi miejscami. Terytorium hotelu jest duż e i bardzo pię kne - jednocześ nie z dowolnego punktu „oficjalnego” terytorium jest blisko zaró wno do morza, jak i do dowolnego basenu. Opalaliś my się przy basenie i pł ywaliś my w morzu. Z morzem są oczywiś cie pytania. . . Cią gł a burza, któ ra wynika ze specyfiki lokalizacji hotelu. Z jednej strony nieustanne wiatry stwarzają zbawienie od upał u i komfort przebywania w Egipcie latem, z drugiej zaś pł ywanie w morzu nie jest takie ł atwe. Jednocześ nie zaznaczam, ż e nie zauważ ył em ż adnego problemu z wejś ciem do morza z pontonu – jest to doś ć wygodne i nie ma przeł adowania ludź mi. Lepiej zmienić rę czniki rano - wieczorem czasami staje się to niemoż liwe. Co do jedzenia - moim zdaniem wszystko w porzą dku. Na koniec, jeś li nie moż esz znaleź ć tego, co zjeś ć w gł ó wnej restauracji „Mona Lisa”, polecam zapisać się i udać do wł oskiej restauracji (chociaż codzienna kolacja w restauracjach wł oskich i orientalnych jest dostę pna tylko na „ultra " system; dla bransoletek niebieskich - tylko jedna wizyta). Bardzo podobał a nam się wł oska restauracja - ś wietna prawdziwa pizza, lepsze wino niż w gł ó wnej restauracji, a reszta też jest lepsza. Kró tko mó wią c, wszystko jest bardziej cywilizowane. Nawiasem mó wią c, nie ma ró ż nicy mię dzy ż ó ł tymi i niebieskimi bransoletkami (po prostu „all inclusive”) na alkohol! Nie znajdziecie tu zagranicznego alkoholu, ale nie uważ am tego za istotny problem. Wino, whisky, piwo w hotelu są cał kiem normalne. Z owocó w czasami problematyczne był o znalezienie arbuza - oferowano go gł ó wnie na plaż y, a nie w gł ó wnej restauracji. Ale zawsze był y ś wież e, smaczne daktyle. Rzeczywiś cie są problemy z serwetkami i talerzami, ale nie przyszł oby mi do gł owy zwró cić uwagę na ten aspekt, gdyby ten drobny problem nie został pogł ę biony w poprzednich recenzjach. . Kolejnym bardzo waż nym punktem jest to, ż e klimatyzatory dział ają obł ę dnie w restauracjach i budynku administracyjnym (naprawdę obł ę dnie! ), wię c bą dź ostroż ny - wielu choruje. Podczas zajmowania się numerem i biegania tam iz powrotem (czasami proponuje się , aby sam wybrać numer - obejdź kilka numeró w i zatrzymaj się na czymś ; to koniec, jeś li są wolne pokoje), musisz zachować elementarne ś rodki ostroż noś ci przeciwko bó lowi gardł a i zapalenie ucha ś rodkowego. Jest też dobry punkt w ramach odnotowanego negatywu - dobrze zorganizowana opieka medyczna w samym hotelu. Jeś li już - zadzwoń do recepcji do operatora firmy ubezpieczeniowej i udaj się do "kliniki" (dział a od 10 do 22 bez obiadu). W „klinice” lekarz, pomocnik lekarski i pielę gniarka - zgodnie z twoim ubezpieczeniem dadzą ci dobre europejskie leki, w razie potrzeby wstrzykną jakiś nowoczesny antybiotyk (po któ rym ludzie szybko wyzdrowieją z bó lu gardł a - to jest z wł asnego przykł adu), a jeś li zostaną zatrute, wstawią zakraplacz i znowu dadzą dobre lekarstwa za darmo. Polecam kontakt z nimi w przypadku każ dego drobnego problemu zdrowotnego - dadzą ci naprawdę dobre leki, na któ re wydasz duż e pienią dze, jeś li sam je kupisz w aptece. Aha, i jeszcze jedna rzecz o uprzejmoś ci personelu - co kilka dni kierownik odpowiedzialny za nasz budynek w hotelu przychodził do nas i pytał , czy mamy jakieś problemy i skargi. Lubię to. . . Wyraź nie widać , ż e personel hotelu robi wszystko, aby ludzie do nich wracali. Nie pamię tam wię c np. w tureckim „Sealight” podeszli do mnie w restauracji lub na plaż y i grzecznie zapytali, czy muszę coś przywieź ć . Każ dy problem w recepcji jest rozwią zywany bł yskawicznie - na przykł ad: poskarż ył em się kelnerowi, któ ry nie przynió sł mi kawy, a nastę pnego dnia z chrześ cijań skiej pozycji poż ał ował em, gdy zobaczył em, jak wykonuje pracę ł adowacza (dzię ki Boż e, chwilowo, ale jednak - nadal. . . ). Kró tko mó wią c, reakcja kierownictwa i personelu był a naprawdę niesamowita. Odniosł em wraż enie, ż e być moż e rosyjskoję zyczni menedż erowie czytają recenzje i robią wszystko, aby podnieś ć poziom obsł ugi w obszarach problemowych. Nawiasem mó wią c, hotel jest doś ć mł odzień czy: czę ste „pienią ce się ” dyskoteki, wieczorne pokazy (przeró ż ne hotele „pani” i „pan”) i wł aś ciwie cał kiem adekwatna animacja. Animatorzy sportu są znakomicie wyszkoleni i dobrze ć wiczą jogę , aerobik i taniec. Nie radzę brać taksó wki do miasta - lepiej wzią ć hotelowy bus za 8 USD. Moż na coś kupić w hotelu – na przykł ad targował em się na oleje za 10$ (jeden z 5 dostał em nawet za 5$) – taka jest cena Hurghady. O tak, hotel ma też bardzo efektowny bar z muzyką na ż ywo nad morzem - codziennie wystę puje tam nowy wykonawca lub gitarzysta; bardzo przyjemne miejsce. Kró tko mó wią c hotel pozostawił bardzo przyjemne wraż enie - nie wykluczam, ż e jeszcze tam pojadę . Przepraszam za zamieszanie - piszę w biegu, nie ma czasu na systematyzację .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał