Jak zrujnować drogie wakacje)))

Pisemny: 29 lipiec 2014
Czas podróży: 30 kwiecień — 10 może 2014
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Ogó lna ocena hotelu to 3*.
A teraz wszystko jest w porzą dku.
Po przybyciu do hotelu (w nocy nie spaliś my, prawie nic nie jedliś my), do oficjalnego zameldowania był o jeszcze prawie 5 godzin. Firma turystyczna poinformował a nas, ż e bę dzie moż na zjeś ć ś niadanie i wypić i w ogó le skorzystać od razu ze wszystkich usł ug hotelu, a pokó j zostanie oddany o godzinie 14.00. Ale musieliś my czekać.3 godziny siedzą c w lobby barze, wolno nam był o pić tylko kawę , herbatę , colę , ale nic nam nie dali, ale zał atwiliś my się o 12.00 a nie o 14.00. Ogó lnie w hotelach 5* powinni od razu karmić , pić itp. , ale i tak poszliś my do budż etu pią tego, wię c dobrze, nie bę dziemy się do tego przyczepiać . Pó jś ć dalej.

Szacunki, ile gwiazdek przycią ga każ da usł uga z komentarzami (zał ą czam zdję cie, gdzie mogę ))) dla każ dego przedmiotu:
Usł uga:
sprzą tanie w pokoju - 5 (dobry sprzą tacz, zmienił wszystko i zawsze, czysto, też przyszedł zapytać lub dobrze posprzą tał )))
recepcja - 2 (nie wiedzą gdzie mają restaurację , wysł ali nas do są siedniego hotelu, biegaliś my przez godzinę szukają c z nimi restauracji a la carte grill, kolejny przypadek - przy zameldowaniu mó j mą ż i dostał em dwa ró ż ne ł ó ż ka, chociaż poprosiliś my o jedno, potem nie przynieś li nam odpowiedniego szlafroka i kapci zgodnie z systemem ultra all do pokoju, nie napeł nili też mini baru napojami bezalkoholowymi, któ re my mieliś my też wył udzić pienią dze na pokó j z widokiem na basen, chociaż wedł ug naszego systemu to już my mieliś my, musieliś my dać.10 j. , spę dziliś my cał y dzień w pokoju i bawiliś my się z nimi w recepcji - gdzie musimy zebrać nasze rzeczy, a już o 19:00 mó j mą ż poszedł tam przeklinać i okazał o się , ż e rzeczy tam stał y cał y dzień , byli po prostu zbyt leniwi, ż eby wysł ać kogoś , ż eby je zabrał do pokoju, i oni cią gle rozmawiali w cią gu dnia „już nas niosą ”, a my denerwowaliś my się jak na szpilkach i igł ach… no tak, też nie mają dla nas zestawu do nurkowania wedł ug systemu – jest zamknię ty, zamiast tego dostaliś my kupony na fajkę wodną , ​ ​ a nie dostaliś my przepisanych kuponó w na masaż , nie skorzystali z nich - poszli tam, aby się zarejestrować , i zaczę li pompować w nas drogie masaż e, odmó wiliś my i po prostu przestali zwracać na nas uwagę...nie przeklinali, po prostu wyszli, wszystko wydaje się być...)

w restauracjach i barach - 2 (zawsze nie ma ł yż ek, potem talerzy, potem woda na herbatę , potem mleko, kolejki są ogromne na wszystko mniej lub bardziej jadalne - trzeba stać na piwo 15 minut, a na omlet w rano - wszystkie 20...stoliki są czę sto brudne, nieobsł ugiwane, oczywiś cie ludzi na taki hotel jest duż o, kelnerzy nie mają czasu na nic, sytuacja w restauracjach a la carte nie jest lepsza - w Rossini musiał em poprosić czterech ró ż nych kelneró w o szklankę wody na pó ł godziny i dopó ki nie wstał em i nie poszedł em sam jej nalać , nikt jej nie przynió sł...wcią ż był o wiele drobnych niuansó w zaró wno w barze w lobby, jak i w bary przy basenie, nie bę dę opisywać wszystkiego. . . )
Jedzenie i alkohol:
ogó lna restauracja – 4 (w zasadzie jak na budż et pię ć mniej wię cej owocó w, sł odyczy, ale jedzenie zawsze monotonne, kieł basek i mię sa prawie nie ma, wszystko jakoś bez smaku, co jest smaczniejsze jest szybko zał atwione, czasem niedogotowane, czasem przypalone UWAGA! Nie wiem z czym to się wią ż e - ale miał em bardzo silne problemy z ż oł ą dkiem w tym hotelu, prawie cał y czas, wł aś nie przyjechał em - wszystko stał o się normalne. )
ultra all restauracja - 4 (są pyszne dania, są okropne desery, a takż e są przygotowywane z wyprzedzeniem, wię c nie są bezpoś rednio gorą ce, alkohol jest przecię tny, Baileys nie jest nalewany)))
a la carte - 4 (w zasadzie smakował o mi jedzenie w Rossini, ale nie za bardzo na grillu, do pozostał ych nie poszł am)
batony – 3 (piwo jeszcze ok, moż na pić , ale jest mocno rozcień czone, a reszta alkoholu to tani shmurdyak)
Morze:
rafa - 5 (pię kna, duż o ryb i koralowcó w, tylko ż e jest gł ę boka, nie da się wytrzymać , to moż liwe tylko bez dzieci, a dozorca na pomoś cie nie pozwala nakarmić ryb ani odpł yną ć trochę dalej, wię c brniesz, a w pobliż u jest duż o ludzi, któ rych cię ż ko się odwró cić ) ;
ponton - 2 (zardzewiał y, odrapany, wszyscy o nim tną , patrz zdję cie);
wjazd bez pontonu jest zabroniony, stą d wynik 1
Numer:
rozmiar - 5 (duż y, z balkonem);
ł azienka - 4 (przeciekają ca muszla klozetowa, zepsuta rzecz na ś cianie, poza tym wszystko pię knie);

balkon - 4 (normalny, tylko stó ł się chwieje, naprawa już się trochę kruszy i nie ma wskazó wek, gdzie pocią gną ć linę , ż eby wysuszyć );
wypeł nienie - 2 (wszystko stare, zobacz zdję cia, szafki, szafki, utarty lakier, niedział ają ce wł ą czniki, stary klimatyzator brzę czą cy jak parowó z, drzwi na balkon nie otwierają się dobrze, firanki w jakichś smugach, itp. )
naprawa - 2 (tynk zaczyna latać , nikt o nic nie dba, bę dzie to widoczne na zdję ciu)
Zabawa:
animacja, animacja w cią gu dnia - 2 (cał a animacja w cią gu dnia to 10-15 minut tań ca zawsze tak samo - salsa jednego dnia i cha cha cha nastę pnego, a potem kolejne 20 minut step aerobiku, nic wię cej, ż adnych rzutek, prawie tenis stoł owy nigdy (nie ma pił ek), pił karzyki są zepsute, nie ma obiecanego minigolfa, nie ma bocci, w skró cie NIC! ! );
wieczorne show – 1 (jest to generalnie kompletne pipety – na cał y show skł adają się wulgarne pijackie zawody rosyjskie, nie ma obiecanej muzyki na ż ywo);
dyskoteka – 3 (mał y ciemny, duszny pokó j, muzyka – stara muzyka pop, pracuje zespó ł animatoró w, któ ry w cią gu dnia uczy salsy na plaż y);
Terytorium:
projektowanie krajobrazu - 5 (bardzo pię kne, wszystko zadbane, kwiaty i drzewa super! ! );
baseny - 3 (w basenach nie ma ogrzewania, nie ma też obiecanego jacuzzi na ś wież ym powietrzu, schody do basenó w są prawie chwiejne, ani jednego baru z wodą nie jest otwarty);
Czystoś ć :
restauracje i bary - 3 (brudne stoł y, rzadko brudne naczynia, podł ogi też niezbyt czyste. . . jak inne powierzchnie)
toalety - 2 (toalety publiczne to coś , czę sto nie ma papieru, mydł a, rę cznikó w, jest strasznie brudno, a zwł aszcza w samych kabinach);
terytorium - 5 (wszystko jest czyszczone na terenie - bez papieró w, bez szkł a, wszystko jest czyste);
Kogo interesują zdję cia w potwierdzeniu - wyś lę
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał