Obsługa w hotelu znacznie spadła!

Pisemny: 26 styczeń 2012
Czas podróży: 18 — 25 styczeń 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywaliś my od 18.01. 2012 do 25.01. 2012 r. Od razu informuję , ż e wybó r hotelu nie był przypadkowy. Musieliś my go odwiedzić w 2009 roku iw naszym osobistym rankingu hoteli w Egipcie (wyraź nie 5*) zają ł zaszczytne 2 miejsce. Swoją drogą , od 2006 roku przyjeż dż amy do Egiptu na relaks 2 razy w roku. A wię c w skró cie: wszystkie negatywne recenzje na koniec 2011, począ tek 2012 niestety są prawdziwe! Wszyscy, bez wzglę du na narodowoś ć , osiedlają się na 1 pię trze, gdzie: nie ma ciepł ej wody, nie ma grubych zasł on, klimatyzator nie dział a na ogrzewanie (chyba w ogó le nie dział a), brud itp. Jedzenie jest straszne, w ogó le nie ma wyboru, bardzo wyglą da jak "sowieckie" sanatorium gdzieś w Azowie (nie ż art). Nawet z skromnego zestawu produktó w, któ re, jak rozumiem, opuś cił y od Nowego Roku, jeś li chcesz, moż esz coś ugotować , ale im się to nie udaje. Co się dzieje z szefem kuchni? Co z personelem? Co się stał o z hotelem? Bardzo przepraszam. Co do Pegasusa: nie ma problemu! Ś wietne spotkanie! Ś wietna wycieczka do Luksoru. Wspaniał y os. jachtu i ogó lnie wszelkiej pomocy i informacji. Có ż , krajobraz tego magicznego miejsca na szczę ś cie się nie zmienił ! Poczekajmy, aż sytuacja się poprawi. . Nie wierzę , ż e moż na tak zabić luksusowy hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał