Koszmar mojej rodziny w hotelu Al Nabila?

Pisemny: 31 sierpień 2011
Czas podróży: 19 — 30 sierpień 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 3.0
Witam! Odpoczywaliś my w tym hotelu od 19.08 do 30.08 razem z ż oną i synem. Do Hurghady polecieliś my Boeingiem-777 linii Transaero Airlines. Podczas lotu nie był o ż adnych problemó w. Po przyjeź dzie wsiedliś my do autobusu i godzinę pó ź niej byliś my w Al Nabila Grand Hotel. Opiszę hotel z umiarem, bo byliś my z niego bardzo niezadowoleni.

Do hotelu jest wiele roszczeń , wię c opisuję wszystko w porzą dku.

Mieś ciliś my się na pierwszym pię trze gł ó wnego budynku. Pokó j nie był niczym specjalnym: typowy pokó j standardowy. W pokoju są stare meble, drzwi na balkonie ledwo się zamykają , woda w zlewach jest zapchana.


Jedzenie jest oczywiś cie monotonne, nie umrzesz z gł odu. W hotelu brakuje pomidoró w, a czasem ogó rkó w. Co drugie zaburzenie jelit. Kolejki ustawiają się gł ó wnie po naleś niki, jajecznicę i najważ niejsze danie - makaron! ! ! Teraz przystę pujemy do sprawy, któ ra nas zdenerwował a i rozwś cieczył a.

24 sierpnia. 19:00
Szykujemy się do obiadu. Moja ż ona i ja szukaliś my na naszych telefonach wiadomoś ci tekstowych od naszych przyjació ł i bliskich krewnych i schowaliś my je do sejfu. Zamykam sejf i wychodzimy na kolację za pię ć do ó smej wieczorem.

Po kolacji i koncercie dotarliś my do pokoju o 23:00. I nagle dzieje się coś takiego: chcę otworzyć sejf, a potem na wyś wietlaczu pojawia się - bł ą d! Sejf jest zamknię ty. Nie dzwoniliś my na recepcję , bo pora był a już doś ć pó ź no.

Nastę pnego dnia o 10 rano idę do recepcji i wyjaś niam sytuację . Powiedział : „Nie mamy baterii, przyjdź o 12”. Moja ż ona przyszł a o 12 i powiedzieli jej: „Przyjdź po obiedzie”.

Podeszliś my po raz trzeci, a jednak w koń cu dotarł o do nich, ż e potrzebujemy pomocy. W pokoju ochroniarz za pomocą specjalnego klucza w cią gu kilku sekund otworzył nam sejf. A ochroniarz z pracownikiem w recepcji wyszedł.

Lena patrzy na sejf, widzi - zostaliś my okradzeni! ! !
Zniknę ł y trzy telefony, zł oto i biż uteria, a takż e pienią dze w rublach w wysokoś ci 38 tysię cy, 500 dolaró w, 200 euro. Wszyscy jesteś my w szoku! Jedynymi, któ rzy mogli okraś ć nasz sejf, byli pracownicy hotelu. Turysta nie mó gł tego zrobić jednoznacznie. Có ż mó gł zrobić ? Weź majtki, papierosy w pokoju....co dalej? Podejrzewamy wię c, ż e w to przestę pstwo zamieszani są pracownicy kierownictwa tego hotelu.


Zadzwoniliś my na policję . Przeszukał a nasz pokó j dwa razy, od wą tku do wą tku. Bez skutku. Pojechaliś my na policję w Hurghadzie i pojechaliś my do Safagi. Bez efektu. Pró bowaliś my zadzwonić do rosyjskiej ambasady w Egipcie i konsulatu. Ambasada stwierdził a, ż e ​ ​ nie zajmują się takimi sprawami, trzeba zadzwonić do konsulatu. I nikt nie odbiera telefonu!

Zaczę liś my domagać się odszkodowania za szkody moralne i materialne w wysokoś ci 4000 dolaró w. NIE MA EFEKTU! ! ! Hotel po prostu odmawia nam wypł aty odszkodowania pienię ż nego.
Instrukcje hotelowe w ję zyku rosyjskim mó wią , ż e administracja hotelu nie ponosi odpowiedzialnoś ci za rzeczy pozostawione POZA BEZPIECZNYM. Ale w ję zyku polskim, wł oskim, niemieckim i angielskim w ogó le o tym nie mó wi się . Mó wi, ż e administracja nie odpowiada za rzeczy pozostawione W POKOJU! ! ! W ten sposó b wprowadzają w bł ą d rosyjskoję zycznych turystó w. Pó ź niej dowiedzieliś my się , ż e w zeszł ym roku w tym hotelu okradziono od razu 6 pokoi Wł ochó w ! ! ! ! Co wię cej, jednemu nawet ukradli pienią dze w wysokoś ci 1.000 euro! Ogó lnie rzecz biorą c, hotel jest NAJGORSZY ZE WSZYSTKICH CZASU NASZEGO POBYTU W EGIPCIE! Moja ż ona i ja odpoczywaliś my pię ć razy i widzę to po raz pierwszy! W Moskwie pozwiemy!

Jedyną dobrą rzeczą w tym hotelu jest plaż a. Morze jest przepię kne, zachó d sł oń ca wspaniał y, na skał ach moż na obserwować ż ycie morskie, takie jak koguty, mureny itp.

Jakie wnioski moż na wycią gną ć z tego przeglą du? Al Nabila Grand Bay nie jest w pierwszej tró jce! ! !
Zaró wno pod wzglę dem jedzenia jak i obsł ugi. Postawa personelu jest obrzydliwa. Ale jeś li jesteś gotowy znieś ć to wszystko, powinieneś udać się tutaj tylko ze wzglę du na morze ! ! !


Mam nadzieję , ż e osoby, któ re przeczytał y tę recenzję , dobrze mnie zrozumieją i dokonają wł aś ciwego wyboru, gdzie wybrać się na wakacje z rodziną . Jeś li nie wierzysz, ż e wszystko jest tutaj napisane, moż emy wszystko opowiedzieć sami.
Nigdy nie przychodź do tego hotelu! ! ! !

Z pozdrowieniami, Siergiej
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał