Piękny hotel z dziwnymi kelnerami?

Pisemny: 22 marta 2021
Czas podróży: 10 marta 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 5.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Chcielibyś my podzielić się naszymi wraż eniami...Terytorium jest bardzo duż e i pię kne, nie brakuje tu roś lin i tajemniczych biał ych ptakó w. Wszę dzie czystoś ć , pokó j codziennie sprzą tany bardzo dobrze; talerz owocó w, herbata, kawa, ciastka i kilka zimnych napojó w w dniu przyjazdu - to wszystko był o. Codziennie przynoszono szampony, ż ele, mydł o i 1 litr wody. Nie ma komaró w. Mieliś my pokó j klasy premium - wszystko nowe, przytulne i pię kne, 5 minut spacerkiem do restauracji, 2 minuty spacerkiem do morza. Plaż a jest zadbana i wygodne wejś cie do morza, moż na też spacerować po molo i pł ywać w gł ę binach, zobaczyć ż ywe stworzenia. W hotelu jest bardzo mał o goś ci, moż e z powodu wiatru i chł odnej wody w morzu. Chociaż codziennie trochę pł ywaliś my. (Szczegó lnie podobał a mi się wycieczka ł odzią z wę dkowaniem na Paradise Island: kupiliś my ją jako przewodnik, ceny są rozsą dne, Join Up i linia lotnicza Sky Up są przyjemne).

Urlopowicze pochodzą gł ó wnie z Niemiec, Szwajcarii, Ł otwy, Ukrainy, Biał orusi, z samego Egiptu...

Animacja na terenie jest normalna, ale wieczorami był o nudno, 2 razy w cią gu 7 dni widzieliś my przedstawienie. Jedzenie jest dobre, duż o ró ż nych owocó w, sał atek i mię sa, z owocami morza, któ re oszczę dzają . Personel hotelu jest przyjazny i pomocny, kelnerzy bez problemu mó wią po angielsku, niemiecku i rosyjsku. Ale! Ci kelnerzy mają jedną dziwnoś ć (któ ra sprawił a nam dyskomfort) - kilka razy podczas jedzenia podchodzą i pytają , czy mogą wymienić monety na papierowe pienią dze. Nie chcemy wiedzieć , co to miał o znaczyć , jesteś my na wakacjach, a nie na quizie. Na te ich dziwne pytania odpowiedzieliś my, ż e „zmiana! ” Nie. Zgadzam się , stwarza to niedogodnoś ci. W przypadku luksusowego hotelu nie pasuje to do ż adnych ram. Czasami zostawialiś my napiwki dla niektó rych facetó w. Dlatego to zachowanie kelneró w musi zostać ponownie rozważ one przez menedż eró w !!!

Ogó lnie hotel jest dobry. Mó gł by wró cić , gdyby nie te „Czy moż esz zmienić drobiazg na rachunki? ” podczas posił kó w.
Specjalne podzię kowania dla Aliny (relacje z goś ć mi) za mił y nastró j.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał