Nie radzę.

Pisemny: 29 może 2010
Czas podróży: 12 — 22 może 2010
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Witam wszystkich. Po wizycie w tym hotelu doszedł em do wniosku, ż e jeś li 90% opinii o hotelu jest negatywnych, to nadal warto ich wysł uchać . Pojechaliś my do tego hotelu tylko dlatego, ż e w tej chwili odpowiadał nam za te pienią dze. Interesował a nas "opcja ekonomiczna", wiedzieliś my, ż e nie bę dzie "tak gorą co", ale ta "ekonomia" przerosł a nasze najś mielsze oczekiwania. . .
Wię c w porzą dku.
Byliś my grupą.7 osó b. Po zameldowaniu od razu poprosiliś my rosyjskoję zycznego przewodnika (imię - IMAD, z firmy CORAL Travel), aby zał atwił nas wszystkich w pobliż u (5 pokoi) lub przynajmniej w pobliż u. I oczywiś cie. . . wszyscy byliś my wyraź nie osiedleni w 4 ró ż nych czę ś ciach hotelu. . .

Pokoje: Po przeczytaniu recenzji starał em się psychicznie przygotować na wyglą d pokoju, ale kiedy wszedł em do ś rodka nadal był em zdenerwowany. . Postanowił em się z tym pogodzić (to jest na 10 dni i wł aś ciwie tylko na noc) . Ale… zaczę ł o się coś , co jest wielokrotnie opisane w recenzjach: mó j klimatyzator nie dział ał , zamek drzwi się nie zamykał , a zasł ony prysznicowej nie był o. (Wydaje się to drobnostką , ale kiedy się tam myjesz, zalewasz cał y pokó j. ). Zadzwonił em do przewodnika, pokazał em wszystko. Zadzwonił do gł ó wnego klimatyzatora, majstrował przy klimatyzatorze. Nie. I......został em przeniesiony do innego pokoju, obok moich znajomych.
Dalej przez 10 dni mieliś my wszystko: cią gł e problemy z zimną wodą (nie ma jej, z kranu pł ynie wrzą tek), wybijane korki, psują się klimatyzatory (w innych pokojach).
Pokoje są obrzydliwie brzydkie. Prysznic w pokoju wyglą da jak prysznic na plaż y. Moż na w nim stać tylko w kapciach i starać się niczego nie dotykać .
Mniej lub bardziej przyzwoite liczby pozostał y tylko w gł ó wnym budynku. Poró wnaliś my 5 pokoi w ró ż nych lokalizacjach. Jeś li wię c nadal tam jedziesz, poproś o pokó j tylko w gł ó wnym budynku. Blisko morza dotrzesz.
Czyszczenie. Poś ciel i rę czniki zmieniane są codziennie. Zamiatać podł ogę . niczego nie wycieraj. Kiedy się zameldował em, stolik kawowy i lustro w ł azience był y poplamione. W zasadzie niczego nie dotkną ł em. W sumie przez 10 dni nic się nie zmienił o. Wskazó wki nie pomogł y.
Animacja jest stosunkowo zł a. Był o nas siedmioro, wię c byliś my wł asnymi animatorami. )
Plaż a. Był o wystarczają co duż o ł ó ż ek i rę cznikó w. Nie był o problemó w. Stosunkowo czysty. Jest obserwator.
ALE. jest jeden obrzydliwy niuans. Jak opisano wcześ niej, plaż a ma kształ t zatoki. W zatoce zacumowanych jest 5 jachtó w widokowych. A morze jest okresowo pokryte filmem z oleju napę dowego. I dalej. Nie zbliż aj się do nich, gdy przelatują - toalety statku spł ywają bezpoś rednio do morza. "To" przepł ynę ł o obok nas 2 razy....

Ż ywnoś ć . Wszystko jest baaardzo rzadkie i ekonomiczne. (Dla tych, któ rzy są po raz pierwszy, moż e zejś ć ). Ś niadanie obejmuje ró wnież kwaś ne kieł baski i tł uczone ziemniaki. Sał atki są wymieszane w takiej konsystencji (nie są przyprawione), ż e nawet nie wyglą dają na jadalne.
Jedyne, co jest dobrze przygotowane, to niewielka ró ż norodnoś ć mię sa.
Owoce zobaczyliś my dopiero 4 dnia. (ś niadanie - daktyle, obiad - arbuzy, kolacja - melony / pomarań cze). mó wią , ż e to nie sezon. . .
System "All inclusive". Obrzydliwy. Dział a w 3 miejscach - restauracja gł ó wna, bar w lobby (od 11 do 23) oraz bar przy basenie (od 11 do 17). Bar na plaż y - pł atny.
Ponieważ hotel dział a w 2 trybach: wszystko oraz „ś niadanie i obiadokolacja”, nastę pnie (jak był o napisane wcześ niej) barmani oddają jeden kieliszek na 1 rę kę , aby ci któ rzy są „WSZYSCY” nie traktowali tych któ rzy są „ś niadanie i obiadokolacja” ”.
Jednorazowe plastikowe kubki. Pł ywaliś my w basenie. Poszedł em do baru i poprosił em o piwo. Piliś my. Dziewczyna palił a. Wrzucił a niedopał ek do szklanki z braku popielniczki w pobliż u. Przyszedł barman i zabrał wszystkie nasze jednorazowe pojemniki. I na naszych oczach przepł ukał szklankę niedopał kiem papierosa i od razu nalał do niej piwa dla czekają cego w kolejce mę ż czyzny. Bez komentarza.

Przewodniki Coral Travel. Po przyjeź dzie naszym przewodnikiem był IMAD. Uś miechną ł się do nas. Postanowiliś my nie ryzykować i od razu kupiliś my od niego 3 wycieczki (CAIRO i 2 inne na jachcie). Chł opaki bezpiecznie pojechali do Kairu. (Ale w drodze powrotnej chł opaki zobaczyli pobliski autobus turystyczny, w któ rym turyś ci powalili Egipcjanina. ) Nastę pnie był a wycieczka „na ryby”. Wszyscy nasi chł opcy oczekiwali tego poł owu. )) Pł ywaliś my jachtem, wylą dowaliś my na jakiejś wyspie, podpł ynę liś my w jej pobliż u. A kiedy odpł ynę liś my, powiedziano nam, ż e ł owienie został o odwoł ane. wieje silny wiatr, a my w zamian wylą dowaliś my na wyspie (co nie był o pierwotnie planowane. Czyli najważ niejsze został o odwoł ane…
A nasza ostatnia wycieczka miał a być podobną wyprawą na wyspę .
Pomyś leliś my i uznaliś my, ż e skoro to się stał o, nie potrzebujemy drugiej podobnej wycieczki na jachcie. (cokolwiek namalują tam przewodnicy. ) Zdecydowaliś my się wybrać na jednodniowe safari z Beduinami, ale.... wybierz się na wycieczkę z biura podró ż y, któ re doś ć otwarcie sprzedaje te same wycieczki w HOLU hotelu. (są stoiska reklamowe i osoba siedzi) Wiedzieliś my, ż e stracimy 50% kosztó w wycieczki na jachcie, ale zgodziliś my się na to bez ż adnych roszczeń . (Tak bardzo tego potrzebowaliś my)
Koszt tej trasy z IMAD to 60 dolaró w, koszt tej trasy z Siergiejem to 35 dolaró w.
ALE nasz przewodnik IMAD (z KORAL) zobaczył , ż e konferujemy w holu z przewodnikiem z biura podró ż y (nazywa się Sergey). Nasz przewodnik IMAD doś ć bezceremonialnie podleciał do nas w holu i zaczą ł wyrywać nam swó j bilet z rą k, krzyczą c, ż e nie mamy prawa go nikomu pokazywać . Kupon był w naszych rę kach, kiedy rozmawialiś my z Siergiejem.
Potem wró cił do swojego kontuaru i zaczą ł krzyczeć na cał ą halę i tupać , zwracają c się do turysty. Zerwał em wszystkie ulotki ze stoiska, wyjdź , jak chcesz. Zaszokował nas.
Przybył przewodnik z firmy CORAL. Przedstawiciel zarzą du mó wił po angielsku, a drugi przewodnik IMAH (z Coral) przetł umaczył dla nas. Przepraszano nas 33 razy za zachowanie przewodnika IMAD oraz za zorganizowaną przez niego scenę i powiedziano, ż e zostanie w jakiś sposó b ukarany za swoje zachowanie.

Na tym wszystko się skoń czył o. Kupiliś my bilet od Siergieja (biuro podró ż y w holu) i absolutnie cudowną wycieczkę do Beduinó w.
Imad przestał nas potem zauważ ać i odwró cił się plecami, kiedy się do niego zbliż yliś my.
Za poś rednictwem touroperatora Coral Travel pojechał am do Hiszpanii absolutnie cudownie, ale w Egipcie rozczarowali mnie doborem personelu. Był a też cał a nieprzyjemna historia ze zwrotem (50%) wycieczki, z innymi przewodnikami, ale nie moż na tutaj wszystkiego opisać....
Terytorium. - Pię kna.
Trzeciego dnia przestaliś my zauważ ać mankamenty pokoi i przyzwyczailiś my się do plastikowych kubkó w. Morze, sł oń ce, towarzystwo. . . a czego jeszcze potrzeba na wspaniał e wakacje? ))
Hotel jest „rosyjski”, ale jest wielu arabskich urlopowiczó w, cał e rodziny. Na począ tku byliś my trochę spię ci od arabskich kobiet owinię tych cał ą czernią (z wyją tkiem oczu). Potem przestali odpowiadać .
Wszystkim, któ rzy decydują się na wypoczynek w tym hotelu ż yczę mił ego pobytu!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał