Koszmar

Pisemny: 17 listopad 2008
Czas podróży: 1 — 8 listopad 2008
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel ma kilka atutó w: ogró d i poł oż enie w centrum Hurghady. Na tym się koń czą .
Pokoje są brudne i nawet dolar nie pomoż e rozwią zać tego problemu. Ł ó ż ka, klimatyzatory, piloty itp. są zepsute. Dlatego pierwszą rzeczą , któ rą zaczyna robić turysta w tym hotelu, jest namawianie obsł ugi do naprawy wszystkich powyż szych. W ż adnym z pokoi nie ma suszarki do wł osó w, tak jak nie ma jej w pobliskich sklepach.
Gł ó wnym problemem są komary. Jest ich tak wiele, ż e po prostu budzisz się w nocy z szumu komaró w. Administracja pró buje z nimi walczyć , ale tylko na ulicy.
Nie polecam ką pieli w basenie, ponieważ wybielacz dodawany jest na oko, po czym goś cie hotelowi radują się z irytacji. Personel sprawdza zawartoś ć wybielacza na podstawie opinii goś ci.

Odż ywianie. Ile soi zjadł em w cią gu tygodnia w hotelu, nie jadł em przez cał e ż ycie. Wybó r jest po prostu ż ał osny.
Ponieważ nasi turyś ci nigdzie nie wstydzą się swoich przyzwyczajeń , torby i inne ś mieci unoszą się w morzu. Hotelowa plaż a to mał a zatoka, ale nie bę dziesz w stanie „rozproszyć się ” podczas pł ywania, ponieważ plaż a jest ró wnież bazą wypadową dla ł odzi ze wszystkimi wynikają cymi z tego konsekwencjami.
Jedyną receptą na dobry wypoczynek w tym hotelu jest skupienie się wył ą cznie na relaksie i ignorowanie wszystkiego innego.
W efekcie zacytuję sł owa przewodnika z hotelu na spotkaniu nowo przybył ych: „Egipt to dla ciebie nie Turcja”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał