Hotel nie usprawiedliwia wpłaconych pieniędzy, piękny z daleka?

Pisemny: 8 styczeń 2014
Czas podróży: 30 grudzień 2013 — 4 styczeń 2014
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 3.0
1. Hotel został wybrany na podstawie rekomendacji firmy turystycznej Shiko, za co im „dzię kuję ”. Nie chcieli od razu zameldować się za darmo, pł acisz 10 dolaró w i wtedy bez pytania nie pł acisz - czekasz, a dranie - Arabowie nie mó wią , jak dł ugo czekać , wytrzymali godzinę , po czym przeklinają c wybili klucz do pokoju.
2. Spodobał o mi się podwó rko z duż ym basenem (któ ry niestety był pusty) i zadbaną zielenią , jest miejsce do spaceró w, duż o miejsca na plaż y, bezpł atne leż aki moż na znaleź ć bez problemó w.
3. Pokoje są przestronne, czyste, ale remont był już dawno, wię c w niektó rych miejscach ś ciana pę kł a i tynki spuchł y. Ł azienka był a rozczarowują ca z pleś nią i rdzą . Są też drobne mankamenty w postaci krzywego czytnika kart, bez któ rego ś wiatł o nie dział a, oraz przepalonych ż aró wek.

4. Pokarm jest urozmaicony iw wystarczają cej iloś ci, z wyją tkiem dań mię snych. Z mię sa tylko kurczak i woł owina codziennie przygotowywano w ró ż nych wersjach: w sosie, gotowane, smaż one itp. Nie moż na jeś ć ich kieł basek i kieł basek - sojowych z dodatkami do ż ywnoś ci, serowych - plastikowych. Ale te niedocią gnię cia moż na zastą pić ró ż nymi potrawami warzywnymi, kawał kami, sał atkami, smaż onymi, pieczonymi duszonymi warzywami. Ró ż norodnoś ć makaronó w i sosó w. Desery to takż e niesamowita iloś ć . Darmowe napoje alkoholowe są dobre, ale niemyte plastikowe szklanki zabijają , czę sto spotykają się z czyją ś szminką , wię c pijesz nawet piwo ze sł omką . Obsł uga Arabó w jest chamska, jeś li dajesz napiwek, zwracają na ciebie uwagę . Jeś li nie przychodzisz na lunch od pierwszych minut otwarcia, moż esz nie znaleź ć stolika z serwetkami i sztuć cami, a biegniesz za kelnerami z proś bą o przyniesienie tego, czego potrzebujesz. Na recepcji na ogó ł są dupki, albo udają , ż e nie rozumieją rosyjskiego, zał atwiasz problem po angielsku, odsył ają cię do pokoju na czekanie – czekasz ponad godzinę i znowu wracasz do nich z przekleń stwami.
5. Nie podobał o mi się to: spuchnię te ś ciany w cał ym hotelu, wygł uszenie pokoju, sł ychać absolutnie wszystko, co dzieje się na korytarzu z pokoju, i to samo z korytarza - wszystko, co dzieje się w pokojach; chamska postawa jako personel hotelu, a takż e przedstawiciele wycieczki anex. Każ dy chce wyrwać ci kilka dodatkowych dolaró w, bez tego pytania nie zostaną rozwią zane; brak wody w gł ó wnym basenie, musiał em jechać do są siedniego hotelu, ale tam basen jest mniejszy i gł ó wnym problemem jest kilka leż akó w; bezpł atna kolacja w azjatyckiej restauracji - karmią się tanimi, nie ś wież ymi produktami, lepiej nie jechać ; stał e nakł adanie pł atnych usł ug na park i plaż ę hotelową .
p. s. hotel jest odpowiedni, jeś li jesteś w Egipcie po raz pierwszy, jeś li nie pierwszy - nie psuj swojego wraż enia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał