Znajomość nieludzkości menedżerów hoteli

Pisemny: 14 marta 2021
Czas podróży: 7 — 15 marta 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 10.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Począ tkowo kupiliś my bilet do pobliskiego hotelu Rievera, ale zamieszkaliś my w tym, nie wyjaś niają c dlaczego. Pokó j był martwy, stare, zgnił e drzwi w ł azience, pleś ń itp. Nie wolno nam był o zjeś ć ś niadania, po 5 godzinach zmienili pokó j na nieco lepszy. Fakt, ż e w pokojach nie ma szamponu, ż elu, mydł a, odż ywki itp. potem poł owa kł opotó w. Recenzja bę dzie dotyczył a nieludzkiego podejś cia administracji hotelu i oboję tnoś ci wobec turystó w !! !
13.03 rano o godzinie 9.30 wydarzył się nieprzyjemny incydent a mianowicie upadł em ranią c nogę , poś lizgną ł em się na kafelku z winy hotelowego sprzą tacza, któ ry spuszcza wodę z basenu mopem i po prostu ją zamiata przez schody prowadzą ce na ś cież kę . Znaki z napisem „uwaga na mokro, ś lisko itp. ” nigdzie. Generalnie 3 godziny na apteczce do niczego nie doprowadził y, po prostu to dla mnie wyczuli, a my sami poprosiliś my o ló d przy barze i go zastosowaliś my. Cał y czas dowiadywali się z ubezpieczeniem, kto za co zapł aci itp. Po 3 godzinach przyjechał zwykł y samochó d ze szpitala, zjadł em tą nogą , siedzą c tam, skł adają c ją . Zawieź li nas do szpitala na godzinę , zaję ł o nam to duż o czasu, zapł aciliś my 30 USD udział u wł asnego i w koń cu wysł ali nas na prześ wietlenie, zrobili to, czekali na lekarza - powiedział zł amanie koś ci i zwichnię cie i prawdopodobnie coś z ł ą kotką . Wpisz w dniu przyjazdu, zró b rezonans magnetyczny i udaj się do traumatologa!
Cał a opieka medyczna tam w szpitalu polegał a na prostym opatrunku z bandaż em elastycznym i leż enia w hotelu i nie zdejmowaniu go przez 2 tygodnie w spoczynku w domu. Ogó lnie rzecz biorą c, odpoczynek jest zepsuty, zdrowie też . Ale to nie wszystko. . . dzień przed wyjazdem poprosiliś my o przedł uż enie pokoju o 6 godzin przed transferem. Tu zaczyna się najciekawsze: nie doś ć , ż e przez 2 dni nikt mnie nie przepraszał , nie dzwonił i nie wchodził , nie pytał , jak się czuję , a nawet kontaktują c się z recepcją , kazano nam dopł acić . Kiedy powiedzieliś my, ż e w mojej kontuzji wina leż y cał kowicie po stronie pracownika ich hotelu, ż e bę dziemy musieli wydać pienią dze na leczenie, ewentualną operację , powró t do zdrowia w naszym kraju i ż e nikt nie bę dzie czekał w pracy, zaczę li się kł ó cić z nami i mó w arogancko w oczy kł amać o tym, ż e „nie był o tam wody”, nie mamy z tym nic wspó lnego. Jeś li chcesz zostać w pokoju, zapł ać pienią dze.

CZYM JEST KOLEJNY STOSUNEK BESTAL DO LUDZI? Kierownik skł amał tak bezczelnie, ż e nie był o tam wody. Moje pytanie brzmi, czy był eś tam? Jest tak wielu ś wiadkó w, któ rzy widzieli cał ą akcję i moje piekielne krzyki leż ą tam z bó lu na pł ytce. Stał z odmroż onym spojrzeniem, zaprzeczył wszystkiemu, po czym gł upio odwró cił się i odszedł ! Jestem po prostu zszokowany tym, jak zareagowali na sytuację i zszokowany, ż e nie jesteś my tu chronieni! Zrujnowane wakacje, przed nami koszty i dł uga droga do usunię cia problemó w z kolanem. I najbardziej nieprzyjemny dzień powrotu do domu i normalnej opieki medycznej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał