Niedrogi hotel, ale nadal nie polecany.

Pisemny: 28 może 2019
Czas podróży: 19 — 26 może 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 10.0
Terytorium jest duż e i pię kne. Jedzenie moż e być ok, ale zawsze trzeba po nie stać w kolejce. W rezultacie obsł uga jest sł aba. Nie ma jedzenia dla dzieci. Trzeba poszukać czystego ryż u lub makaronu, staną ć w kolejce po kurczaka, znaleź ć nieostre warzywa - a potem moż na trochę nakarmić . Reszta jedzenia nie ma znaczenia. Cieszę się , ż e desery są ś wietne. Pyszne ciasta. Owoce to normalne tylko melony i banany. Ciastka są dobre. Nie moż na wyjmować jedzenia, ale ja to zrobił am, bo nie moż na normalnie jeś ć z dzieć mi w jadalni, ze wzglę du na to, ż e w jadalni jest 80% Arabó w i milion arabskich dzieci.
Mają dziwną kulturę - pię trzą gó ry jedzenia, któ rego nie jedzą . Nalewają wszystko.
Obsł uga jest w wię kszoś ci chciwa. Wylewają bandytó w. Wytnij zbiró w. Ż ó ł w robi hamburgery. Przewodnik hotelu Aneksa - Amed lub Emad - jest bezczelnym szantaż ystą , grozi, opowiada grozy. Dlatego targuj się z nim do koń ca, powiedz, ż e nie ma pienię dzy. Wycieczka Anex - pomyś l o tym przewodniku. Nie przycią ga klientó w. Grozi wszystkim, jeś li nie kupisz wycieczki, bę dziesz miał peł ną torbę i w ogó le znikniesz bez niego i nie wró cisz do domu. Ogó lnie szybko go zwolnij, resztę psuje.

Nie polecam tego hotelu ze wzglę du na obsł ugę . Jeden koleś raz na lunchu wyrzucił wszystkich biał ych na ulicę . Jakiś rasista. Portier zna rosyjski lepiej niż ludzie w recepcji. Za jego poś rednictwem za 10 dolcó w zmienił em ponury pokó j z dwoma ł ó ż kami na normalny z podwó jnym ł ó ż kiem plus jeszcze jedno ł ó ż ko, z widokiem na basen, a nie na drogę . Sprzą tacz za kilka dolcó w spró buje. Ale nadal bielizna jest taka sobie. Klimatyzacja jest dobra, ale gł oś na. Bez klimatyzacji komary przychodzą i gryzą . Animatorzy hał asują do godziny 23.00 - nie dajcie spać . W jadalni okna są myte codziennie, lepiej by był o normalnie myć podł ogi, któ re zawsze pachną ż oł ą dkiem. Kup naleś niki Domestos i Mr. Proper i myj podł ogi raz w tygodniu. Zwł aszcza w jadalni w pobliż u napojó w Jupi.
Ogó lnie perspektywy dla hotelu są dobre, ale wszystko wymaga pilnej zmiany. Wydaje mi się , ż e wł aś ciciele hotelu jakoś zamazują oczy.
Stewardesa Azhur Air odmó wił a mi piguł ki na temperaturę , bo nie wie ską d ją wzię ł am. Leciał em 4 godziny i bał em się jak narkoman. Nie mają też ani jednego koca w samolocie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał