Nie ma morza!

Pisemny: 16 czerwiec 2017
Czas podróży: 5 — 12 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 10.0
Wię c:
1. Nie ma morza, co przychodzi z przypł ywem o 16.00 przynoszą c wszystkie ś mieci i pozostawia wraz z odpł ywem o 9.00 - brudna kał uż a, jako opcja moż na pojechać do są siedniego hotelu gdzie morze jest po ramiona, ale przez cał y dzień Leż aki na plaż y są stare, materace są stare, ale wszystko jest czyste.
2. Terytorium jest bardzo pię kne, zadbane, zielone, duż o kwiató w, jest duż o basenó w i są czyste, jest duż o leż akó w, zjeż dż alnie w parku wodnym są dobre i urozmaicone, obsł uga basenó w jest czujna.
3. Hotel nie jest nowy, ponieważ jest poł oż ony, ale dobrze odrestaurowany stary, dawny Cezar, ale wszystko jest czyste i ś wież e.

4. Pokoje są czyste, nowe pł ytki, ś wież a instalacja wodno-kanalizacyjna, wszystko dział a, meble odrestaurowane, ale w dobrym stanie. Zajmowaliś my pokoje 6177 i 6179, sprzą tanie był o super, woda i papier dostarczono na czas bez przypomnienia, rę czniki był y zmieniane stabilnie, bez dodatkowych pró ś b, kosmetyki był y w dozownikach. Dostaliś my taktowną i dobrze wychowaną sprzą taczkę . Dali nam dolara, bo efekt pracy nam się podobał .
5. Restauracja jest brudna, pracownicy są w pomię tych, nieś wież ych koszulach, w poplamionych spodniach, w nieczystych butach, jeś li przyjdziesz jeś ć w drugim strumieniu, stoł y są obrzydliwie wyczyszczone, brakuje naczyń , naczynia są zepsute i ź le umyte, ukł ad naczyń zmieniał się trzy razy w cią gu 8 dni, talerze są tylko w jednym miejscu, co stwarza chaos – trzeba przebiec cał ą restaurację z peł nymi talerzami, potem na pustych.
6. Jedzenie nie jest zł e, w wystarczają cej iloś ci, jest ró ż norodnoś ć , jest alkohol, ale nie pijemy, wię c nie wiemy o jakoś ci. Kawa i herbata w restauracji tylko rano, wtedy tylko na plaż y lub w lobby barze Jakoś ć kawy i herbaty jest obrzydliwa, z ekspresu moż na pić tylko na plaż y, tam jest lepiej Mleko w nabiał u rozcień cza się wodą , aby bardziej przypominał o wodę pomalowane limonką , owoce nie są szykowne, ale moż na jeś ć .
7. Personel zachowuje się odpowiednio, nie wchodzi w oczy.
8. Recepcja - recepcja był a pod podł ogą , byliś my w Egipcie wiele razy, ale to jedyny hotel, w któ rym nie nakarmili nas po przyjeź dzie, nawet nie zaproponowali nam drinka. , potem zebrali paszporty i powiedział czekać , czekaliś my na zameldowanie przez 4 godziny, nikt nie zaproponował jedzenia i picia, nie dali bransoletek, motywują c nas do tego, ż e nasz all inclusive
zaczyna się o 10 rano, a organizator wycieczki powinien był nas o tym ostrzec, hotel był zaję ty w 75%, był y wolne pokoje, ale i tak dostaliś my pod nosem tabliczkę , ż e zameldowanie jest po 14. ale uporczywa sugestia i groź by napisania zł ej recenzji, z takim przyję ciem spotykam się po raz pierwszy.

I jeszcze jedno: nie ma przechowalni bagaż u, albo z niej nie korzystają , wię c po wymeldowaniu o godzinie 12.00 rzeczy są w recepcji, sejf też gratis w recepcji, w pokojach NIE ma sejfó w .
Od Ciebie zależ y, czy pojedziesz, czy nie, ale nie przyjedziemy tu ponownie i nie bę dziemy polecać tego hotelu znajomym i rodzinie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał