Świetny hotel!

Pisemny: 21 może 2019
Czas podróży: 15 — 22 marta 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
To moja trzecia recenzja Zahabii. Zacznijmy od lotu. Trasa odbył a się w JoinUp. Przewoź nik został ogł oszony „Bukowiną ”. W Boryspolu wsadzono nas do autobusu i gdzieś dł ugo zawieziono. W jakimś zaką tku lotniska czekał na nas stary wypchany samolot z napisem „Bravo”! Na począ tku wydawał o się , ż e zostaliś my przywiezieni do muzeum samolotó w, ponieważ być moż e Douglas był tym, któ rym prezydent Roosevelt poleciał na konferencję w Jał cie. Stał o się jasne, dlaczego zabrano nas tak daleko: ż eby nie zhań bić Boryspola tak zniszczonym i starym samolotem. Skrzypią c i wyją c, ta rzadkoś ć lotnictwa poleciał a do Hurghady. Przejazd do hotelu był rutyną : „Nie daj się zwieś ć gdzie indziej. Kupuj wycieczki u nas. Spotkanie z przewodnikiem ró wnież nie był o gadatliwe: „Nie interesują Cię wycieczki? Do widzenia. "
Zahabia przywitał a nas ciepł o, jak starzy znajomi. Pokó j został natychmiast zaoferowany w czwartym budynku. Jest to luksusowy dwupokojowy apartament z widokiem na morze. Bez ż adnych dopł at.
Opis hotelu znajduje się w moich poprzednich opiniach na temat Tophotels. Dodam tylko, ż e zmienił się wł aś ciciel hotelu. Zakoń czony remont wewnę trzny pomieszczeń . Meble i urzą dzenia (z wyją tkiem być moż e klimatyzatoró w) został y wymienione na nowe. Gotowe wykoń czenie zewnę trzne. Na począ tku sezonu letniego wszystko na terenie hotelu zostanie pomalowane i naprawione. W przyszł oś ci wymiana parasoli i leż akó w.

Jedzenie się poprawił o. Podobno dzię ki temu, ż e wzrosł a liczba turystó w. Ponieważ sió dmy budynek był w naprawie, jedliś my w kawiarni przy duż ym basenie. Menu nie bę dę opisywał . Zainteresowanych proszę pytać na osobnoś ci - szczegó ł owo opowiem. W ż adnym hotelu tej klasy kelnerzy w restauracji serwują goś ciom kawę i inne napoje. A w Zahabii jest to kolejnoś ć rzeczy.
Personel hotelu jest bardzo uprzejmy i taktowny. Nigdy nie ż ą dali „wandolara”, a swoją pracę wykonywali szybko i sprawnie. Prawie wszyscy pracownicy mó wią po angielsku, wię c nie był o problemó w z komunikacją .
Animacja dla Zahabii jest niesamowita! Ayman pró buje i robi to dobrze. Każ dego wieczoru był o coś nowego. Był y tań ce brzucha, tanura, dyskoteki i karaoke. Był nawet fakir! Co wię cej, sam Ayman okazał się fakirem). Chodził po szkle i gwoź dziach, pokazywał ró ż ne sztuczki mieczem. Hotel kupił wspaniał ego animatora. Witaj mó j przyjacielu!
Kontyngent urlopowiczó w skł adał się gł ó wnie z Ukraiń có w i Biał orusinó w. Był a jedna arabska rodzina i jedna starsza kobieta z Niemiec.
Wycieczek tym razem nie kupiliś my. W listopadzie ubiegł ego roku natrafiliś my na mnó stwo. Hotel posiada wł asnego sprzedawcę wycieczek. A jego ceny są rozsą dne.
Powró t do domu był w duchu Joina. Lot był opó ź niony o 12 godzin. Wydawał oby się , ż e to dodatkowy dzień na odpoczynek, ale zgubiliś my bilety, któ re wcześ niej kupiliś my autobusem do domu i musieliś my spę dzić noc w Boryspolu. Po raz kolejny przekonał em się , ż e Join to „biuro sharashka”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał