Hotel jest mniej więcej...

Pisemny: 16 kwiecień 2011
Czas podróży: 2 — 13 kwiecień 2011
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Dzień dobry wszystkim. Nigdy nie pisał em recenzji po wakacjach, ale ponieważ przed ostatnim wyjazdem szukał em i duż o czytał em recenzje, myś lę , ż e jest to potrzebna i bardzo przydatna rzecz.
Zacznę w kolejnoś ci:
1) Jechaliś my na wakacje na wł asne ryzyko i ryzyko, czekaliś my do ostatniej chwili, aż Rosja otworzy Egipt, nie czekaliś my i wykupiliś my wycieczkę po Kijowie.
Moja ż ona bardzo martwił a się sytuacją w kraju, ale ja był am jakoś spokojna (poza pewnym niepokojem „czy hotel bę dzie peł ny? czy cał a rozrywka bę dzie dział ać ? czy wystarczy jedzenia? =)). Sytuacja okazał a się bą dź super. Wszę dzie cicho, spokojnie i spokojnie. Wszystko dział a i wszystko wystarczy.

2) Ponieważ podró ż owaliś my z dzieckiem, szukaliś my hotelu z normalnym parkiem wodnym. Wybó r został zatrzymany w tym hotelu, ponieważ Pegasus w Titanic Aqua Park (naprzeciw Aladyna) nie dawał ż adnych ofert.
3) Dzię ki Pegasusowi - wycieczkę wykupiliś my bez ż adnych problemó w bez wychodzenia z domu, a wszystkie informacje o przylotach i odlotach został y podane poprawnie (to był o waż ne przy zorganizowaniu poł ą czenia do Petersburga).
4) Po przybyciu do Egiptu przeszliś my kontrolę paszportową w nie wię cej niż.10 minut. Bez kolejek i problemó w. Egipcjanie z narodowymi instrumentami muzycznymi i uś miechami na twarzach czekali na pierwsze samoloty z Rosji =)
5) Zameldowanie w hotelu ró wnież nie trwał o dł uż ej niż.15 minut (przyjechaliś my okoł o 14.00), ale zgodnie ze staroegipską tradycją za pewną ł apó wkę w postaci dł ugopisu Parkera („Masz dobry dł ugopis ! Chcesz dobry numer? " =)) Ponieważ dł ugopis został podarowany w prezencie od partneró w, nie był o dla niej litoś ci. Zgodził em się , ale powiedział em, ż e liczba powinna być „bardzo dobra”. Dali mi pokó j na drugim pię trze na począ tku przedostatniego budynku (3241), w "gł ó wnym" skrzydle (gdzie są wszystkie restauracje i rozrywki). Jeś li zwró cisz uwagę na lokalizację , pokó j nie jest zł y. Poł oż ony w centrum hotelu - blisko do aquaparku, blisko do basenó w (chociaż blisko basenó w jest każ dy pokó j), blisko do rozrywki i jedzenia. Poprosił em o pokó j na pierwszym pię trze z wyjś ciem z balkonu bezpoś rednio na basen (jest ich kilka), ale kierownik powiedział , ż e ze wzglę du na wymogi bezpieczeń stwa rodziny z dzieć mi nie są zakwaterowane w takich pokojach. Prawdopodobnie prawidł owe. Nie bardzo chciał em osiedlać się na pierwszym pię trze, bo musiał em tak ż yć przy wszystkich (a po poł udniu i wieczorem prawie wszyscy goś cie przechodzą obok twojego balkonu).

Ogó lnie pokó j nie jest zł y, ale stary. Chociaż za pienią dze, któ re kosztuje bilet - pokó j jest doskonał y.
6) Jedzenie - Jeś li w cią gu pierwszych dwó ch dni był a jakaś niezgoda z opiniami na temat jedzenia poprzednich mó wcó w (jedzenia był o duż o i wydawał o się , ż e jest inaczej), to trzeciego dnia je wspierał em (mó wcó w) cał kowicie i cał kowicie. Każ dy dzień był taki sam. Zawsze był o pod dostatkiem jedzenia, ale nie był o wyboru. Jakoś kucharze nie pró bowali (we wszystkim opró cz pieczenia - zawsze był o duż o i inaczej). Ogó lny wniosek - Nie bę dziesz gł odny, ale nie zamienisz się też w smakoszy.
Z wyją tkiem ś wież o upieczonych tortilli (kobiety upieczone obok grilla tuż przed tobą ) - to był o nowe i naprawdę smaczne.
Oddziel trzy sł owa o restauracjach „a la carte”. To naprawdę "a la", ale "a la restauracje". Korzystanie z jednej darmowej kolacji w systemie Royal All Inclusive jest bezuż yteczne. Pozostać gł odny. W chiń skiej restauracji nakarmiono nas siekaną biał ą kapustą . Sł yszeliś my skargę jednego czł owieka na wł oską restaurację (a on tam poszedł za pienią dze) - restauracja jest do bani.
Naczynia są naprawdę brudne i czę sto zepsute. Przyjż eć się
7) Personel:

- sprzą tanie pokoju - sprzą tane codziennie i doś ć starannie. Pierwszej nocy zrobiliś my dla dziecka dostawkę z sofy. Nie zgadzam się z przedmó wcami – podł oga był a codziennie myta. Zostawili na to jednego dolara. Z wyją tkiem jednego dnia, kiedy po prostu nie był o zmian. Od tego dnia sprzą tacz zaczą ł nas "edukować " - rę cznik na nogi w ł azience nie był już kł adziony, sprzą tanie pokoju przecią gał o się do godziny 16, generalnie trochę się zepsuł . Tego dnia zauważ yliś my, ż e z pokoju znikną ł miś , wł aś nie kupiony w Boryspolu, z któ rym spał a moja có rka. Wię cej woź ny ode mnie nic nie otrzymał . Poza skarceniem jego nadzorcy za to, ż e nasz pokó j nie został jeszcze posprzą tany. A propos kierownikó w zadań – jest ich wielu i naprawdę są po twojej stronie. Niczego nam wię cej nie brakował o (chociaż w pokoju w szufladzie był tylko laptop, a w sejfie był o duż o dobrych rzeczy).
- wszyscy kelnerzy są radoś ni. Nie ma ż adnych skarg (poza tym, ż e czę sto pró bują wyrwać talerz jedzenia prosto spod nosa). Wszyscy uważ ali za swó j obowią zek, ż eby choć raz oszukać dziecko, zabierają c czapkę panamską , zabawkę lub szklankę soku. Ale to mi nie przeszkadzał o.
- Faceci w aquaparku to ś wietni faceci, bez problemu przynieś li leż aki, materace, a nawet pobiegli po rę czniki. Ze sł owami „Przyjacielu, to moja praca. Jeś li czegoś potrzebujesz, daj mi znać ”. Bardzo dobre wraż enie. To samo wraż enie od chł opakó w na slajdach – uś miechasz się do nich, komunikujesz się z nimi na ró wnych prawach – i ten sam stosunek do ciebie.
8) Animacja - brak. Specjalnie dla dzieci. Gł ó wną cechą jest rozrywka. Nic wię cej nie mogę powiedzieć .
9) Morze - w peł ni popieram poprzednie recenzje. Wyglą da na to, ż e istnieje, ale wydaje się , ż e nie istnieje. . .
Odnoś nie leż akó w - w jednej z poprzednich recenzji mó wił o się , ż e jest duż o pustych miejsc. Odpoczywaliś my w tym samym czasie, zostaliś my tam tylko trochę dł uż ej - i tak pod koniec naszego pobytu nie był o wolnych miejsc na plaż y, w aquaparku, a tym bardziej w multipoolach. . . Rosja wró cił a do Egiptu. Był y kolejki po jedzenie, kolejki do zjeż dż alni i mę ż czyź ni pijani w duple na dyskotece dla dzieci i afterparty dla dorosł ych. Moim zdaniem z punktu widzenia goś cia hotelowego czas, w któ rym hotel był w poł owie zapeł niony, był znakomity.

Ogó lny wniosek o wakacjach - wakacje zakoń czył y się sukcesem (na co pojechaliś my, dostaliś my). Hotel jest wart pienię dzy, któ re za niego zapł aciliś my. Czy odwiedzimy ten hotel ponownie? Bardziej prawdopodobne, ż e nie niż tak.
Dawno nie pisał em czegoś takiego. Jakby wszystkie moje myś li się skoń czył y. Jeś li kogoś interesuje wię cej szczegó ł ó w (o hotelu, wycieczkach itp. ) - zapytaj, postaram się odpowiedzieć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał