Nie do końca to, co obiecali

Pisemny: 4 wrzesień 2009
Czas podróży: 14 — 23 sierpień 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w sierpniu w parku wodnym Titanic Beach Spa. Zacznijmy od historii. W „Last-minute Voucher Store” w Zelenogradzie, w 18. dzielnicy, ten hotel został nam opisany kolorami, bardzo go chwalą c. Pokazali zdję cia w magazynie. Uwierzyliś my i zgodziliś my się . Teraz o samym hotelu. POKOJE: hotel jest nowy, wię c w pokoju wszystko jest w porzą dku, meble, ł ó ż ka, hydraulika w toalecie są w porzą dku. MORZE: nie ma plaż y z ł agodnym zejś ciem do wody! Dokł adniej jest plaż a, ale nie ma morza. Przez wię kszoś ć czasu setki metró w to tylko sporadyczne kał uż e. W czasie przypł ywu na plaż ę spł ywa woda, a dla mał ych dzieci to jest to, czego potrzebujesz. Na brzegu wody po kolana, po 300 metrach woda dotrze do pasa i gdzieś w oddali zaczyna się gł ę bokoś ć . Z brzegu wzdł uż molo moż na dojś ć do samego morza, gdzie moż na pł ywać i obserwować ryby. Tam z mał ego pontonu moż na zejś ć do wody. RESTAURACJE I BARY: STRASZNE! Brudne obrusy, ł yż ki, widelce, któ re sł uż ą do stoł u, mogą być brudne, z serwetkami problem. Proces serwowania wyglą da nastę pują co (chyba, ż e ​ ​ najpierw przyszliś cie do restauracji): obrus (lub serwetkę ) uż ywaną przez poprzednich goś ci strzą sa się z okruchó w i kł adzie na drugą stronę , ł yż ki, widelce pozostają na stole (czę sto już uż ywane) są uż ywane do serwowania. Lubię to. Wszystkie potrawy muszą być dokł adnie sprawdzone, ponieważ . ź le umyte procent 30. Sztuć ce lepiej dokł adnie wytrzeć serwetkami. W barach przy basenie i na plaż y plastikowe naczynia są ź le umyte, nie mó wią c już o tym, jak pachną ! Lepiej nie wą chać . JEDZENIE w restauracjach jak wszę dzie w Egipcie, jak mó wią doś wiadczeni wytrawni turyś ci. Jednak w każ dym obiedzie czy kolacji moż na znaleź ć jedno lub dwa pyszne dania. Pije tylko fantę , colę i inne pł yny chemiczne. Soki i napoje sokowe nie są dostę pne. PERSONEL. Wszystkie Jamshutiki są uprzejme i przyjazne. Barmani mogą tylko mamrotać pod nosem, ale moż na to zignorować .
Podsumowują c, powiem co nastę puje. Klimat jest super, morze jest super. Wszystko był oby dobrze, gdybyś my ś wiadomie wybrali ten hotel, wiedzą c o jego mankamentach. Ale wcią ż mamy wraż enie, ż e zostaliś my oszukani. Tyle, ż e pracownik „Last-minute Travel Store” musiał popchną ć wycieczkę i tyle. To nieuczciwe, brzydkie. Ż eby ta pracownica (od lat pulchna kobieta) tak odpoczywał a przez cał e ż ycie! Kiedy przyszliś my do niej po bilety i po przeczytaniu recenzji o hotelu, zapytaliś my, dlaczego polecił a nam ten hotel, odpowiedź brzmiał a mniej wię cej tak: to twoja wina, jeś li ci się nie podoba, to najpierw przeczytaj recenzje , a nastę pnie wybierz hotel. Lubię to. Nie odpowiada za siebie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał