Dobry hotel, normalny pobyt?

Pisemny: 31 październik 2016
Czas podróży: 26 wrzesień — 4 październik 2016
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Byliś my trzyosobową rodziną pod koniec wrześ nia 2016 r. Od razu zaznaczę : o ż ywienie nie musisz się martwić - wystarczy. I chociaż każ dy z nas zebrał po kilka peł nych talerzy i wyszedł z restauracji trzy razy przejedzony, prawie nie wyzdrowieliś my. Nie wiem, czy to dobrze, czy ź le.
Plaż a jest czysta, morze jest czyste, są ryby. Leż akó w jest wystarczają co duż o, ale jeś li chcesz też pod parasolem, bę dziesz musiał poż yczyć o 7 rano. Wcale nie jest wcześ nie - ś niadanie od 7.30.
Nie powinieneś chodzić do restauracji a la carte – stracisz tylko czas.
Jest animacja, wieczorami proste konkursy.
O ró ż ne:
w pobliż u nie ma koralowcó w;
codziennie przynajmniej jedno danie w restauracji jest bardzo smaczne;
pizza na plaż y jest pyszna, bez lodó w;
beczka Pepsi jest znacznie lepsza niż butelkowana;

ci, któ rzy nie potrafią pł ywać , nie powinni się martwić ;
wiatr wieje przez cał ą dobę , są dni, kiedy nie moż na spać na plaż y z powodu hał asu;
muszki w nocy, wię c spanie na balkonie nie zadział a;
chociaż nasz pokó j był najbliż ej plaż y, w nocy sł ychać był o doś ć gł oś ne buczenie z hotelowych pomp;
10 minut spacerem do sklepó w w mieś cie.
Postaram się nie przyjeż dż ać ponownie do Hurghady. To bardzo nieprzyjemne, gdy jesteś obraż any w obecnoś ci swojej có rki tylko dlatego, ż e idziesz ulicą .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał