Pełna czapka!!!

Pisemny: 10 kwiecień 2012
Czas podróży: 30 marta — 9 kwiecień 2012
STRASZNY HOTEL! Administracja nie ponosi odpowiedzialnoś ci za bezpieczeń stwo mienia swoich goś ci!
W Egipcie po raz trzeci, ale o takiej jawnej kradzież y nigdy nie sł yszano. . .
Pojechaliś my w towarzystwie 4 osó b dorosł ych i dziecka do hotelu SUNNY DAYS PALMA DE MIRETTE firmy Coral Travel. Kł opoty zaczę ł y się od razu po przyjeź dzie, imprezą na spotkaniu okazał y się , z nieznanych nam powodó w, nie podró ż e Coral, ale wycieczki do Odeonó w. Przewodnicy spotkań nie mogli znaleź ć nas na swoich listach i przewozili nas z jednego autobusu do drugiego.

Wtedy przewodnicy w hotelu zaczę li psuć resztę ! Wymusili zakup wycieczek, z pewnoś cią musieliś my rezerwować wycieczki przez przewodnikó w i zawsze pierwszego dnia. Przewodnik jak zwykle powiedział , ż e w ż adnym wypadku nie należ y zamawiać wycieczek nie od niego, ponieważ . wszyscy oszuś ci. Kiedy odmó wiliś my, zaczą ł być niegrzeczny. Nastę pnie wyjaś nił na spotkaniu, ż e zgodnie z nowymi egipskimi przepisami, aby zarejestrować turystę na policji, konieczne był o przekazanie vouchera, biletu, polisy ubezpieczeniowej i kwestionariusza z danymi. Przewodnik wyjaś nił , ż e policja zaznaczył a naszą rejestrację i wieczorem zwró ci nam dokumenty. Sumiennie przekazaliś my dokumenty, któ re on zszył z nami i schował do swojej teczki. Kiedy wieczorem przyszliś my odebrać dokumenty, przy stanowisku przewodnika był inny przewodnik, Ahmed, któ ry nazywał siebie starszym przewodnikiem. Powiedział , ż e nie przekazaliś my ż adnych dokumentó w poza voucherami! Zaproponowaliś my, ż e zadzwonimy do przewodnika, któ ry przyją ł dokumenty, ale on zaczą ł krzyczeć , ż e siedzi obok niego i widzi, jakie dokumenty przekazaliś my. Rozmawialiś my z nim bez podnoszenia gł osu, a on krzyczał , machał rę kami i zachowywał się obrzydliwie. Zaproponowaliś my telefon na policję w celu wyjaś nienia sytuacji, potem jeszcze bardziej się zagotował , zaczą ł palić , krzyczą c, ż e nic go to nie obchodzi i nie musi go straszyć policją i w ogó le miał tam powią zania, a potem nagle przypomniał sobie, ż e pracował tu wył ą cznie po to, aby udzielić nam wszelkiego rodzaju pomocy i uprzejmie zwró ci się do urzę du o nasze dokumenty i za 2 dni bę dziemy mogli je odebrać . Nastę pnego dnia my i nasi przyjaciele znaleź liś my przy drzwiach kartkę z napisem: „Przyjdź na recepcję i odbierz dokumenty”. Podeszliś my, recepcja nic nie wiedział a i wysł ali nas do przewodnikó w, a przewodnicy najpierw rozmawiali po arabsku, a potem powiedzieli, ż e powiedzieli nam, ż e za 2 dni przyś lą nam nowe kopie dokumentó w i nie napisali notatek , powiedzieli, ż eby przyjś ć jutro wieczorem. Uznaliś my, ż e to tylko kpina i sami poprosiliś my o dokumenty od biura podró ż y i wydrukowaliś my je w kafejce internetowej. Od tego czasu przewodnicy odwracali się na nasz widok i nigdy się nie przywitali.
Potem kilka dni przyjemnego wypoczynku przyć mił a kradzież.15 000 rubli z sejfu. Zaczę liś my dowiadywać się z kierownikiem recepcji, kierownikiem ochrony, któ ry ró wnież był niegrzeczny i goś cinnie Oksana ten problem, na któ ry najpierw powiedzieli nam, ż e nie moż na otworzyć sejfu, a potem ską d mamy wiedzieć , ż e to brakował o Ci konkretnej kwoty. Potem powiedzieli, ż e to dla nich pierwszy raz i ż e nie mają pienię dzy i mogą to zrekompensować tylko usł ugami. Odmó wiliś my usł ug i postanowiliś my zgł osić się na policję , na co zaczę li opó ź niać czas, najpierw prosili o myś lenie do rana, ale nalegaliś my, aby wezwali policję . Relacja goś cia Oksany powiedział a, ż e ​ ​ wezwano policję , ale nie wiadomo, kiedy przyjadą . Potem widzieliś my, ż e ten sam personel rozmawiał z innymi turystami, jak skoń czyli, podeszliś my do tych turystó w i okazał o się , ż e im też ukradli pienią dze i znają osoby, któ re ró wnież miał y kradzież , pó ź niej jesteś my z nimi wszyscy siedzieli przy stole przy basenie i dyskutowali o naszych problemach. I dowiedzieliś my się od nich, ż e policja w takich przypadkach nie przyjeż dż a, ale trzeba samemu iś ć i napisać oś wiadczenie, co zrobiliś my nastę pnego dnia. Po naszej uporczywej proś bie przewodnicy zapewnili nam transfer na i z policji oraz tł umacza. Ale po powrocie do hotelu przewodnik wyszedł z paragonem w ję zyku rosyjskim, w któ rym był y puste linijki do opisania roszczenia/incydentu, a reszta punktó w to gotowe oś wiadczenia, w któ rych był o napisane, ż e nasz problem jest rozwią zany i otrzymaliś my odszkodowanie. Kiedy napisaliś my o kradzież y i napisaliś my, ż e problem nie został rozwią zany i nie otrzymaliś my odszkodowania, przewodnik zaczą ł wyrywać nam paragon z rą k, ale udał o nam się podpisać wł asnymi sł owami, a nie pod przygotowanym tekstem. Po tym przewodnik zaklą ł i pró bował przekonać nas, ż e ź le zrozumieliś my to, co został o napisane. Pó ź nym wieczorem dostaliś my telefon do pokoju i poprosiliś my o przyjś cie do recepcji, aby rozwią zać nasz problem. Podeszliś my, ale okazał o się , ż e dzwonił szef przewodnikó w Faruk, dali nam telefon. Faruk powiedział , ż e bardzo dobrze wie, co jest napisane w tym paragonie i wszyscy nie rozumiemy i w Rosji moż emy narzekać , ale tutaj musimy podpisać . Nastę pnie wytł umaczyliś my mu, ż e znamy ję zyk rosyjski lepiej od niego, nie pozwolimy im uwolnić się od odpowiedzialnoś ci za to, co się stał o i zł oż ymy reklamację w Coral Travel w Rosji!
Jeś li chodzi o wycieczki, w hotelu są przedstawiciele innych touroperatoró w (Tui, Natalie tours), któ rzy wynajmują tam miejsce i mają te same wycieczki 1.5-2 razy taniej!
Osobno chcemy odnotować goś cinną relację Oksany, któ ra wiedzą c o innych faktach kradzież y, ukrył a to. Powiedział a, ż e ​ ​ to był pierwszy raz i to niemoż liwe. Pó ź niej dowiedzieliś my się , ż e jest ż oną Araba i stawia interesy hotelu na pierwszym miejscu.

Pragniemy ró wnież zaznaczyć , ż e hotel nie odpowiada 4*, dla któ rego zrobiliś my zdję cie wszystkich urokó w naszego pokoju. Ponadto przy odprawie w dokumentach umieszczamy 10 USD. W pokoju stare, odrapane meble, drzwi szafy się nie zamykają , oś wietlenie piwnicy. Bardzo mał y prysznic z przymocowaną do ś ciany konewką niezdejmowalną , w któ rej nie moż na umyć stó p i (przepraszam) umyć się , zasł ona zawsze przyklejona do ciał a, przerwy w wodzie: pł ynę ł a woda ciepł a i zimna, był o to szczegó lnie nieprzyjemne, gdy gorą ca woda nagle spł ywał a na spalone ciał o. Dno toalety jest zardzewiał e i brudne. Odrapane drzwi. Brud w rogach. Z pilota od telewizora moż na korzystać , podchodzą c na odległ oś ć do 1 metra od telewizora. Nagle ś wiatł o zgasł o, musiał em poprawić kartę kluczem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał