Jeśli wyremontujesz pokoje, poprawisz asortyment i jakość jedzenia - będzie dobry hotel

Pisemny: 15 wrzesień 2020
Czas podróży: 4 — 11 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 7.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 10.0
Terytorium jest duż e, morze i laguna są cudowne. Na tym koń czą się plusy. Pokó j był z widokiem na lagunę - widok jest wspaniał y, ale pokó j wymaga przynajmniej mał ego remontu (był y niuanse, ale kiedy skontaktował się z recepcją z problemem, przyszedł mistrz). Kolejka w jadalni i jedzenie jest po prostu okropne! ! ! Nalewają o wiele wię cej dla siebie, a my musimy prosić o wię cej i szybciej im sł uż yć , nawet jeś li byliś my pierwsi w kolejce. Nie ma prawie ż adnego wyboru jedzenia! Personel jest uprzejmy (z wyją tkiem niektó rych w jadalni). Przy nastę pnej wizycie w Hurghadzie bę dziemy ostroż niej wybierać hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał