Personel dyskryminuje NON Egipcjan, rafa jest świetna?

Pisemny: 1 wrzesień 2020
Czas podróży: 16 — 30 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
1. Dobrze:
Rafa jest doskonał a, niezbyt jasna, ale ogromna i bardzo ciekawa, moż na ją eksplorować przez cał y dzień . Ż yją na nim pł aszczki, mureny, skrzydlice, kał amarnice, a nawet pł ywają delfiny (bezpoś rednio na plaż ę ). Nie ma boj, nikt nie jeź dzi z plaż y do nocy. Pł ywaj, pł ywaj na otwartym morzu, aż staniesz się niebieski na twarzy.

Centrum nurkowania Crazy Dolphins posiada instruktoró w nurkowania z mię dzynarodowym certyfikatem Padi. Wię c tutaj moż esz uzyskać „prawa” nurkowe o mię dzynarodowym standardzie. Uczą bardzo dobrze. Mó j mą ż otrzymał certyfikat otwartej wody.

Lokalizacja hotelu. Pię ć minut jazdy od targu rybnego i targu owocowego, ceny na nim są narysowane na metkach, choć w ję zyku arabskim.

2. Ź le:

Obsł uga hotelowa. Zamieszkaliś my w pokoju bez balkonu, przez okno któ rego był okap restauracyjny, w pokoju nie był o ł ó ż ka dla dziecka, a to jest naturalne, bo tak wył udzili od nas 15 dolaró w. Przyję li je z uś miechem i satysfakcją.
Obsł uga w restauracji pojawił a się wył ą cznie dla Egipcjan. Pozostali goś cie (Ukraiń cy, Biał orusini i Serbowie) zasł uż yli na niewielkie porcje jedzenia w poró wnaniu z miejscowymi i czekają cymi w kolejce, podczas gdy miejscowi „mijają kasjerkę ”. Nic krytycznego, poczekam, ale kiedy oglą dam to stoją c w 4-5 kolejkach trzy razy dziennie przy ś niadaniu, lunchu i kolacji, myś lę o dyskryminacji. Serbowie i Biał orusini, któ rych poznali przez 2 tygodnie, podzielali podobne rzeczy.
Personel ignoruje twoje proś by (naprawienie sejfu zaję ł o 2 dni, podobnie jak zdobycie rę cznikó w plaż owych).

Był em w Egipcie 8 razy, po raz pierwszy widzę taką postawę na taką skalę.

kuchnia i hotel. Jedzenie jest takie samo przez 2 tygodnie, zawsze bez zmian, ugotowane i podane w taki sposó b, aby był o nieprzyjemne w jedzeniu. Oczywiś cie w rę kawiczkach, ale z rę kami na talerzu, z któ rego jesz.
Wszyscy rzucają i rzucają od niechcenia nalewają c, rozmazują c i rozpryskują c naczynia oraz swoje i twoje rę ce, nie patrzą c na ciebie ani nie patrzą c przez ciebie. Brak serwetek, iloś ć sztuć có w to za mał o dla wszystkich goś ci. Hotel nie jest zaję ty w 50%, ale w 95%.
Wyglą da na to, ż e boją się wirusa, niehigieniczne warunki są straszne: stoł y lepkie, podł ogę w restauracji zamiataną suchą miotł ą w ś rodku obiadu, stoiska z jedzeniem są poplamione i wywoł ują wstrę t, nie apetyt. Chodzą napompowani, waż ni, bez uś miechó w, bez goś cinnoś ci.

W dniu wyjazdu dowiedział em się , gdzie mogę zważ yć walizkę , recepcjonistka powiedział a, ż e ​ ​ jest za darmo i pokazał a mi, gdzie przede mną portier rozmawiał z tym samym kierownikiem, a minutę pó ź niej oboje się uś miechnę li i powiedzieli, ż e to był a pł atna usł uga w systemie hotelowym, a potem udawali, ż e nie rozumieją mnie ani po angielsku, ani po rosyjsku. Nie ż al mi dolara i nie oczekuję szacunku, ale cholera, chcą moich pienię dzy, pokazują c brak szacunku w mojej twarzy.
Przedstawiciel operatora Tui, zapytany, dlaczego w hotelu jest TYLE goś ci, ż e czas odpoczynku upł ywa w kolejce, milczał z uś miechem.

Nie jesteś my wybrednymi turystami, nie potrzebujemy biał ych obrusó w, wykwintnych dań i serwowania, ale hotel nie zaspokaja nawet podstawowych potrzeb zwykł ego czł owieka.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał