Tynk to wina hotelu! Czytać!

Pisemny: 16 luty 2020
Czas podróży: 11 — 18 luty 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Mó j duż y palec u nogi jest zł amany ze wzglę du na stan pokoju!!!!!!! ! ! Odpoczynek z tynkiem z winy hotelu!!!!!!! !
Są pokoje z widokiem, naprawdę dobre. Laguna jest pię kna. W jadalni ś mierdzi, sztuć ce i krzesł a są lepkie, dobrze, ż e przynajmniej wiedzą , jak gotować kurczaka. Są czarne bransoletki, jedzą w normalnej, innej restauracji.
POKÓ J
1. Trzeciego dnia pobytu w ł azience mył am zę by i tak po prostu odpadł mi na nogę kawał ek granitu spod umywalki na zawiasach !!!! !
2. HOTEL NIE POSIADA APTECZKI PIERWSZEJ POMOCY! I BINT.
3. Gwó ź dź na kciuku został natychmiast oderwany, był o duż o krwi, administratorzy pię tra przybiegli z rozdzierają cym serce pł aczem. Nikt nie zamierzał zatrzymać krwi, apteczka to nieznane sł owo.

4. W wyniku rzucenia ubezpieczenia hotel zaoferował rekompensatę - jak jedzenie w pokoju, czarne bransoletki, kolejny pobyt w hotelu z mega zniż ką - jaka zniż ka??? ? ? Dlaczego nie za darmo??? ?
5. Jeś li uważ asz na luź ne meble i pł ytki, hotel jest wart swojej ceny.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał