Obrzydliwa usługa!

Pisemny: 21 lipiec 2018
Czas podróży: 13 — 20 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Zostawię wszystkie nielubiane i szokują ce luki tego hotelu w formie listy i przykł adó w z doś wiadczenia do ł atwego czytania!
1) Nieuważ ni i niechę tni do wykonywania swojej pracy personel hotelowy.
Przykł ad: Cał kowite ignorowanie pró ś b w restauracjach o przyjmowanie zamó wień , przynoszenie napojó w, sztuć có w lub krzeseł ek do karmienia. Czysta przekupstwo administratora w holu przy zameldowaniu (a la daj to swojej ł apce, a my umieś cimy Cię w lepszym pokoju z lepszym widokiem - jeś li nie dasz pienię dzy, wsadzą Cię w dziurę z widokiem parking lub nawet gorzej)
2) Brak ró ż norodnoś ci w diecie i praktycznie brak owocó w

Przykł ad: codziennie bę dziesz jadł ryż w dwó ch wersjach, kurczak, czasem bę dzie makaron. Z owocó w tylko suszone pomarań cze, pokrojone w plastry jabł ka unoszą ce się w soku i daktyle. Wszystko!
3) Bezczelne i nieistotne pró by kradzież y z hotelu?
Przykł ad: Niepewny mł ody chł opak bez munduru [prawdopodobnie nie czł onek personelu hotelowego], któ ry był zaję ty sprowadzaniem jeż owcó w z laguny, wraz z jakimś starszym mę ż czyzną , nagle postanowili ukraś ć moje tabliczki. Leż eli na podejś ciu do morza, podczas gdy ja pł ywał em, postanowił przestawić je jak najdalej i schować za kamienną przegrodą , w nadziei, ż e poszukiwania się skoń czą i kapcie staną się jego wł asnoś cią , ale niestety....
4) Pokoje nie są w ogó le sprzą tane lub sprzą tane są ź le, nawet jeś li wisi napis „Proszę posprzą tać mó j pokó j”.
Przykł ad: Po zawieszeniu znaku, aby usuną ć numer, poszli popł ywać . Wracamy i rozumiemy, ż e pokó j nie został jeszcze posprzą tany, rę czniki nie został y zmienione i tak dalej, a był a już godzina 16:00. Musiał em pobiec za sprzą taczką i poprosić o papier toaletowy, wodę , szampon. Fajna obsł uga, prawda? I tak prawie za każ dym razem! ! Egipcjanie potrzebują specjalnego zaproszenia. .
5) Bardzo mocno rozcień czony alkohol na batonach
Przykł ad: nie zawsze tak był o, whisky w wię kszoś ci przypadkó w był a normalna, koktajle i piwo nalewał y uczciwie. W barach na plaż y nie brał am wina, ale w restauracjach, szczegó lnie wieczorem, dzieje się rzecz niesamowita, wino zamienia się w wodę o smaku wina, a takż e whisky.
6) Dotkliwy brak leż akó w

Przykł ad: Jeś li chcesz wzią ć leż ak, wstań co najmniej o 6 rano. Tak, jest doś ć wcześ nie, ale nie ma wyboru, bo do 7-8 wszystko jest naprawdę zaję te i nie znajdziesz leż aka. Zdarzył a się sytuacja, ż e ​ ​ obsł uga po prostu zrzucił a nam rę cznik z leż aka i zabrał a go komuś innemu, chociaż szczerze wstaliś my wcześ nie rano, ż eby usią ś ć .
7) Hotel ma stare pokoje ze staroż ytnymi meblami i dziwną przebudową .
Przykł ad: farba kruszy się na balkonie, ł ó ż ka są podobno wszę dzie pojedynczymi ł ó ż kami, trzeba je był o poł ą czyć , wyrwano jedno gniazdo z 2 dostę pnych. Każ dy pokó j ma tajne drzwi, któ re prowadzą do innego pokoju, na szczę ś cie zamykają się na zatrzask - ale jeś li odpoczywasz w towarzystwie, moż esz wzią ć pokó j w pobliż u i iś ć do siebie przez ś cianę , chociaż jest to mał o prawdopodobne chcesz odpoczą ć w tym hotelu . .
8) Zameldowanie w hotelu jest obrzydliwe?
Przykł ad: przy wejś ciu do hotelu poproszono nas o wypeł nienie formularzy, nie dali nam od razu dł ugopisu i tylko jeden. Usią dź , abyś zrozumiał , ż e po prostu NIE MA GDZIE! W lobby był o okoł o 40 osó b, kilka osó b zatrzymał o się , wszyscy naprawdę stali i siedzieli i pró bowali korzystać z wolnego Internetu, któ ry jest tylko w promieniu 5 metró w od lobby [i tak, po prostu nie da się ł ą czymy się z internetem, a na pytanie o restart routera - administrator przy kasie mó wi coś niezrozumiał ego i mó wi, ż e to dlatego, ż e duż o osó b korzysta z internetu i do restartu routera potrzebny jest informatyk, któ rego chyba nie ma . . ]
9) Wieczorem po prostu nie da się zjeś ć obiadu na ulicy

Przykł ad: Moż esz jeś ć tylko na zewną trz lub w pobliskiej jadalni, w któ rej 70% to Arabki w cał kowicie zamknię tych ubraniach i ich dzieci, któ re gł oś no krzyczą i latają po jadalni. Nie ma tam szczegó lnej ochoty na jedzenie i nie da się z niezrozumiał ych powodó w zabrać talerza z jedzeniem do pokoju, zjeś ć i przynieś ć z powrotem. Nie ma sensu wyjaś niać sytuacji Egipcjaninowi, któ rego zadaniem jest nie przepuszczać nikogo z tablicami, poza Egipcjaninem, nie rozumie ż adnego ję zyka ś wiata lub udaje, ż e nie rozumie.
10) Terytorium jest monitorowane, ale BARDZO ZŁ E!
Przykł ad: nikt nie wycina krzakó w [ś mieszne, ale zaczę li to robić pod koniec naszego pobytu w hotelu]. W pewnym momencie postanowiliś my dokonać napraw w wejś ciu, posmarowaliś my ś cianę przeterminowaną farbą , któ ra ś mierdział a bardzo dł ugo - bardzo dzię kuję za wygodę , ale nie domyś lali się wietrzyć ani malować w nocy wię c ż e zapach zdą ż ył znikną ć...
11) Brak wind
Przykł ad: Wiesz, nie mogę podnosić i opuszczać wó zka dziecię cego z trzeciego pię tra, ale biorą c pod uwagę fakt, ż e przyjechał em odpoczą ć z rodziną , chciał bym tego unikną ć , usiedli na ostatnim pię trze jak ż art....
12) W porze obiadowej jedzenie wystawiane jest na ulicy [do pewnego momentu był o na ogó ł nad sł oń cem i nie był o zamknię te]
Przykł ad: z powodu jedzenia w hotelu nie tylko ja, ale cał a 5-osobowa firma, w tym dziecko, dostał a rozstroju ż oł ą dka. Dziecko pó ź niej miał o gorą czkę , poprosił o o lekarza, ale okazuje się , ż e wyjechał , ale jest lekarz, któ ry niby kosztuje 60 $ [nie korzystał em, bo już wcześ niej odpoczywał em w Egipcie - i te lekarze nie są wykwalifikowanymi specjalistami i zazwyczaj od razu proponują wypicie antybiotykó w. ]. W rezultacie pomogł a mi kobieta, któ ra poradził a mi wypicie pewnej herbaty.
13) Skarga na kierownika wł oskiej restauracji Sayed

- Ten czł owiek przed moim nosem wzią ł jedyny tę py nó ż do krojenia chleba, a kiedy go poprosił am, ż eby dał mu minutę na krojenie buł ek, powiedział , ż e mó wią , weź to, co masz. Innym razem w zasadzie nie pozwolił mu iś ć do restauracji na obiad, byliś my w szoku, ale powiedzieliś my mu, ż e do innej restauracji nie pó jdziemy, bo z dzieckiem. . . Kiedy przyjechaliś my do wł oska restauracja po wcześ niejszym umó wieniu, ten gnojek nawet nie chciał obsł uż yć naszego stoł u, chociaż przeł oż ony wskazał mu nasz stó ł...-
14) Przed wyjazdem kilku pracownikó w otwarcie i bezczelnie zapytał o, kiedy wyjedziemy. .
Wniosek: jest mał o roś linnoś ci, ten sam rodzaj jedzenia w 4-5 dniu, od któ rego niestrawnoś ć , personel, któ ry zwariował i bezczelny, z któ rym w zasadzie nie prowadzi się ż adnych dział ań zapobiegawczych. Obsł uga jest twoim najsł abszym punktem. Powiedz już swoim pracownikom, ż e ludzie, któ rzy przychodzą na odpoczynek, to nie są bracia, a ukradkiem przyklejanie im na plecach zawieszek bagaż owych lub wylewanie alkoholu na sam dno wcale nie jest zabawne i nie jest ś mieszne, i po raz kolejny udowadnia, ż e ​ ​ obraż a ich ż ycie mał p. Hotel jest niewygodny i prawdopodobnie nikt nie zabierze Cię do pokoju, bę dziesz chodzić i cierpieć tak jak my. Jeś li Bó g zabrania coś się dzieje - Nikt nic nie wie i nie ponosi za nic odpowiedzialnoś ci. Mowa o incydentach wewnę trznych - takich jak zatrucie w hotelu czy awaria techniczna sprzę tu, któ ra doprowadził a do kontuzji goś cia. . . Gorą co nie polecam tego hotelu na wypoczynek, bo na odpoczynek nie bę dziecie czekać , przynajmniej w to takielunek.. .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał