Nie popełniaj moich błędów

Pisemny: 24 grudzień 2009
Czas podróży: 9 — 20 grudzień 2009
ODŻ YWIANIE. Najwię kszym problemem. Nie jestem smakoszem, a wszystkie dziewczyny mojej ż ony zawsze zazdroś cił y mi bezpretensjonalnoś ci. Ale tutaj nawet ja był em w szoku. Jak moż na zrujnować takie produkty !! ! ? Pewnie mają tam specjalne kursy na ten temat. Moja mama bił a ich w rę ce. Tak, gdybym tylko ugotował a kurczaka i nie dodał a tam soli ani pieprzu, był oby znacznie smaczniejsze. Pierwszego dnia zaatakowaliś my ich oliwki i oliwki, stał y w ogromnych „basenach” i nikt ich nie jadł . Pró bowaliś my i rozumieliś my, dlaczego nikt ich nie dotyka: czysta strychnina. I wyglą dają tak duż e i pyszne. I tak moż esz scharakteryzować dowolne ich danie. Jadalne był y tylko naleś niki i jajecznica. Wró ciliś my cał kiem dobrze zbudowani.
ALKOHOL. Nie moż na powiedzieć bez ł ez. Czysty aceton. Pierwszego dnia spró bowaliś my wszystkiego i zdaliś my sobie sprawę , ż e do naszej diety doda się suche prawo. Przez dł ugi czas pró bowali odró ż nić whisky od brandy i doszli do wniosku, ż e ich nie ma. Najprawdopodobniej są butelkowane z tej samej beczki. I nie sprawdzają się tu odniesienia do tego, ż e są to lokalnie produkowane napoje: ostatnim razem był am w Sharm w hotelu Holyday Amphoras na tych samych warunkach. Napoje był y po prostu super, nie gorsze niż europejskie. Tak, i jedzenie też . I pieczenie. . . ! ! ! Po prostu spró bował em wtedy i nie szedł em już do stoł u ze sł odyczami, bo zdał em sobie sprawę , ż e mogę stracić nad sobą kontrolę i wtedy nie wsią ś ć do samolotu… Nic takiego tutaj nie zaobserwowano.
MEBLE. W naszych sowieckich hotelach był o na tym samym poziomie. Na szafkach nie ma klamek, z krzeseł wystaje wata, wszystkie elementy drewniane są jakoś nadgryzione, zasł ony w oknach są podarte, foteliki pogotowia. . .

USŁ UGA. Nie mogę nie napisać , ż e podobał mi się zwykł y personel. Wszyscy pró bowali, ani jednej skargi (tylko do kucharzy). Ale to nie wpł ynę ł o na ogó lne wraż enie hotelu. Gdyby tylko kierownictwo był o tak samo wybredne. . .
Ogó lna rekomendacja: jeś li cenisz sobie dobry nastró j, NIGDY NIE UDAWAJ SIĘ DO TEGO HOTELU!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał