Unikaj tego hotelu, w przeciwnym razie masz zagwarantowane negatywne wrażenia.

Pisemny: 1 wrzesień 2016
Czas podróży: 22 — 30 sierpień 2016
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 5.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 1.0
Pojechaliś my do tego hotelu, ponieważ morze przekupił o, pozostawił najprzyjemniejsze wraż enia!

Ogó lnie ś wię to przyniosł o mieszane uczucia, wiele rzeczy, któ re niepokoił y.

Wybraliś my się z wycieczki anex, przewodnikami hotelowymi byli Abdu i Mukhtar. Nie powinieneś ich sł uchać , wszystko, co mó wią , moż na podzielić na dwa, a nawet trzy. Począ wszy od wycieczek, a skoń czywszy na ich obietnicach.


Nie tylko ceny wycieczek są zbyt wysokie, ale takż e jakoś ć jest bardzo kiepska. Przede wszystkim reklamowali kró lewski jacht, obiecywali, ż e zobaczą delfiny, wedł ug Abdu to on odpowiada za swoje sł owa, a jeś li coś obiecuje, to się powstrzymuje. W efekcie kró lewski jacht okazał się najzwyklejszym jachtem oferowanym przez lokalnych przewodnikó w. Nie był o delfinó w, był plastikowy rekin...
Pienią dze wyrzucone za nic, po prostu zdenerwowane.

Obietnice zameldowania o godzinie 12 i wymeldowania po 12 z pokoju to makaron. Przed 14 nie wpadniesz, a po 12 nie wyjdziesz.
Na koniec zapewniali i straszyli wszystkich, ż e muszą spakować bagaż e, bo inaczej nie przepuszczą ich na lotnisku. Ta usł uga jest wykonywana rę cznie w hotelu i kosztuje 4 USD. Zdają c sobie sprawę , ż e ich sł owom nie moż na ufać , postanowili nie pakować bagaż u. W efekcie ze wszystkich toreb w autobusie na lotnisko spakowano 3 walizki. Przewodnik w autobusie ró wnież przestraszył się i powiedział , ż e trzeba się spakować w kasie wycieczki Anex na lotnisku za 4 dolary. Zignorowaliś my ró wnież jego nalegania. W rezultacie przy odprawie powiedziano nam, ż e musimy spakować bagaż e i otrzymaliś my DARMOWĄ folię do pakowania…

Przygotuj się wię c na to, ż e w jakikolwiek sposó b zostaniesz wyssany z ciebie.

Wycieczka na zakupy nie bę dzie malować - dł uga i nieciekawa. Najważ niejsze, ż e towar jest wą tpliwej jakoś ci, a ceny są.3-4 razy droż sze niż u sprzedawcó w w hotelu. Dlatego radzę kupić od nich wszystko.

Jedzenie w hotelu był o monotonne, jak zwykle w all inclusive, to kwestia gustu, wię c nie bę dę krytykować.
Bardzo podobał o mi się , ż e zawsze gotują coś na ulicy. Wieczorem iw cią gu dnia gotowali na grillu. Z minusó w - wielu mieszkań có w i wielu wspina się bez kolejki. Dobrą rzeczą jest to, ż e są wysył ane na koniec kolejki. W stoł ó wkach jest też bardzo brudno, zestawy prawdopodobnie nigdy nie są prane.


Pokoje był y tak sobie posprzą tane, zawsze był piasek. Bardzo niewygodne, ż e sprzą tali po 19 godzinach. Poż ą dane jest, aby opró cz codziennego sprzą tania robili generalne sprzą tanie, ponieważ na lampach jest duż o kurzu, w ł azience jest pleś ń...

Pró bował em zadzwonić do recepcji - nigdy nie odebrali telefonu!

Dziewczyny z relacji z goś ć mi był y bardzo pomocne, zawsze rozwią zywał y wszystkie problemy!

To niewygodne, ż e wszystkie napoje był y wlewane do jednorazowych plastikowych kubkó w, wię c latał y po cał ym terytorium, na plaż y...

Laguna był a cią gle czyszczona z gruzu i jeż y, chł opaki byli ś wietni, czasem po prostu nie mieli czasu, ale wykonali swoją pracę w dobrej wierze.
Jedyne, co był o cudowne, to morze - jest pię kne, tylko po to warto wybrać się do tego hotelu. I oczywiś cie animacja!

Chł opaki byli ś wietnymi kolesiami, orali 24 godziny na dobę , zawsze był o ciekawie, zawsze czymś zajmował y goś ci. Wieczorami zawsze był y ró ż ne pokazy, był o bardzo ciekawie i artystycznie. Wielkie dzię ki dla Jasona za wspaniał e emocje - profesjonalista od Boga!

Jeś li zależ y Ci na morzu, moż esz rozważ yć ten hotel, w przeciwnym razie go unikaj!!! ! !
Ponieważ w zamian dostaniesz zepsute wakacje i tylko negatywne emocje. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał