Dobry

Pisemny: 18 grudzień 2008
Czas podróży: 7 — 16 grudzień 2008
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 9.0
Wró cił am dopiero 16.12. 2008, wię c recenzja jest ś wież a.
Sam pracuję w 5* hotelu w Petersburgu.
W Egipcie nie pierwszy raz, a dokł adniej szó sty. Był w ró ż nych hotelach, gł ó wnie 3 lub 4*.

To, co chcę powiedzieć , to oczywiś cie nie 5*, na sile 3* lub 3*+. Hotel jest duż y i prawdopodobnie kiedyś był naprawdę ś wietny. Teraz wszystko jest już przestarzał e i zmę czone, na dobre wymaga przynajmniej kosmetycznych napraw. Aktywna sprzedaż tego hotelu jako 5* przez nasze biura podró ż y, moim zdaniem, determinowana jest po pierwsze liczbą pokoi (837), po drugie obecnoś cią restauracji a la carte (są.2 z nich: rybne i wł oskim), po trzecie, poł oż eniem na 1 linii i wyborem (jeś li chcesz popł ywać w lagunie z piaszczystym wejś ciem do morza, jeś li chcesz, idź na rafę i popł ywaj z rybami). Hotel posiada ró wnież wł asne mał e SPA (sił ownia, masaż e, sauna, ł aź nia parowa). Korzystał a tylko z sił owni - konieczna jest ró wnież aktualizacja symulatoró w i dokonywanie napraw kosmetycznych.
Usł uga:
Nocleg w hotelu był szybki, pokó j z normalnym widokiem i dział ają cą hydrauliką oddano natychmiast, bez ż adnych dodatkowych opł at. Potem zadzwonili ponownie i zapytali, czy wszystko mi pasuje w pokoju itp.
Nie wiem oczywiś cie wszyscy moi znajomi mó wią mi, ż e nie potrzebuję dawać napiwkó w, bo wszystko już jest opł acone. . . i tak zostawił am napiwek w pokoju (w efekcie zmiana poś cieli codziennie, zmiana rę cznikó w codziennie, w przeciwień stwie do innych), a pokó j był dobrze sprzą tany.
W lobby barze ró wnież.3 razy zostawił em kelnerowi napiwek na cał y pobyt - ale niezależ nie od iloś ci osó b w lobby barze (a wieczorem był o ich duż o) czas oczekiwania na napoje nie przekroczył.1 minuta.
Reszta personelu był a bardzo uś miechnię ta i ż yczliwa. Prawie każ dy mó wi po rosyjsku, któ ry nie jest zbyt dobry, mó wi po angielsku, wię c nie był o problemó w ze zrozumieniem. Pytali mnie, czy wszystko w porzą dku i czy czegoś nie potrzebuję . Na kolację napoje przynoszono same, bez ż adnego czekania i przypominania z mojej strony.
Odż ywianie:

Być moż e grał fakt, ż e hotel nie był w 100% peł ny, ale nie był o kolejek po jedzenie. Jedzenie był o pod dostatkiem, nie chodziliś my gł odni. Jeś li chodzi o ró ż norodnoś ć , to chyba trzeba zrozumieć , ż e nie jest to turystyka gastronomiczna i nie bę dą tu serwowane dania kuchni autorskiej. Na ś niadanie - standardowy zestaw sał atek i warzyw, jajka, omlety, naleś niki, sery, kieł baski, ró ż ne wypieki, ró ż ne kasze, owsianka, owoce (melon, granaty, guawa, daktyle, pomarań cze. Obiad - szczerze mó wią c, nie t iś ć , wię c nie wiem Kolacja - warzywa, sał atki, sery, kilka dodatkó w (ziemniaki, ryż , makaron, duszone warzywa, kuskus), 2 ró ż ne zupy, woł owina, lula, indyk lub kurczak, ryba, shawarma, ró ż ne ciasta i desery, owoce (tak samo jak na ś niadanie + mandarynki). Ci, któ rzy jechali UltraAll, mieli jeszcze 2 restauracje (wł oską i rybną ), mó wią , ż e szczegó lnie po wł osku był o bardzo dobrze. Nigdy tam nie dotarł em, bo miał em jedzenie to był o wystarczają co.
Zabawa:
Animacja na plaż y jest raczej sł aba. Zestaw standardowy: rzutki, boccia, poranne ć wiczenia, aqua aerobik, siatkó wka, taniec brzucha, latin. Nie był o pił ki wodnej, ponieważ był o fajnie, a krę cenie się w wodzie przez godzinę na wietrze nie jest zbyt fajne. Ale wszystko jest raczej oderwane i bez wię kszej chę ci zwabienia wczasowiczó w (pó ź niej wyjaś nię , co moim zdaniem jest przyczyną ). W animacji wzię li udział zaró wno Rosjanie, jak i chł opaki z Egiptu, Tunezji, Turcji, a nawet Brazylii. Każ dego wieczoru odbywał y się ró ż ne pokazy, któ re albo przygotowywali sami animatorzy (dobrze zrobieni, tań czyli po prostu super - zwł aszcza Ashraf, Fedor i Elena), albo ktoś był zaproszony (fakir, folk show). Pokazy nie należ ał y do ​ ​ najgorszych, choć widział am lepiej (w Egipcie był am 6 razy i jest do czego poró wnywać ).
Teraz minusy. . .

Jedyny, ale najważ niejszy i ogromny minus to (z gó ry wszystkich przepraszam) nasi rodacy. Hotel, jak już wspomniano, jest duż y, nawet przy niepeł nym obł oż eniu jest duż o ludzi. 95% to Rosjanie, Biał orusini, Ukraiń cy. Był a 1 rodzina niemiecka i 8 Polakó w. Chcę powiedzieć , ż e nasi ludzie to koszmar. To jest gorzał ka od 10 rano do pó ź nej nocy, ta chamstwo jest stał e zaró wno w stosunku do innych goś ci, jak i w stosunku do personelu, jest to cią gł e niezadowolenie ze wszystkiego i wszystkich. Ta komunikacja mię dzy sobą to tylko krzyk. Są to cią gł e demontaż e i wyjaś nianie relacji jednych firm z innymi, dochodzenie do bó jek, policja był a wzywana 3 razy w cią gu 10 dni, kiedy tam był em. To znajome podejś cie do animatoró w, w rezultacie starali się jak najmniej komunikować z turystami (chociaż niektó rych chł opakó w znam od 2004 roku, chociaż wtedy był to inny hotel i chł opaki lubili się komunikować goś ci.
Wniosek - reszta był a dobra. Hotel nie pozostawił negatywnych emocji. A teraz postaram się , jeś li to moż liwe, wybrać hotel z minimalną liczbą turystó w rosyjskoję zycznych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał