Dobry stosunek jakości do ceny

Pisemny: 9 luty 2015
Czas podróży: 15 — 24 listopad 2014
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
10.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 9.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
Nie jesteś my na tyle bogaci, ż eby kupować tanie rzeczy.
Pierwotnym celem był y tylko rodzinne (nie imprezowe) wakacje z minimalnym zestawem wycieczek. Ponieważ nie mieliś my ż adnych znajomych w dziedzinie podró ż y, musieliś my zastosować metodę szturchania i poró wnywania. Po zapoznaniu się z wieloma firmami wybó r padł nie na biuro podró ż y, ale na touroperatora, zgodnie z lokalizacją terytorialną . Okazał o się , ż e to TUI, reprezentowane przez dyrektorkę ds. reklamy – Natalię Dremovą . Jej profesjonalizm i skutecznoś ć zasł ugują na pochwał ę . Natalia wybrał a hotel zgodnie z naszymi ż yczeniami i potrzebami, z perspektywą wyjazdu z mał ym dzieckiem. Okazał o się , ż e był a to plaż a Steigenberger Al Dau ( http://www. steigenbergeraldaubeach. com/russian_pages/home. php). Na pewno był y tań sze opcje, ale nie jesteś my na tyle bogaci, ż eby kupować tanie rzeczy. Ale ż eby zaoszczę dzić wię cej czasu na wakacjach, wzię liś my pakiet All Inclusive (Gł owa nie boli). Partnerem TUI odpowiedzialnym za nasz pobyt w Egipcie był Odeon Tours, bę dą cy czę ś cią grupy spó ł ek OTI Holding ( http://www. coraltravel. ua/main/coral/otigroup. aspx).
Nie bę dę zagł ę biać się w znane już wszystkim szczegó ł y lotu i transferu, przeniosę się do hotelu.

Zameldować się:
Zgodnie z informacją na stronie hotelu, zameldowanie odbywa się o godzinie 15-00, ale jeś li są wolne pokoje, mogą zameldować się wcześ niej, przyjechaliś my 15 listopada 2014 roku. okoł o 9-30. Spotkaliś my się z przewodnikiem o imieniu Mukhamed, któ ry zapewnił nas, ż e w niedalekiej przyszł oś ci zostaniemy zakwaterowani. I moż emy iś ć na ś niadanie, natomiast rzeczy osobiste moż na zostawić albo w recepcji albo u przewodnika, a bagaż e pozostał y przy wejś ciu do hotelu (na ż yczenie bagaż moż na schować do przechowalni, wystarczy zawiadomić portiera w recepcji). Po ś niadaniu usiedliś my w lobby, na wygodnych kanapach, czekają c na zameldowanie.
Zadaszenie hotelu:
Okoł o 10:30 poinformowano nas, ż e pokó j jest gotowy. Ale niuans - zarezerwowaliś my pokó j z widokiem na morze (hotel potwierdził rezerwację ), a umieś cili nas w pokoju z widokiem na basen (parter).

Nie kł ó cił em się z recepcjonistą , ponieważ byliś my już zmę czeni, ale po prostu zadzwonił em do Natalii na Viber (Wi-Fi w holu jest bezpł atne) i przedstawił em sytuację . Natalia powiedział a, ż e ​ ​ postara się jak najszybciej zał agodzić niuanse i dotrzymał a sł owa. Okoł o godziny pó ź niej, okoł o 11-30, poproszono nas o przyjś cie do recepcji w celu rozwią zania problemu z numerem. Recepcjonistka zapytał a o powó d naszego niezadowolenia z pokoju i powiedział a, ż e ​ ​ już szuka nowego pokoju. Po pię ciominutowym oczekiwaniu zaprosił nas do obejrzenia pokoju, a jeś li pod każ dym wzglę dem bę dzie nam odpowiadał , bę dziemy mogli się do niego wprowadzić . Pokó j speł nił wszystkie nasze oczekiwania - IV pię tro z widokiem na morze z wygodnym ogromnym ł ó ż kiem))). Tak wię c, dzię ki szybkim dział aniom Natalii, zameldowaliś my się w hotelu o godzinie 12-00.
Był a to oś cież nica samego hotelu, ale nie psuł a nastroju, bo na wycieczce mogą się zdarzyć ró ż ne rzeczy, zaró wno przyjemne, jak i nieprzyjemne, do czego trzeba się psychicznie przygotować.
Przewodnik po hotelach:
Rano nastę pnego dnia spotkaliś my się z naszym hotelowym przewodnikiem o imieniu Saad, któ ry okazał się doś ć kompetentny i uważ ny. Opowiedział bardzo szczegó ł owo i wyraź nie o wszystkich momentach swojego pobytu w Egipcie i w samym hotelu. Przez resztę reszty Saad pomagał nam w ró ż nych sytuacjach, a w razie jakichkolwiek pytań moż na był o się z nim kontaktować , za co jesteś my mu szczegó lnie wdzię czni.
Odż ywianie:
Jedzenie w hotelu nazywa się "Don't Burst". Innymi sł owy, jedzenie dostarczane jest 24 godziny na dobę . Opró cz podstawowego ś niadania, obiadu i kolacji dostę pne są brunche, obiady i kolacje, a takż e wieczorne przeką ski. Każ dy dzień tygodnia poś wię cony jest jednej z kuchni ś wiata.

Ró ż norodnoś ć i obfitoś ć jedzenia jest taka, ż e ​ ​ za 10 dni nie spró bujesz wszystkich potraw, nawet jeś li nie wyjdziesz z restauracji przez kilka dni. Jakoś ć jedzenia jest doskonał a, wydawał o się , ż e jest gotowane z duszą . Z mię sa: cielę cina, jagnię cina, woł owina, kurczak, kaczka. Ryby, owoce morza każ dego dnia, po prostu trzymaj gę bę na kł ó dkę . Pieczenie duszy: chleb, ciasta, ptysie na każ dy gust i w dowolnej iloś ci. Nawiasem mó wią c, jeś li dana osoba jest uczulona na okreś lone pokarmy lub okreś loną dietę , moż esz nas o tym poinformować z wyprzedzeniem (przed wyjazdem), a bę dziesz miał osobisty stó ł , któ ry uwzglę dnia wszystkie Twoje potrzeby.
Personel:
Personel na terenie hotelu jest prawie niewidoczny, ale peł ni swoje funkcje, co wskazuje na doskonał e wyszkolenie i profesjonalizm. Wszyscy są bardzo uprzejmi i uważ ni. Jak powiedział barman w holu: „Tutaj atmosfera jest najbardziej przyjazna”.
Osobno chcę zwró cić uwagę na kierownika restauracji Tamarind o imieniu Esam, któ ry zwró cił szczegó lną uwagę na naszych ludzi, co sprawił o, ż e nasz odpoczynek był nieopisanie ł atwiejszy, godną osobą . W każ dą sobotę wieczorem umawiają się na koktajl z dyrektorem generalnym hotelu, gdzie serwowane są wina musują ce i ś wież e mieszanki, a każ dy moż e osobiś cie komunikować się z dyrektorem generalnym i osobiś cie mu wyraż ać swoje ż yczenia, skargi itp.
Plaż a:
Plaż a jest mieszanką piasku i muszli, leż akó w i parasoli w duż ej iloś ci, wystarczają cej dla każ dego. Czystoś ć jest utrzymywana codziennie. W pobliż u plaż y restauracja-bar Tanga, w któ rej moż na zamó wić napoje i coś przeką sić , jeś li jesteś zbyt leniwy, aby iś ć na lunch w Tamardin. Morze po jednej stronie plaż y jest doś ć pł ytkie (dla dzieci tak), a po drugiej gł ę bsze. Na plaż y znajdują się katamarany, ł odzie i ró ż ne gadż ety do aktywnoś ci na ś wież ym powietrzu, jest nawet Water Jet Pack.
Sprzą tanie pokoju:
Sprzą tanie odbywa się codziennie i nazywa się Makijaż.

Wł aś ciwie jak się nazywa, takie i sprzą tanie)) W pierwszy dzień odpoczynku kł adę dolara pod dywanik w pokoju z notatką , ż e jeś li znalazł eś tę notatkę , to znaczy, ż e pokó j jest dobrze posprzą tany i dolar to mał y bonus, któ ry pojawi się w ró ż nych rogach pokoju, gdy zostaną odnalezione przez personel. Banknot z dolarem z powodzeniem leż ał pod dywanem, dopó ki nie wyszliś my. Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li chcesz, aby pokó j został wyszorowany, musisz porozmawiać bezpoś rednio z sprzą taczem, có ż , moż esz ró wnież w recepcji ...jak chcesz))
Streszczenie:
Ogó lnie wraż enia z pozostał ych był y tylko dobre, pomimo puł apek.
Dzię kujemy naszemu touroperatorowi, reprezentowanemu przez Natalię Dremovą , za doskonał ą pracę , responsywnoś ć i goś cinnoś ć , a takż e wszystkim, któ rzy sprawili, ż e nasze wakacje był y wygodne i bezpieczne. A dzię ki tym, któ rzy w koł a wł oż yli szprychy, uczyniliś cie nas mą drzejszymi i silniejszymi.

Wł adysł awa i Wiktorii.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał