głupie gadanie

Pisemny: 6 czerwiec 2012
Czas podróży: 23 może — 2 czerwiec 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Cześ ć . Bę dę kró tki i rzeczowy. Przybył okoł o 19-00 usiadł przy stoł ach i zaczą ł wypeł niać ankiety. Nikt nie zaoferował drinkó w powitalnych, nie przynió sł , nie pokazał , gdzie je zdobyć . Zarezerwował em pokó j przez dział obsł ugi klienta w pobliż u morza. Wyszł a do nas kobieta o imieniu Elena, rosyjskoję zyczna, na pewno nie Rosjanka z narodowoś ci i obiecał a zorganizować wszystko zgodnie z planem. W rzeczywistoś ci dali pokó j najdalej od morza i nie zmieniali niczego za proś by i pienią dze. Do tego oceniam hotel za nocleg 3. Nie ma co dodawać i odejmować liczby, wszyscy piszą o tym w recenzjach.
Jedzenie to duż y temat. Jednym sł owem nie moż na opisać tego mał ego horroru. Ś niadanie to jedyna rzecz, któ ra Cię nie przestraszy ani nie zaszokuje. Jajka na twardo, jajka sadzone, jajecznica, musli, naleś niki, plastikowa kieł basa. Na obiad i kolację wszystko jest mniej wię cej takie samo i powoli prowadzi do niewielkiej iloś ci jadalnego jedzenia. Zupy to gł ó wnie warzywa, są to gł upio posiekane ró ż ne warzywa, zaró wno bez rodziny, jak i bez plemienia, gotowane i podawane w ró ż ne dni pod ró ż nymi nazwami. Grillowana ryba o paskudnym smaku, twarda woł owina, substytut gumy i frytki, a makaron jest inny. To chyba wszystko, co w jakiś sposó b przypomina normalne jedzenie. Desery w postaci owocó w i ciastek nie są brane do jedzenia. Wszystko inne po prostu tworzy wyglą d ż ywnoś ci o zł ym wyglą dzie i smaku. Pod koniec reszty usiedli na tabletkach i muszli klozetowej od zatrucia. W tym celu oceniam hotel na jedzenie 2.
Serwis to jeden z gorą cych temató w w branż y usł ugowej. Od momentu przyjazdu aż do koń ca wakacji czuliś my się jak frajerzy i niepotrzebni ludzie. Cią gle chciano zmienić hotel, któ ry był zapchany tylko alkoholem. Koktajle powitalne, któ re a priori opierają się na recepcji i restauracjach a la carte, nie został y wydane. Zarezerwowany pokó j nie został podany. Kelnerzy w restauracjach ś mierdzą gorzej niż wielbł ą d na plaż y. Cią gle trzeba na nie uważ ać , pytać , przypominać . Stosunek pracownikó w do urlopowiczó w jest lekceważ ą cy, po raz kolejny starają się nie zwracać uwagi na rosyjskoję zycznych. Niemcó w i Arabó w zaleca się i obsł uguje na pierwsze ż ą danie. Znajomoś ć i poufał oś ć przebijają się z każ dej sekundy. Ich twarze wykrzywiają się i przeklinają . Cią gle robią niestosowne ż arty. W tym celu oceniam hotel na usł ugę.3.

Morze wyglą da jak radiacyjna rzeka Dniepr - zielona, ​ ​ bł otnista. Wejś cie do morza mulak z gruzem budowlanym. Leż aki, jak w najtań szych hotelach, plastikowe i bez materacy. Parasole są ż elazne i zardzewiał e, nie tworzą cieni, ponieważ splot jest peł en dziur. Do tego oceniam hotel nad morzem 3.
Có ż , teraz o plusach. W tym hotelu alkohol jest lepszy niż zwykle w Egipcie. Dobre soki z duż ym wyborem. Duż y i pię kny basen. Moż e to wszystko.
Ten hotel jest prawdopodobnie odpowiedni dla tych, któ rzy zawsze odpoczywali tylko na Krymie. Jeś li chodzi o dobre recenzje, wię kszoś ć z nich jest pisana przez pracownikó w hotelu, tzw. menedż eró w obsł ugi klienta, to jest gł ó wna czę ś ć ich pracy. Wię c wybó r należ y do Ciebie!! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał