Bardzo zła obsługa?

Pisemny: 2 listopad 2020
Czas podróży: 23 — 30 październik 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Numer 17308.
Umieszczono nas w pokoju z zepsutym zamkiem w drzwiach wejś ciowych. Natychmiast odmó wili zmiany pokoju, dopiero po czwartym wezwaniu mechanika i groź bie napisania reklamacji mogli przenieś ć się do innego pokoju. W pokoju na dwó ch osobnych ł ó ż kach materac nie jest zamocowany. Duż o się chwiał em, kiedy odpoczywał em na takim ł ó ż ku. Pokó j został posprzą tany trzeciego dnia, po kolejnej reklamacji w recepcji. Rę czniki do rą k nie był y zmieniane przez cał y pobyt. Jedzenie jest monotonne. Zapach w jadalni był bardzo silny. Jedzenie jest bardzo ostre i ostre. Sł odycze są bardzo prymitywne. W ogó le nie ma animacji.
Jedyną dobrą rzeczą jest morze. Zachó d sł oń ca jest gł adki i piaszczysty. Umiarkowana gł ę bokoś ć (do pasa i powyż ej).

Hotel jest peł ny w 20-30%. Ale mimo niskiego obł oż enia podczas wymeldowania ż ą dają opuszczenia pokoju dokł adnie o godzinie 12.00. Zostań dł uż ej tylko za dodatkową opł atą . 1 godzina - 35 euro.
Odpoczynek w tym hotelu nie pozostawił najlepszych wraż eń na temat reszty w Egipcie?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał