Relacja gości nie chce pomóc i zagłębić się w problem

Pisemny: 17 marta 2019
Czas podróży: 11 — 18 marta 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Odpoczynek z rodziną w Seagull 11-18 marca 2019

Tak niską ocenę wystawił am wył ą cznie ze wzglę du na pracę kierownika biura relacji z goś ć mi – Anny.

Przy zameldowaniu otrzymaliś my kupon na bezpł atną wizytę w restauracji rybnej. Ale jakoś nie poszli od razu. 16 marca podszedł em do pracownika hotelu i poprosił em o zapisanie się na 16-17 marca, ale usł yszał em, ż e wszystko jest zarezerwowane, zaproponowano mi inny program na jeden. W zwią zku z tym odmó wił em.
Zwró cił em się o pomoc do relacji z goś ć mi kierownika biura, Anny. Anna odpowiedział a na postawiony problem: „Mają tam bardzo mał o miejsc i pracują tylko 4 dni. Nie mogę ci pomó c".
Zwró ć uwagę na
1. „mają tam” – czyli mają osobny hotel, a managerowie pracują w zupeł nie innym miejscu.
2. absolutny brak chę ci zagł ę bienia się w problem i pró by jego rozwią zania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał