Dobry hotel na rodzinne wakacje?

Pisemny: 23 listopad 2016
Czas podróży: 3 — 13 listopad 2016
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Transfer do hotelu jest dobrze zorganizowany, ale ze wzglę du na jego oddalenie od centrum, przy woż eniu turystó w, przywoż ono ich tu prawie na koń cu. Po przybyciu do hotelu okoł o 10 rano zostali natychmiast umieszczeni w pokojach (chociaż meldowanie odbywał o się od 14.00), mieli moż liwoś ć zjedzenia rogalika oraz napicia się herbaty i kawy w barze. Hotel jest już stary i w niektó rych miejscach wymaga naprawy, ale pokó j mi się podobał , czysty i schludny, urzą dzenia hydrauliczne i elektryczne dział ał y prawidł owo. Sprzą tanie w pokojach jest normalne, napiwek oczywiś cie był y powykrę cane figurki i dodatkowe rę czniki. Teren jest czysty, plaż a piaszczysta, moż na bezpiecznie wejś ć do morza bez butó w, był o wystarczają co duż o leż akó w i rę cznikó w. Nie był o koralowcó w, ale od razu zebrał y się wszystkie rodzaje ryb (choć nie tak pię kne jak na gł ę bokoś ci), delfin zabawiał plaż owiczó w przez kilka dni, ale potem najwyraź niej znudził a mu się irytują ca uwaga pł ywakó w i znikną ł . Pod wzglę dem ż ywieniowym - zadowalają ce i trochę monotonne, na solidne 3, czasem 4. Napoje są jak w cał ym Egipcie. Nie ma dodatkowych restauracji, wieczorami moż na zapisać się do restauracji, ale jedzenie jest tam prawie takie samo jak w ś wietlicy. Owoce morza i ryby moż na zamó wić za opł atą . Raz na obiad był y smaż one kraby - wzię li je i zostawili na talerzach - mał ych, takie kraby ł owimy tylko na pamią tki. Internet w pobliż u recepcji, ekstremalnie sł aby, był praktycznie nieobecny przez kilka dni - problem rozwią zano od razu kupują c kartę SIM Vodafone za 10 USD w sklepie hotelowym z 1.25 GB miesię cznie - przy aktywnym korzystaniu wydaliś my tylko poł owę wolumenu . Sklepó w hotelowych jest niewiele, ale ich ceny są rozsą dne.
Przewodnicy hotelowi sprzedają swoje wycieczki w doś ć agresywny sposó b i przy nierzetelnych informacjach, ceny wycieczek w poró wnaniu z lokalnymi organizatorami wycieczek był y 1.5-2 razy wyż sze, a poziom usł ug nie ró ż nił się zbytnio. Skorzystaliś my z usł ug lokalnego touroperatora - ceny adekwatne, usł uga normalna, byliś my z nimi w Kairze i rejs statkiem - fajnie porozmawiać z ludź mi, jest moż liwoś ć uzyskania dodatkowych rabató w (jako bonus z hotelowych przewodnikó w był a wycieczka do miasta, ale tylko na dostawę do ich sklepó w - skó ry, oleje, towary konsumpcyjne. Po wyjeź dzie klucze do pokoi został y przekazane o godzinie 12.00, wyjazd z hotelu ogł oszono o 14.30. Lunch w restauracji nie był już dozwolony (za kulisami przewodnik zaproponował zjedzenie fast foodó w przy basenie, co nie był o do przyję cia dla wszystkich). Wyjazd był opó ź niony ze wzglę du na warunki pogodowe, pró by nakarmienia przynajmniej dzieci w hotelu restauracja pó ź niej nie powiodł a się - administrator sali wyrzucił ich z sali lub zaproponował , ż e zapł aci 7 USD za lunch. Ogó lnie hotel mi się podobał , a resztę polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał