Hotel nie jest zły, ale wszystko psuje personel?

Pisemny: 31 styczeń 2022
Czas podróży: 29 styczeń — 5 luty 2022
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 1.0
1. Zameldowanie strasznie wprost powiedzieć , ż e chcesz się zameldować od razu zapł ać.5 USD dodatkowo weź kolejną dopł atę za pokó j mó wią , ż e damy Ci widok na budynek lub pł acisz jeś li za dwoje to 28 USD z widokiem na baseny 56 z widokiem na morze .
2.
3. Baseny mó wią ż e są podgrzewane ale faktycznie podgrzewają to jak nie obiecane 20 stopni nie ma nawet maksimum chyba 10-12 a to nie fakt moż e być niż sze.
4.
Przewodnicy to po prostu okropne kompostowe mó zgi 4 godziny zwabią przynajmniej trochę pienię dzy, powiedzą coś na szacunek, a typ pomoż e, ale w rzeczywistoś ci nifiga nie pomoż e, ale po prostu rzucaj czym chcesz pluć na twarz, doł ą cz, to dotyczy ciebie! ! ! !!
5. Hotel nie cią gnie na 5 nawet to, ż e na 4 cią gnie

6. Z profesjonalistó w tutaj jest bardzo dobre jedzenie i bardzo dobrzy kelnerzy i barmani, a na recepcji czarna i taka kobieta i ł ysa, bezczelna twarz.
7. Z zawodowcó w na terenie parku wodnego czysto opiekunki do dzieci, a nie zł ych basenó w, ale nie ma kampanii grzewczej ...jak wskazano.
Tłumaczone automatycznie z języka ukraińskiego. Zobacz oryginał