Nie bardzo mi się to podobało

Pisemny: 16 lipiec 2019
Czas podróży: 4 — 11 lipiec 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Nie był o wielkich niespodzianek. Dopasowanie ceny do jakoś ci. Oczywiś cie daleko od 5 *. Na recepcji zapł acił em 20 dolaró w za dwa pokoje z proś bą o szybkie zapeł nienie. Nie wyszł o szybciej, a jeden z pokoi miał zepsuty klimatyzator, nie zmienili go od razu, zaproponowali, ż e poczekają na mechanika i dopiero wtedy dali kolejny pokó j. Z wdzię cznoś cią nie trzeba się spieszyć . Nie podobał a mi się chiń ska restauracja. Bardzo nieprzyjazny personel, obchodzili tam urodziny, ich wł asny alkohol nie jest dozwolony. Pierwszy raz w ten sposó b. Jeś li wybierasz się do Luksoru, dostaniesz ze sobą ś niadanie, na któ re wstyd nie trafić z turystami z innych hoteli. Bę dzie jabł ko, ogó rek i trzy buł ki, w któ rych znajdziecie malutki kawał ek kieł basy. Jeś li twó j pokó j posprzą ta mł ody chł opak Ibrahim, przygotuj się , ż e zaż ą da nie tylko dolara za sprzą tanie, ale takż e alkoholu i czekolady. Czekolada w lodó wce wł aś nie ukradł a. Tak się zł oż ył o, ż e w cią gu kilku dni zapł acili dwa razy za sprzą tanie. Poproszony o powró t rzucił pienią dze na ł ó ż ko, zaaranż ował cał e przedstawienie, w wyniku czego ze stoł u znikną ł klucz do pokoju. Musiał em za to zapł acić.10 dolaró w w recepcji? . Niezwykle paskudny facet. Reszta personelu jest przyjazna i przyjazna. Ogó lnie, dzię ki dobremu towarzystwu i pozytywnemu nastrojowi, reszta zakoń czył a się sukcesem. Ale za drugim razem nie pojechalibyś my do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał