Ogólnie dobry hotel?

Pisemny: 14 wrzesień 2018
Czas podróży: 30 sierpień — 11 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 7.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Ogó lnie dobry hotel, ale mocna tró jka +, to chyba był a czwó rka w pierwszych latach dział alnoś ci (wielokrotnie sł yszeliś my, ż e Marlin Inn nie jest tym, czym był kiedyś ). Po pierwsze, o zaletach: 1. linia brzegowa; szykowne morze (każ dy, kto lubi oglą dać podwodny ś wiat, musi wzią ć maski, bo nawet tam, gdzie po kostki jest duż o ryb, a gł ę biej – kalmary, mą twy, rozgwiazdy ró ż nych gatunkó w (w jednym z dni zbadaliś my cał e 5 gatunkó w , w bojach), ryby); wł asna przytulna, kompaktowa plaż a, na któ rej każ dy zawsze ma wystarczają co duż o leż akó w, niezależ nie od liczby goś ci w hotelu (jakaś fantazja), dojś cie na plaż ę z najdalszego pokoju na terenie hotelu zajmuje dokł adnie 5 minut) ; fajna animacja (w biurze podró ż y z jakiegoś powodu powiedziano nam, ż e animacja jest taka sobie - 1. W rzeczywistoś ci 5 mał o aktywnych osó b - 4 animatoró w, któ re są super towarzyskie, aktywne, zabawne, ale jednocześ nie zupeł nie nienarzucają ce się , udaje im się mieć zaró wno dzieci, jak i dorosł ych; program wieczorny jest oczywiś cie powtarzany, ale to już zależ y od hotelu, a nie od chł opakó w; ale w cią gu dnia - wszystko jest po prostu cudowne: sport, gry, imprezy z pianką i po prostu rozmawianie z każ dym, kto tego potrzebuje); jedzenie (ogó lnie cał kiem normalne, ale nie "wow": zawsze kurczak, woł owina, warzywa (ś wież e i w postaci wszelkiego rodzaju gulaszu), ryż , ziemniaki, makaron, ryby co drugi dzień , sł odycze - osobny ogromny stó ł , owoce - zupeł nie zwyczajne gruszki, banany, granaty, daktyle, naleś niki i jajecznica na ś niadanie); obsł uga (barmani i kelnerzy są bardzo uprzejmi, uś miechnię ci, zawsze starają się pomó c, animatorzy). Z tego, co mi się szczegó lnie nie podobał o: pokoje (absolutnie wszystkie pokoje generalnie przydał yby się kosmetycznym naprawom; wszę dzie coś jest zepsute, zepsute, nie dział a); sprzą tanie (chyba jeden z najwię kszych minusó w - nie raz na 11 nocy myliś my porzą dnie podł ogę , nie za napiwek, nie po prostu tak, nie po proś bach razem z napiwkiem; i tak jest w cał ym hotelu; ja' m nie mó wią c o kurzu, prawdopodobnie nigdy nie wysycha, ale rę czniki są regularnie zmieniane); personel recepcji (po pierwsze: nikt (!! ! ) w recepcji nie mó wi po rosyjsku (albo nie chce rozmawiać za darmo, jak podpowiedział nam przewodnik), po drugie: ani jednego drobnego kroku w kierunku rozwią zania problemu, cią gle wzruszają ramionami z obł ą kań czymi uś miechami na twarzach (dlatego we wszystkich sprawach - tylko do hotelowego przewodnika z biura podró ż y), nawiasem mó wią c, w hotelu w ogó le niewiele osó b mó wi po rosyjsku, ale jeś li animatorzy, barmani, kelnerzy starają się jak mogą zrozumieć i pomó c, a recepcjonistka w ogó le niczego nie potrzebuje); wi-fi (tylko ł apie się w lobby i jest bardzo, bardzo ciasny, wystarczy tylko na wiadomoś ci, nawet ze zdję ciem problemu, wię c lepiej od razu kupić lokalną kartę SIM z internetem; i nagle ktoś bę dzie jej potrzebował : Skype dział a tylko przez Wi-Fi (! ). Ogó lnie wraż enia był y dobre, a co najważ niejsze, po co jechać nad morze - samo morze - po prostu cudowne ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał