Niespełnione oczekiwania

Pisemny: 22 wrzesień 2020
Czas podróży: 4 — 13 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Wybraliś my hotel Jungle Aqua, ponieważ nasz hotel (miasto spokoju) nie został otwarty po kwarantannie. Przy wyborze wzię liś my za podstawę duż ą liczbę pozytywnych recenzji, wysokie oceny dla wszystkich czynnikó w hotelu, a takż e na podstawie recenzji wideo z kanał u Travel24 rodziny Anisimovó w na youtube. Ponad poł owa tych zalet, któ re się wyró ż niał y, nie odpowiada rzeczywistoś ci !! !
W kolejnoś ci: rozliczenie. Przyjechaliś my na wypoczynek z dwiema rodzinami (4 osoby dorosł e + 2 dzieci), zameldowanie zaję ł o trochę czasu (w 15 minut już pojechaliś my z rzeczami do naszych pokoi). Osiedlili nas w najbardziej odległ ych pokojach hotelu, aby dostać się do recepcji, restauracji, baró w w parku wodnym, trzeba był o chodzić co najmniej 10 minut, i to nie raz dziennie, ale przez cał y czas (z mł odymi dzieci w takim upale to po prostu nierealne) ! Na liczne proś by i propozycje nagró d finansowych za przebieralnie do miejsc bliż szych tym wszystkim, powiedziano nam, ż e musimy poczekać dzień lub dwa, podobno był o tł oczno itp. aż bę dziesz musiał zrobić skandal! Potem był y wolne pokoje, w któ rych chcieliś my. Trzeciego dnia odpoczynku ruszyliś my.
Pokoje. Nic niezwykł ego dla Egiptu i Hurghady. W barze nie był o szlafrokó w i kapci, sokó w i sł odkiej wody, past do zę bó w i szczoteczek, ś wież ych kwiató w itp. , o czym wspominał em wcześ niej w recenzjach i recenzjach (dla nas te rzeczy nie są fundamentalne, ale jednak). Sprzą tanie odbywał o się na ż yczenie, bardzo powierzchownie, aby opró cz sprzą tania moż na był o uzupeł nić papier, ż ele, wodę i szampony, trzeba był o mó wić osobno.

Terytorium. Wszę dzie pię knie, czysto.
Ż ywnoś ć . Nic niezwykł ego. Prawie tak samo każ dego dnia. Aby znaleź ć to, co trzeba był o przejś ć przez wszystkie restauracje i wszę dzie stać w kolejce. Nie był o sushi ani tajskiego jedzenia. Jeden lub maksymalnie dwa rodzaje zup we wszystkich restauracjach. Mał y wybó r sł odyczy. Dania mię sne są monotonne i nie zawsze jadalne. Bary to zupeł nie inna historia. Napoje lano tylko z butelek i nie zawsze z lodem. Problemem jest picie czegokolwiek, czego nie ma w posił kach. Przy tak ogromnym terytorium w recepcji był bar, a w parku wodnym, zanim tam dotrzesz, już bę dziesz chciał !
Animacja w hotelu wcale nie był a! Po prostu był a nieobecna. Hotel postanowił nie wydawać pienię dzy po prostu. Bez wystę pó w, bez programu kulturalnego. Dla dzieci nie był o nic do roboty, z wyją tkiem basenó w i parku wodnego. Wieczorem przy restauracjach dzieci draż niono samochodami i automatami do gier, za któ re pł acono.
Argumentowali to faktem, ż e koronawirus, ale jednocześ nie w innych hotelach z jakiegoś powodu jest animacja !! !
Mnó stwo mieszkań có w! Są po prostu wszę dzie i to jest prawdziwy problem. W restauracjach czekanie z nimi na jedzenie jest nierealne (zbierają.300 talerzy i grabią wszystko). Nierealne jest widzieć swoje dziecko w parku wodnym, po prostu ciemnoś ć ludzi. Cię ż ko zjechać z gó rki lub zatoczyć koł o, kolejki są straszne, ż e chę ć do jazdy znika. W barach podawane są bez kolejki. Jak powiedzieli nam pracownicy, hotel zapewnia im bardzo niskie ceny na wakacje.

Ogó lnie hotel nie jest wart swojej ceny. Poziom znacznie spadł , jeś li wierzyć w to, co ludzie o nim mó wili wcześ niej. Nie moż emy tego polecić . Nie bę dziemy tu znowu jeś ć !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał