Urlop nie powiódł się

Pisemny: 2 marta 2019
Czas podróży: 1 — 8 sierpień 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczą ł em w sierpniu 2018 r. Po przybyciu do recepcji wrę czono nam napoje ze szklanek, któ re ewidentnie miał y czyjeś nieumyte odciski palcó w. Wszę dzie był kurz, na podł odze, na stole. Pokó j wydał nam się jak w przeraż ają cej bajce. Doł ą czam zdję cie. W jadalni brakuje jedzenia, naczynia są wyszczerbione, obrusy brudne. Na zewną trz unosił się okropny zapach ś mieci. Zmieniono numer 3 razy. Skoń czył o się na przeprowadzce do innego hotelu. Nie powtarzaj naszych bł ę dó w. Nie wierz, ż e hotel ma 4 gwiazdki. To jest 3 z duż ym minusem.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał