Świetny pobyt?

Pisemny: 26 listopad 2009
Czas podróży: 14 — 21 listopad 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu od 14.10 do 21.10, 2009. Przeczytaliś my recenzje i zdecydowaliś my, co się stanie i postanowiliś my tu pojechać . Na lotnisku powitał nas organizator wycieczek Coral i szybko zabrał nas autobusem do hotelu. W recepcji wydano nas bardzo szybko. Był o nas 3 i zarezerwowaliś my 2 pokoje. Zaproponowano nam zamieszkanie w ł adnym dwupokojowym apartamencie w pobliż u recepcji, ale grzecznie odmó wiliś my. Dostaliś my normalne pokoje bez dodatkowych opł at. Jeden na pierwszym pię trze, drugi - na drugim. W jednym pokoju był o podwó jne ł ó ż ko, w drugim dwa pojedyncze ł ó ż ka, któ re zsunę liś my i otrzymaliś my potró jne ł ó ż ko. W pokoju wszystko dział ał o, w mini-barku był y 2 butelki wody po 1.5 litra każ da i butelka Pepsi i Mirinda 0.33 litra. Wię c nie musisz nic pł acić , wszystko jest darmowe. Nie był o jaszczurek i nie był o też smrodu!!!!! ! Fakt, ż e w pobliż u jest plac budowy, wię c wszę dzie jest plac budowy. WSZYSTKIE pokoje mają widok na ogró d lub morze. Ani jednego na budowie. Jest widoczny dopiero po wejś ciu do pomieszczenia wzdł uż korytarza.
Wcale nas to nie denerwował o. Brak hał asu z placu budowy. A kiedy jesteś na terenie basenu lub na plaż y, nawet tego nie widzisz ........
Z leż akami był mał y problem, wię c sami dł ugo spaliś my. O godzinie 10 wszystkie leż aki na plaż y był y już zaję te. Ale był y bezpł atne baseny przy gł ó wnym basenie i krytym basenie w pobliż u wł oskiej restauracji. Moż esz iś ć do obsł ugi, któ ra rozdaje rę czniki, a na plaż y bę dziesz miał darmowy leż ak...W skrajnych przypadkach dadzą Ci materac. Zostanie przywieziony na miejsce, a nawet przykryty rę cznikiem. Materace oddaliś my gratis! Za leż aki w podzię kowaniu oddaliś my 1 USD za 3 leż aki. Zaufaj mi, warto. Có ż , kochamy spać : )

Jedzenie jest cał kiem przyzwoite. Bardzo dobre wypieki. Zawsze 3 rodzaje mię sa, ryby, ryż (codziennie ryż był z nową przyprawą ), makarony (ró wnież codziennie inne). Ogó lnie rzecz biorą c, jedzenie w 4-gwiazdkowym hotelu jest bardzo dobre. Personel jest uś miechnię ty i nie ma znaczenia, w jakim ję zyku mó wisz.
Najważ niejsze to nie być niegrzecznym, a zostaniesz odpowiednio potraktowany. Arabowie z baru na plaż y byli bardzo przykro, kiedy wyszliś my. Nigdy nie miał em problemu z napojami. Był y zawsze rozdawane wszystkim i peł ne.
Plaż a jest piaszczysta. Morze jest bardzo czyste. Jest rafa, na któ rej wczasowicze karmią ryby chlebem. Akcja zapiera dech w piersiach.
Jedynym minusem, naszym zdaniem, był a obecnoś ć wczasowiczó w z drugiej linii. Za duż o ludzi na plaż y. I nie ma oddzielenia, któ ra strona plaż y dla któ rego hotelu.... Wszystkie leż aki był y zaję te przez wczasowiczó w z hotelu drugiej linii. Nasze był y bliż ej basenu.

Bardzo zł y przewodnik hotelowy Coral Ahmed. Był bardzo podekscytowany, gdy odmó wiliś my kupowania od niego wycieczek za duż o pienię dzy. Zmusza nas do wypisania pokwitowania, ż e ​ ​ odmawiamy wycieczek na Koral, a jeś li wykupimy wycieczkę na plaż y, to nie ponosi za nic odpowiedzialnoś ci. Grzecznie odmó wiliś my.
Nastę pnie kilka razy wsuną ł pod drzwi kopertę z zaproszeniem na wycieczki, ale my je po prostu zignorowaliś my.

W hotelu był o wielu goś ci mó wią cych po angielsku i Niemcó w. Wcale nas to nie przestraszył o, ponieważ mó wię pł ynnie po angielsku i niemiecku. Zachowywali się bardzo przyzwoicie i nie urazili Rosjan. Nie zauważ yliś my specjalnego stosunku personelu do Niemcó w.


Szczegó lnie chciał bym zwró cić uwagę na pracę touroperatora Coral. Przybywają c na lotnisko dowiedzieliś my się , ż e nasz lot jest opó ź niony o 6 godzin! Zał adowano nas do autobusu i zawieziono na parking autobusowy z proś bą o poczekanie, aż przewodnicy skontaktują się z wł adzami i zdecydują , co robić . Czekaliś my okoł o godziny, moż e trochę wię cej. Ludzie byli bardzo zdenerwowani, domagali się pilnego podania wody, jedzenia i tak dalej. Kiedy podano wodę butelkowaną , ludzie po prostu ją schowali i zaczę li domagać się wię cej!
Kiedy wszystkie problemy z wł adzami został y rozwią zane, zabrano nas do pię ciogwiazdkowego hotelu Tia Heights Makady Bay, gdzie w razie potrzeby mogliś my odpoczą ć , wzią ć prysznic i zjeś ć lunch. Mogliś my korzystać z cał ej infrastruktury hotelu, nie moż na był o tylko zaż yć napojó w alkoholowych. Woda, napoje gazowane, herbata, kawa, jedzenie - wszystko bez ograniczeń . Potem okazał o się , ż e lot jest opó ź niony nie o 6, ale o 8 godzin, ale wyglą da na to, ż e nikt się nawet nie zdenerwował . Ludzie nadal się odpoczywali.
Chciał bym zauważ yć , ż e w Grand Plaza Hotel wypieki w restauracjach i barach był y o rzą d wielkoś ci lepsze niż w tym pię ciogwiazdkowym hotelu. Jedzenie nie ró ż nił o się zbytnio. Jedyne, co zauważ yliś my, to ż e warzywa był y ś wież sze. A usł uga nie miał a 4 gwiazdek, ale pię ć . Ale to jasne...

Ale z rozrywką w Grand Plaza, w ogó le nic. Wieczorem dyskoteka dla dzieci i to wszystko........Ale bawiliś my się , duż o spacerowaliś my, pojechaliś my do hotelu na drugą linię . Wię c przez 7 dni nie mieli czasu na nudę.
W cią gu dnia na plaż y odbywał się aqua aerobik, siatkó wka, tań ce latynoskie. Był klub dla dzieci. Dzieci dobrze się tam bawił y. Zespó ł animatoró w skł ada się z Niemcó w, Rosjan i pracownikó w angloję zycznych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał