Źle. Nie polecam.

Pisemny: 1 marta 2017
Czas podróży: 10 — 18 styczeń 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 2.0
Byliś my razem w styczniu 2017 roku. Chciał em od razu pisać , ale jak to czę sto bywa, zebrał em się dopiero teraz. To bardzo dziwne, ż e komuś podobał się hotel. Duż o podró ż uje. Przejechał em pó ł ś wiata, wię c jest coś do poró wnania. Był em w Egipcie trzy razy. Wię c:
1. Osiedlił się szybko, ale z widokiem na pł oną ce ś mieci na pobliskim pustkowiu. (Na mapie Google widać , ż e obok hotelu jest nieuż ytki. ) Oczywiste jest, ż e 10 dolcó w od razu rozwią zał o problem, ale musieliś my czekać pó ł dnia, aż pokó j zostanie posprzą tany. Ale to drobiazg.
2. Poł owa hotelu nie jest ukoń czona i nie dział a (ta po lewej na oficjalnym zdję ciu). Budynek przetrwał do lepszych czasó w. Odpoczynek obok niedokoń czonego budynku oczywiś cie nie dodaje komfortu. Jest bardzo mał o zieleni i drzew. Hotel wcale nie wyglą da jak kwitną cy ogró d!

3. Woda w "podgrzewanym" basenie nie był a podgrzewana. Pł ywanie był o moż liwe tylko po dobrym drinku.
4. Woda w morzu był a cieplejsza niż w basenie, ALE moż na pł ywać tylko z pomostu o dł ugoś ci 100 m. Spacer zajmuje duż o czasu : (. Jest koral z rybami, ale nie pię kny (kto wie co To znaczy), jeś li jest przypł yw. Jeś li jest odpł yw, w ogó le nie ma wody.
5. Animacje - zero, poza 10 minutami aqua aerobiku w basenie dla kilku osó b. Wieczorem też nie ma nic do roboty.
6. Alkohol – jak we wszystkich hotelach w Egipcie z prostym all inclusive. Piwo tylko jednego gatunku - Faraon.
7. Przewodnik po hotelu Mukhamed to oszust, któ rego nigdy nie spotkał em ani nie widział em. Nie wierz w nic, co mó wi, a już na pewno niczego nie kupuj. Te same wycieczki w dowolnej agencji bę dą.3 razy tań sze. Bezpł atny transfer do Hurghady samochodem to oczywiś cie zwykł a wycieczka na zakupy.
8. Nie jestem wybredna w kwestii jedzenia. Moż e dlatego wydawał o mi się , ż e jedzenie nie jest zł e, o ile budż et pozwalał szefowi restauracji. Owoce morza nie był y. Tylko raz rozmroż ony filet z ryby morszczuka i raz z mał ej ryby rzecznej. Z owocó w: banany, pomarań cza, grejpfrut, guafa, mandarynka, zielony melon. Odebrano lody o godzinie 16 tylko 1 raz.
9. Wi-Fi jest dostę pne tylko w lobby za 10 USD. na dzień . Nie ma pokoi i nigdy nie był o.
10. Pokoje był y sprzą tane normalnie. Codzienny.
11. Personel nie jest niegrzeczny i nie jest zaznajomiony, zwł aszcza jeś li mó wisz po angielsku. Nie prosi o pienią dze.

12. Hotel skł ada się gł ó wnie z Niemcó w i Holendró w. Kilku Ukraiń có w i Biał orusinó w. Prawie ż adnych Rosjan. Na koniec przybył tł um Chiń czykó w. Są dzą c po restauracji i liczbie osó b na ulicy - hotel jest w poł owie pusty. Peł ne 30-40%. I wpł ywa na wszystko.
13. Na zewną trz hotelu - Egipcjanie, zranieni przez "kryzys". Kryzys nazywają nieobecnoś cią rosyjskich turystó w, a zatem pracą i pienię dzmi. Wszystkie prace budowlane został y wstrzymane. Wiele hoteli został o zamknię tych, pozostał e są zaję te w 10-20%.
Plaż e hotelowe są puste, w Hurghadzie prawie nie ma turystó w na ulicach.
Od pó ł roku 100% inflacji. W sumie smutny widok! Niewiele ma wspó lnego z Egiptem, któ ry był : (
Moja rada: jeś li Egipt, to szukaj znanych sieciowych hoteli, któ re utrzymują jakoś ć usł ug na poziomie. Ten hotel nie jest wart pó jś cia. Chyba ż e za nic, to był by tydzień na walenie miejscowego trunku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał