nieuczciwość

Pisemny: 23 listopad 2022
Czas podróży: 10 — 18 listopad 2022
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Wszystko, co jest napisane dobrze o hotelu, jest prawdą . Nie oznacza to jednak, ż e moż esz nie mieć szczę ś cia i wybió rczo personel hotelu nie bę dzie chciał na tobie zarobić . Są dzą c po recenzjach, takich przypadkó w jest wystarczają co duż o. Przede wszystkim podczas meldowania się dokł adnie ró b zdję cia telefonem wszystkich odpryskó w, zadrapań , pę knię ć mebli, luster itp. , robią c zdję cia eskorty, ponieważ przy wyjś ciu zostaniesz poproszony o zapł atę ! A bagaż zostanie zabrany i nie zwró cony. I nie moż esz udowodnić , ż e nie ma twojej winy.
Tak, po opublikowaniu recenzji na kilku stronach, z hotelu posypał y się skargi, najwyraź niej nadal je czytają i przywią zują do nich wagę , chociaż ś mieją się w twarz i mó wią o oboję tnoś ci kwater. Proszenie witryn o usuwanie bezstronnych recenzji. Animacja wielokrotnie prosi ró wnież wszystkich goś ci o napisanie pozytywnych recenzji, pię ć razy zwracano się do mnie z tą proś bą....
W mojej sytuacji z WADY HOTELU był a zatoka, przenieś li się do innego pokoju, podczas przeprowadzki karta rę cznikowa pozostał a w poprzednim pokoju. Tak, hotel nie jest zobowią zany, ale mimo to, wiedzą c, ż e goś ć nie wyjechał , ale się przenió sł , a nawet z winy hotelu, zwró ci go goś ciowi. Ale mi go nie zwró cili, a jak się pó ź niej dowiedział em, te karty tak naprawdę nie są rozliczane, wielu wypoż yczają cych numer zostawia je na pł ywanie, a potem albo rezygnują , albo nie. Przyjaciele się nie poddali.

Towarzysz z recepcji...Oj...Kompletnie nie umie się zachować w stosunku do goś ci, nie jest powś cią gliwy, niemił y, niemił y (Harry Fawzy). Podeszł am do niego z problemem, nie sł uchał , chociaż na począ tku chciał am rozmawiać z goś ciem sztafety, od razu zaż ą dał.10 dolaró w, uderzają c otwartą dł onią w stó ł jednym zdaniem daj 10 dolaró w -))). Mó wił spokojnie i nie podnosił gł osu.
Ok, dał em 10 dolaró w, ale w mojej sytuacji, biorą c pod uwagę winę hotelu za przeprowadzkę , któ ra był a powodem opuszczenia pokoju, w hotelach zorientowanych na klienta podejś cie jest jeszcze inne. Ale bardzo mu się nie spodobał o, ż e grzecznie chciał em przedyskutować problem i zaczą ł domagać się wię cej pienię dzy – kilkadziesią t funtó w, uś miechają c się mu w twarz i mó wią c, ż e skoro nie dał eś od razu 10 dolaró w, to oto wydruk tego, co kaucja … funtó w i jego zdaniem 10 $ nie wystarczy (jednocześ nie POPRAWIŁ kaucję w wydruku Word, zwię kszają c ją z tej, któ ra był a pierwotnie wskazana w wydruk meldunkowy. ). Opracowali profesjonalne ś rodki postę powania z goś ć mi. Zwlekał tylko wtedy, gdy powiedział em, ż e nie mam funtó w, niech zwró ci mi pienią dze, pó jdę wymienić i dam mu tyle funtó w, ile chce. Takie zachowanie z zewną trz był o brzydkie i obrzydliwe, czuł em się jak na egipskim bazarze lub w pensjonacie.
Nie był o z mojej strony konfliktu, był a pró ba grzecznego i spokojnego zał atwienia sytuacji. Są przyzwyczajeni do bezbronnoś ci turystó w, ż e potrafią być nieuprzejmi i nic za to nie dostaną … Tak mi powiedział . Ż e turysta wyjeż dż a. bezsilni, bez konsekwencji....Wię c bą dź ostroż ny, przy okazji, powiedziano mi dodatkowo, ż e w przypadku jakiejkolwiek utraty z pokoju, nie podejmują ż adnych dział ań . Tylko sejf. Oni nawet nie rozumieją i nie sprawdzają . Ma wł asną mafię i osobny biznes goś cinny, moż e prowadzić , a moż e nie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał