Jak nazywasz łódź, żeby się unosiła?

Pisemny: 8 lipiec 2012
Czas podróży: 30 czerwiec — 7 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Kiedy był em w hotelu, bardzo chciał em napisać recenzję . Dziś wró ciliś my z hotelu i napisaliś my recenzję "w pogoni". Cał a rodzina siedzi przy komputerze i każ dy chce doł oż yć do recenzji swoje dwa grosze. Tak wię c ta recenzja jest efektem pracy zbiorowej : ).
Poszliś my do hotelu w niezbyt dobrym nastroju, ponieważ recenzje w sieci na ten temat są w wię kszoś ci zł e. Organizator wycieczek Anex. Nigdy wcześ niej z nim nie latał em. Nie ma ż adnych skarg na organizatora wycieczek. Wszystko dział a jak w zegarku. Szczegó lnie chcielibyś my wspomnieć o przewodniku hotelowym Aneksa Ibragima. Dla mnie wyraż enie „Przewodnik po hotelach” brzmiał o wcześ niej jak przekleń stwo. Bez wzglę du na to, w jakim towarzystwie odpoczywaliś my, przewodnicy zawsze byli zainteresowani tylko sprzedaż ą wycieczek, a jeś li odmó wił eś wycieczek, to nie istniał eś dla przewodnika, nie musiał eś czekać na ż adną pomoc. Ibrahim na spotkaniu z nowo przybył ymi turystami opowiedział szczegó ł owo o hotelu, kupcach i zasadach postę powania. Poleć coś , co warto zobaczyć . Był zawsze w hotelu od 18:00 do 20:00. Co jest bardzo wygodne. Moż esz skontaktować się z nim w przypadku wszystkich pytań , w tym za symboliczną opł atą moż e dostarczyć laptopa do komunikacji z domem, co jest doś ć waż ne, ponieważ w Egipcie nie ma automató w telefonicznych, a rozmowa przez telefon komó rkowy jest doś ć droga. Tak naprawdę nie braliś my ką pieli parowej - korespondowaliś my z domowymi SMS-ami.
A teraz o hotelu: po zameldowaniu dostał em pokó j na pierwszym pię trze gł ó wnego budynku z widokiem na ś cianę są siedniego hotelu. Na począ tku byliś my zdenerwowani, a potem okazał o się , ż e jest jeszcze lepiej, bo. pokoje na parterze z widokiem na basen mają ogromną wadę - cią gł y hał as, nawet pó ź no w nocy, a wszyscy byliś my cicho i spokojnie. W pokoju wszystko dział ał o, był czajnik i filiż anki, torebki z herbatą i cukier, telewizor pokazał.5 kanał ó w rosyjskoję zycznych, w minibarze był y 2 butelki wody. Hydraulika w dobrym stanie, klimatyzacja dział ał a jak w zegarku. Na naszą proś bę przynieś li skł adane ł ó ż eczko dla dziecka, nastę pnego dnia przynieś li do minibaru 5 sokó w po 250 gramó w, 2 litrową colę i 5 butelek wody. Na recepcji spotkaliś my Ismaila (mą ż zapomniał swojego imienia i kiedyś zadzwonił do Ahmeda, wię c się roześ miał i powiedział , ż e to Ahmed : )). zwró ciliś my się do niego o wszystkie pytania i pomó gł nam najlepiej, jak mó gł , chociaż nie wiemy, jakie stanowisko zajmuje. Zawsze się uś miechał , kiedy nas widział i pytał , czy wszystko z nami w porzą dku. Jeś li chodzi o recepcję , chcę zauważ yć , ż e personel stale musi rozwią zywać problemy wczasowiczó w, a wię kszoś ć turystó w jest szczerze wrogo nastawiona. Myś lę , ż e to wyjaś nia narzekania wielu osó b, ż e nikt nie spieszy się z rozwią zaniem swoich problemó w. W takim przypadku polecam zapytać „szefa” i zwró cić się do niego z proś bą . Jeś li Twoja proś ba lub reklamacja bę dzie zasadna, zostaną one bardzo szybko speł nione. Dotyczy to ró wnież sprzą tania i dostarczania wody i napojó w.

Teraz chcę napisać o jedzeniu i obsł udze w restauracji. Nigdy nie wychodziliś my jeś ć , kiedy restauracja był a otwarta. Woleliś my przyjechać.40-50 minut po otwarciu. Wtedy najbardziej gł odni już zjedli, a Ty moż esz powoli wybierać , co chcesz, zresztą bez kolejek i ś cisku. Nie warto też przychodzić na zamknię cie restauracji, bo moż na nie dostać czegoś smacznego. Na obiad zawsze jedliś my arbuza. Skoń czył o się za okoł o pó ł torej godziny. Wycią gnij wię c wł asne wnioski. Kolejny punkt - w hotelu jest duż o Arabó w. Teraz mają ramadan i nie wolno im jeś ć przed zachodem sł oń ca. Ibrahim ostrzegł na spotkaniu, ż e lepiej iś ć na obiad nieco pó ź niej, aby unikną ć kolejek. Jeś li chodzi o wybó r dań , to nie zgadzam się z tymi turystami, któ rzy twierdzą , ż e nie ma co jeś ć . Powiedz mi, czy masz w domu codziennie wybó r dań z woł owiny, kurczaka, owocó w morza? Czy masz 5-6 dań na przystawkę ? Czy zawsze masz jabł ka, daktyle, pomarań cze, melony, szare owoce? A czy dodajesz do nich arbuza, brzoskwinie, banany i morele? Ile wypiekó w masz każ dego dnia? Dlatego uważ am, ż e nie ma co pisać o tym, co jest w restauracji, delikatnie mó wią c, niepoprawnie. Tak, są problemy. Zawsze krą ż ą historie o otruciu ludzi. Ale przepraszam, czy nie rozumiesz, ż e jesteś na innym kontynencie? Co wię cej, jesteś w Afryce, na pustyni. Twó j ż oł ą dek nie jest gotowy na tę wodę . Uważ aj, aby nie jeś ć sał atek, nie naduż ywaj warzyw, nie pij wody nawet z lodó wki. Masz czajnik w swoim pokoju, wię c uż yj go, zagotuj sobie tę samą wodę z chł odnicy, a bę dziesz szczę ś liwy. Nie upijaj się lokalnym darmowym alkoholem, lepiej zabrać ze sobą sprawdzone drinki, ponieważ moż na je przewozić w bagaż u (nie w bagaż u podrę cznym). Przestrzegaliś my tych prostych zasad i nie mieliś my z có rką ż adnych problemó w ż oł ą dkowych. Pod koniec wakacji zjedliś my już wszystko i cieszyliś my się obfitoś cią jedzenia.
Jeś li chodzi o obsł ugę w restauracji (chyba bardziej sł usznie powiedzieć „w jadalni”), jest ona naprawdę dyskretna. Zauważ yliś my jednak ciekawy fakt: jeś li traktujesz sł uż bę ż yczliwie, uś miechasz się , przywitasz, podzię kujesz, to zaczynają cię zauważ ać i starają się lepiej ci sł uż yć . Oto fakt: w restauracji pracuje kelner Ahmed. Widzą c, ż e jesteś my przyjaź ni, cią gle ż yczył nam mił ego apetytu, rozmawiał z naszą oś mioletnią có rką i sam przywoził sprzę ty. Kiedy zobaczył , ż e jego có rka stoi w kolejce po colę , po cichu poszedł i przynió sł colę , a potem zawoł ał có rkę z kolejki. Kilka razy przynió sł nam wino. Moja có rka dał a mu kwiatek, był bardzo szczę ś liwy. Reszta personelu restauracji to ró wnież bardzo mili ludzie. Wię c nie bę dziesz gł odny, a jeś li bę dziesz zachowywał się jak czł owiek, bę dziesz szanowany.
Czy nam się to podoba, czy nie, ale gł ó wną perł ą hotelu jest morze. Nie jesteś my pierwszy raz w Egipcie, ale takiej plaż y jeszcze nie widzieliś my. Tu przy brzegu nie ma koralowcó w i kamieni, tylko czysty piasek. Prawie nie uż ywaliś my specjalnych butó w, któ re kupiliś my w zeszł ym roku, kiedy byliś my na wakacjach w Montilon. Có rka nie wyszł a z wody, mą ż popł yną ł do koralowcó w, zobaczył zaró wno wę gorza i pł aszczkę , jak i rybę Napoleona.
Teren hotelu jest ogromny. Nie mogliś my obejś ć tego wszystkiego w 8 dni. Wiele palm. Są miejsca, któ re nie są w porzą dku. Ale chodziliś my gł ó wnie w nocy, ponieważ w cią gu dnia jest bardzo gorą co. Warto zobaczyć ś piewają ce (lub tań czą ce) fontanny o godz. 21-00 w pobliż u Paradise Hotelu, a co wieczó r program się zmienia. Nawiasem mó wią c, każ dego wieczoru w godzinach 22-30 odbywa się przedstawienie na tarasie promenady. Program przeznaczony jest na 7 dni. Dlatego ci, któ rzy odpoczywają przez dwa tygodnie, widzą wszystkie pokoje 2 razy. Polecamy odwiedzić „Pokaz Cobry” i zatań czyć w spó dnicach.

Animacja w hotelu nadal istnieje! Przy basenie i na plaż y dział a zespó ł rosyjskoję zycznych animatoró w. Wieczorem o 20-00 dyskoteka dla dzieci w barze bilardowym. Zdecydowanie dzię kuję Tanyi, animatorce z Moskwy. Moja có rka po prostu nie chciał a jej puś cić , opracował a nawet plan, aby zabrać Tanyę na Ukrainę w walizce : ). W samolocie moja có rka uronił a ł zę - chcę jechać do Tanyi. Ż ał ujemy, ż e nie poprosiliś my Tanyi o jej adres e-mail.
Hotel posiada bardzo dobry park wodny z 5 zjeż dż alniami. Są doś ć ł agodne zjeż dż alnie, są strome, wybierz to, co chcesz.
Chciał bym opowiedzieć tyle rzeczy, ale niestety recenzja nie moż e przekazać wszystkich pozytywó w, któ re otrzymaliś my w hotelu! Wychodzą c i przytulają c się z przyjació ł mi i personelem, wielu patrzył o z niezrozumieniem. I wiele lat temu wycią gnę liś my wniosek dla siebie - traktuj ludzi tak, jak chcesz być traktowany - a bę dziesz szczę ś liwy!
Tak, w hotelu był y zł e momenty - to wtedy nasi pijani turyś ci krzyczeli na korytarzach o drugiej nad ranem, albo kiedy arabskie dzieci urzą dzał y hał aś liwe zabawy na tym samym korytarzu pó ź nym pią tkowym wieczorem. Tak, chciał em wyjś ć i powiedzieć im, ile jest pokrycia dachowego w Odessie, ale jak się przewró cisz na drugą stronę , zasypiasz i myś lisz - a ja pó jdę rano na plaż ę , a ci szaleń cy bę dą budzą się dopiero wieczorem i znowu nic nie zobaczą ! Skoń czymy, w przeciwnym razie cał ą resztę bę dziemy musieli opisać do rana. Ż yczymy wszystkim mił ego pobytu i mamy nadzieję , ż e nasza recenzja bę dzie przydatna.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał