3 punkty za piękną okolicę

Pisemny: 21 marta 2020
Czas podróży: 12 — 19 marta 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 9.0
Kiedy się zameldujesz, wszyscy się uś miechają , cał ują tak bardzo, ż e staje się to niewygodne. Ale kiedy masz jakieś problemy lub tylko pytania, zaró wno przewodnicy hotelowi, recepcja, jak i kierownictwo hotelu plują na ciebie.
w porzą dku:
1. Pokoje - kiepsko sprzą tane. brud jest rozmazany na podł odze brudną szmatką , spryskany aerozolem, mó wią „wiosenna ś wież oś ć ”. gdy ś wiatł o jest wł ą czone, widoczne są ś lady jakichś tł ustych plam. pierwszego dnia pobytu uznał em, ż e lepiej podzię kować sprzą taczowi, zostawiają c na stole 2 dolary. Czy uważ asz, ż e lepiej usuną ć ? NIE! wcią ż brudna podł oga, nie zdję ł am brudnych jednorazowych kubkó w ze stoł u, siedzenia krzeseł na balkonie pozostał y w piasku tak, jak był y! Podł oga na balkonie w ogó le nie był a myta!

2. Jadalnia - cią gł a antysanitarna. poł owa pracownikó w nie nosi rę kawiczek, maceruje talerze goł ymi rę kami. barman podczas nalewania drinkó w wsadza palce w filiż anki! trzyma je od ś rodka i daje je tobie. Naczynia nie zmywają się dobrze, trzeba przeszukiwać talerze w poszukiwaniu czystych. jedzenie jest monotonne, szybko się nudzi. menu jest takie samo każ dego dnia. w ostatnim dniu pobytu ż ywili się na ogó ł wczorajszą ż ywnoś cią , suszonym chlebem, zwietrzał ym mię sem dę bowym. dzię kuję chociaż ziemniaki był y ś wież e!! !
3. Nie ma animacji. są tylko 2 osoby, Maro i ciemnowł osy DJ (nie poznaliś my go), któ rzy choć trochę wiedzą , jak pracować z ludź mi. reszta to chodzą ce cią gle uś miechnię te lalki.
4. All inclusive? ! Mają na ten temat wł asne wyobraż enie. Nalewasz piwo w 100 gramowej szklance!!! ! ! a jeś li nagle przyjdziesz na piwo po raz trzeci, barman zaczyna pł akać i mó wi, ż e zostanie ukarany grzywną , bo kamery widzą , ż e za czę sto przychodzisz do baru! wię c nie moż esz tego zrobić . nierzadko moż na zobaczyć przeklinają cego turystę w barze. . .
5. Plaż a. czysto i przyjemnie. szeroki. brak pytań . z pogodą był a po prostu pechowa. ale nie moż esz zgadną ć .
6. Eksmisja. a oto sam cyrk… w hotelu 5*, gdzie wszystko jest w cenie, owijają bagaż e stretchem za jedyne 2 dolary. (niski ukł on, Panie)

Wyrzucono nas z hotelu o godzinie 12 w poł udnie. zabrali i przecię li bransoletkę (jednak mamy wymeldowanie o 15:25 po poł udniu) i do obiadu pozostał a 1 godzina. na co obsł uga recepcji odpowiedział a: „damy Ci kartki ż ywnoś ciowe”. Czekali na kupon od 13:00 do 13:45, aż sam Pan Head (w jadalni lub w recepcji) Mohammed (gruby, waż y co najmniej 150+ kg, w beż owej marynarce) raczył zejś ć do nas i osobiś cie podpisz kupon na obiad. Nigdy nie widział em bardziej potwornego i obrzydliwego cyrku. Jak moż na tak traktować turystę ? Czy naprawdę trudno jest zostawić bransoletkę , aby ludzie mogli jeś ć w spokoju? A moż e myś lą , ż e bę dziemy mieszkać na ulicy i biegać jeś ć w tej ż mii? W koń cu musimy jeszcze lecieć i czekać na samolot okoł o 10 godzin !! ! ! bardzo podł y i denerwują cy.
Z filmu blogeró w z minionego 2019 roku i po obejrzeniu go teraz na wł asne oczy, moż emy wywnioskować , ż e administracja hotelu bardzo się ś mieje, a jego jakoś ć znacznie spadł a w poró wnaniu do 2019 roku.
Moż esz wybrać się do tego hotelu tylko wtedy, gdy musisz gdzieś przenocować lub czę sto wybierasz się na wycieczki.
Zdecydowanie nie polecam rozważ ać go w celach rekreacyjnych!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał