Świetny hotel, ale wi-fi tylko w holu i bardzo słabe?

Pisemny: 19 luty 2020
Czas podróży: 12 — 25 luty 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Wielkie podzię kowania dla przewodnikó w Aneksy-Ise, a zwł aszcza dla Mahmuda - przyzwoitego, dobrego czł owieka. Jest w hotelu od 8-00 do 20-00, pomó gł mi rozwią zać problemy z lekarzami oraz z dostawą zapomnianych zakupionych towaró w do hotelu na drugim koń cu Hurghady. Szybko i co najważ niejsze bezpł atnie.
Ś wietny, spokojny hotel. 6 basenó w. Na basenach są ratownicy. W pobliż u dzieci jest ich dwoje. Ogromny park wodny. Pierwsza linia. Jakoś ć ceny. Restauracja jest generalnie rajem dla ż oł ą dka. Duż o wszystkiego. Jedzenie jest bardzo urozmaicone. Nie moż esz nawet spró bować wszystkiego. . . Obsł uga jest doskonał a. Hotel rodzinny. Wiele par z dzieć mi. Duż o Anglikó w, Bał tó w, Wł ochó w odpoczywa. . .
Personel jest spokojny i peł en szacunku. Nikt za nikim nie biegnie. Nie narzucam i nie bł agam o napiwek. . . Duż o baró w przy basenach. Najważ niejsze, ż e hotel jest wszę dzie czysty i schludny. Doskonał a animacja (są nawet angielscy animatorzy).

Był em w Egipcie wiele razy. Ale wró cę do tego hotelu ponownie. Nie wró cę do Royal Laguns w Hurghadzie. Był em tam w styczniu - tam strasznie. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał